58. Álomból valóság

683 36 8
                                    

Chris és Brooklyn kiértek a kórházból, majd beültek az autóba.
-Mehetünk haza királynőm?-nyomott a lány kézfejére egy puszit.
-Mi lenne, ha mondjuk elmennénk előtte valamerre kajálni? Éhen halok!-fogta a pocakját Brooklyn.
-Éhes vagy?-nézett rá Chris.
-Mint a farkas!
-Mond hova menjünk és már viszlek is!-indította be az autót Chris.
-Valami olaszos étterem?
-Remek választás hölgyem! Már indulunk is az úticélhoz!-mondta Chris.
Abba az étterembe vitte Brooklynt ahova a kapcsolatuk elején sűrűn jártak randizni. Imádták ezt a helyet. Kellemes, hangulatos, nem túl zsúfolt és rendkívül kedves személyzet.
Chris imádta nézni ahogy a felesége jó étvággyal eszik, főleg amióta várandós nagyon kívánós lett ezért ő a lehető legnagyobb odafigyeléssel próbált minden kívánságot teljesíteni.
-Úgy érzem a terhesség végére akkora leszek mint egy bálna!-mondta Brooklyn ahogy befejezte az étkezést.
-Csodálatosan nézel ki!-fogta meg a kezét Chris.
-És ha dupla ekkora leszek mint most?
-Akkor is az én egyetlen, csodálatos feleségem leszel!
-Hogy én mennyire imádom a férjemet!-mosolygott Brooklyn.
-Van kedved sétálni?-kérdezte Chris.
-Jót fog tenni ez a kis séta! Ugye pocok?-kérdezte a hasától.
-Imádom, ahogy beszélgetsz a picinkkel!-nyújtotta a kezét a lány felé Chris. Így kézen fogva sétáltak ezen a csodás téli napon. Nem volt túl hideg, érezni lehetett hogy lassan itt a tavasz.
-Mit szólnál hozzá, ha meglepetés lenne a pici neme?-vetette fel a kérdést Brooklyn.
-A szülésig nem akarod megtudni?-nézett rá Chris.
-Meglepetés lenne! Persze, készülnénk mindkét lehetőségre, de csak mikor világra jön akkor tudnánk meg hogy kisfiúnk vagy kislányunk született!
-Benne vagyok!-puszilta meg a feje búbját Chris a lánynak.-Bár biztos nehéz lesz kibírni!-nevetett Chris.
-Jó kis próba elé állítjuk magunkat!-nevetett Brooklyn is.
-Láttam a gépen, már neveket nézegettél!
-Unalmamba rengetek baba-mama posztot olvasok, próbálok készülni aztán feldobott egy linket a nevekről ezért belenéztem!
-És találtál valami csodálatos nevet a drágánknak?
-Az összes olyan édes!
-Hány gyereket is szeretnénk?-nevetett Chris.
-Ha a nevek alapján néznénk százig meg se állnánk!
-Fel kell hívnom egy ingatlanügynököt keressen nagyobb házat!
-Hülye!-lökte oldalba Brooklyn.-Tökéletes a mostani otthonunk is! Rengeteg vendégszoba van abból egyet átalakítunk a babának, van kert ahol majd játszhat kell most egyéb a számára?
-Alig várom, hogy a pici ott topogjon velünk a lakásba!
-Ahogy ma néztelek a kórházban...őszintén jobb döntést nem is hozhattam volna mikor hozzádmentem! Nálad csodásabb férjet és apukát a földön nem találnék!
-Szerinted szeretni fog a pici?
-Már szerintem most oda van érted! Biztos ő kergeti fel-le bennem a kis pillangókat!
-Szeretnék a legjobb apuka lenni számára!
-Chris...már most a legjobb vagy! Minden kívánságom lesed, ugrasz ha bármire szükségem van, a tenyereden hordozol!
-Várom már, hogy nagy családos apuka legyek!
-Anyukád azt mondta, mikor fiatal voltál nem is gondolkoztál azon, hogy nagy családod legyen!
-Régen nem..! Az volt az álmom, hogy színész legyek az össze is jött! Utána élveztem azt a figyelmet amit kaptam és belementem több rosszabb kapcsolatba! De jöttél te és fenekestül felfordítottál mindent! Nem a munkám volt az első helyen, hanem te..nem vágytam mások figyelmére csak a tiédre...és veled akartam nagy családot alapítani és végülis ha azt nézzük mindet megkaptam!
-Hálás vagyok hogy melletted ébredhetek minden reggel, boldog és büszke, amiért egy ilyen férfi áll mellettem! És szerencsés hogy a kis pocoknak a szívem alatt ilyen apukája van!
-Annyira szeretlek Brooklyn!
-Én is téged Chris! Nagyon szeretlek!-csókolták meg egymást.-De most már elfáradtam picit, nem megyünk haza?-mosolygott a lány.
-De, menjünk haza!-mosolyodott el Chris.

You are the one i loveWhere stories live. Discover now