14. Végleg vége?

904 47 0
                                    

Chris végig karjaiba tartotta a lányt amíg ő aludt. Majd lassan a lány is magához tért.
-Jó reggelt!-súgta oda Chris.
-Jó reggelt!-bújt közelebb Chrishez.
-Jól aludtál?-kérdezte miközben puszit nyomott a feje búbjára.
-Rég aludtam ilyen jól!-mosolygott a lány.
-Kérsz reggelit? Kávét?
-Az most jól esne!
-Máris csinálom!-azzal a mozdulattal Chris ki kelt az ágyból és a konyha felé vette az irányt.
Brooklyn épp a fürdő fele vette az irányt mikor látta hogy Chris üzenetet kapott. Ránézett a telefonjára és rossz érzés kapta el. Sharon volt az. A lány leült az ágyra, arcát a kezei közé temette és elkapta a sírás.
-Mi a francot művelek én?-kérdezte magától.-Ezt nem tehetem..!
Ahogy felöltözött és ki ment a konyhába látta, ahogy a szeretett férfi készíti neki a rántottát. Boldog volt, látszott rajta.
-Brooklyn mindjárt kész!-nézett a lány irányába mikor észrevette a lány piros szemeit. Arrébb rakta a tűzhelyről a reggelit és odament hozzá.
-Mi a baj kicsim?-kérdezte ahogy az arcát a kezei közé vette.
-El kell menned..!
-Mi? Mi a baj? Baj van?
-Chris...menj el kérlek!
-Brooklyn megijesztesz mi a baj?
-Kérlek...! Hiba volt ez az éjszaka...!
-Hogy mi?
-Nem kellett volna megtörténnie!
-Ne Brooklyn! Csak ezt ne mond! Hogy lehetett volna hiba mikor szeretjük egymást?
-Felgyűltek a régi érzések...én már nem...
-Ne! Ne mond ki! Csak azt ne!
-Én már nem szeretlek...!
-Brooklyn kicsim nézz rám!!
-CHRIS ÉN MÁR NEM SZERETLEK TŰNJ MÁR EL!-kiabált rá a lány.
-Akkor végleg vége?-kérdezte elcsukló hangon Chris.
-Igen...végleg.
Chris nézte a lányt majd elindult a kijárat felé.
Ahogy becsukódott az ajtó Brooklyn a térdére zuhant és sírt. Fájt neki ezeket mondani a férfinak akit valójában az egész világon mindennél és mindenkinél jobban szeret. De tudta, hogy helytelen amit csinál hisz Chrisnek van egy menyasszonya. Aki szereti őt.

You are the one i loveWhere stories live. Discover now