63. Bad Boys?

653 35 12
                                    

Chris ismét arra ébredt hogy a felesége ébren van mellette.
-Miért nem alszol? Baj van?-kérdezte Chris félig csukott szemmel.
-Nem, nincs!-mondta Brooklyn a kezében egy könyvel.
-Akkor?
-Szörnyen kívánom a McDonald's burgonyát!-mondta mosolyogva a lány.
-Most? Az éjszaka közepén?
-Aludj csak, majd elmúlik!-nevetett a lány.
Azonban Chris megtörölve az álmos szemeit, felkelt és a széken lévő pólót magára kapta.
-Te most mit csinálsz?-nézett a férfira a könyv mögül.
-Mekkora méretben kéred?
-Chris feküdj vissza!
-Amit a feleségem és a gyermekem kíván azt teljesítem! Tehát hercegnőm mekkora burgonyát kérsz?
-Nagy!-mondta csillogó szemekkel a lány.
-Mást szeretnél mellé?
-Nem! De tényleg nem..!
-Rendben kicsim!-hajolt oda hogy megpuszilja Brooklyn homlokát.-Mindjárt jövök! Rendben?
Indult ki az ajtón Chris.
-Chris!-kiabált utána Brooklyn.
-Tessék?-lépett vissza a férfi.
-Szeretlek...és köszönöm!-mondta a lány mosolyogva a férjének.
-Én is szeretlek titeket! Mindjárt jövök, pihenj addig!
Fél óra múlva álmos szemekkel érkezett vissza Chris a szobába egy nagy csomag McDonald'sos csomaggal.
Odaadta a feleségének aki boldogan nyitotta ki a csomag tartalmát, ami a sültkrumplit, hamburgert tartalmazott majd a másik kezéből pedig átnyújtott egy poharas McFreeze Choco Crunchy jégkrémet.
-Istenem Chris! De imádlak!-vette ki a krumplit a tasakból majd elkezdte enni.
-Tudom!-majd Chris is elővette a tasakból az ő kis adagját.
-Csak nem megkívántad te is?
-Szolidaritásból eszem!-nevetett Chris.
-Végülis ha én hízom, te is hízzál nem?
-Csodásan nézel ki!
-Chris, lassan tíz kilónál járok!
-És még mindig eszméletlen szexi vagy!-nyomott egy puszit a homlokára a lánynak.
-Alig várom, hogy itt legyen már köztünk!-simogatta meg a lány a hasát.-Teljes lesz a családunk!
-Hallod kicsi Brooklyn? Anyu már nagyon vár!
-Addig addig hogy tényleg lány lesz!
-Lehet kicsi Chris is de jelen pillanatban nem vagyok felkészülve a rengeteg kislányra akiknek a szívét össze fogja törni!
-Miért a kicsi Brooklyn nem fogja összetörni a fiúk szívét?
-Nem, kicsi Brooklyn nem! Azt majd apu intézi!
-Most olyan érzésem van mintha a Bad boyst nézném!-nevetett fel hangosan Brooklyn.
-Miért?
-Már most ahogy arról beszélsz, hogy fogod őt megvédeni!
-A fiúnkat is védeni fogom, de a kislányok azok na úgy is tudod mit akarok mondani!-harapott a hamburgerébe Chris.
-Végülis mindegy hogy kisfiú vagy kislány lesz nem? A lényeg, hogy egészséges legyen!
-Így van, kedvesem!
-Annyira hálás vagyok azért amiért egy ilyen eszméletlen férfi lesz a kicsike apukája!
-Még elpirulok ne mondj ilyeneket!-nevetett Chris.
Brooklyn megfogta Chris kezét.
-Tudod remélem hogy rendkívül csodás apuka leszel ugye?
-Szeretnék jó apja lenni a picinek!
-Már most az vagy! Amiket teszel értem...értünk! Mindennél többet jelent!
-Ez természetes szépségem!-húzta magához a lányt.
-Tudod...mikor volt a balesetem...az orvosok azt mondták kicsi esélyem van arra hogy várandós legyek..!
-Ezt...ezt miért nem mondtad soha?-nézett rá Chris.
-Nem tudom, talán akkor túlságosan fájt ezt elfogadnom..! De amikor megtudtam, hogy várandós vagyok, és nem utolsó sorban a mi kis szerelmünk hordom a szívem alatt...szerintem én voltam a világ legboldogabb kismamája!
-Ez a pici téged akart anyukájának, azért történt meg ez a csoda!
-A mi kis csodánk!
-Így van a mi kis szerelmi csodánk!-csókolta meg Chris a lányt.

You are the one i loveWhere stories live. Discover now