Christ még egy hétig tartották kórházban. Gyorsan gyógyult szerencsére a jó genetikájának illetve az erős fizikumának köszönhetően. Brooklyn végig ott volt vele, rengeteget beszélgettek, filmeztek, bolondoztak. Brooklyn és Chris is elmesélte mi történt vele az évek alatt. Christ a hazaengedése napján riporterek, újságírók várták a kórház előtt. Brooklyn és Chris kézen fogva hagyták el a kórházat nem törődve a rossz pletykákkal. Chris amint hazaért boldogan megölelgette a kis drága kutyuskáját akit hetek óta nem látott. Hiányzott neki a legjobb barátja.
-Na lassan féltékeny leszek Dodgerre!-mondta neki kicsit durcásan Brooklyn.
-De hát nézd azt az édes arcát!-mondta Chris elvékonyított hangon.
-Á, tehát én nem vagyok édes?-kérdezte Brooklyn is szintén elvékonyított hangon.
Chris felállt a földről odament a lányhoz átfogva a derekánál.
-Nálad édesebb lény nincs a világon!-csókolta meg a lányt.
-Hm, most jól kivágtad magad! Ügyes!-mosolyodott el Brooklyn.
-Éhes vagyok! Rendelünk valami kaját?
-Főzhetek is valamit gyorsan!
-Pihenned kell neked is!
-De szívesen főzök neked! Te addig pihenj!
Chris ellenkezett még de utána látva hogy esélye sincs Brooklyn ellen leült a kanapéra, bekapcsolta a tévét és keresett valami filmet. Ahogy nézte a filmet néha néha hátra pillantott a konyha felé és azon járt az agya, mennyire eltudná így képzelni az életét. A szeretett nővel, akivel később gyermekekkel ajándékozná meg őt és boldogan egy szép családként élnének együtt.
-Miért nézel? Baj van?-kérdezte a gondolataiban elveszett Christ.
-Nincs...csak ahogy nézlek boldogság tölt el!
-Boldogsággal tölt el hogy főzök neked? Ha ez kell hozzá ki se mozdulok innen!-mondta nevetve a lány.
-Eltudnád képzelni az életed a feleségemként?
Brooklyn nézte a férfit, lerakta a konyharuhát a kezéből odasétált a férfihez. A férfi elé leült majd az arcát a kezei közé vette.
-Az életem se tudom elképzelni nélküled! Úgyhogy ha elveszel ha nem, akkor is veled szeretnék együtt megöregedni!
-Együtt fogunk megöregedni, ezt megigérhetem!
-Rendben! Ezt akkor megfogadtuk!-majd adott egy puszit a férfi homlokára.
YOU ARE READING
You are the one i love
Romance,,Mikor azt hiszi, tudja, mi zajlik a nő fejében, az az a pillanat, amikor végleg elveszett." ☆Új sztori Love me🦋❤