Hazaértek a bevásárlásból Brooklyn ugrálva lépett be a lakásba Chris pedig vagy 15 szatyorral a kezében.
-De jó! Most már érzem hogy mindjárt itt a karácsony!-nézegetett a szatyorokba Brooklyn.
-Én is érzem!-simogatta a kezét Chris ahogy a szatyor nyomot hagyott neki rajta.
-Adjak rá egy gyógypuszit?-ment közelebb a férfihoz.
-A számra kérem!-csillantak fel Chris szemei.-Ott gyorsabban kihat a többi testrészemre!
-Oh igen? Én még erről nem is hallottam doktor úr!
-Ezt tanítják az egyetemeken is! Nem tudtad?
-És a szádra kell adnom? Nem elég az arcodra?-nézett kérdően a lány.
-Kifejezetten az ember szájára!
-Tehát ha mondjuk esetleg véletlen elmegyek futni, beleütközök egy eszméletlen jóképű pasiba akinek lehorzsolódik a tenyere meg kell csókolnom? Hova raktam a futóruhám?-indult a szoba irányába Brooklyn.
-Hé!-kapta el a lány kezét.-Nem! Ez csak a férjeden hat! Mi az hogy más pasit megcsókolni?-kérdezte pánikolva a lánytól.
A lány elmosolyodott majd megcsókolta a férfit.
-Így jó lesz?-kérdezte a lány mosolyogva.
-Öhm nem egészen! Ez túl gyors volt!
-Megpróbáljam akkor újra?
-Muszáj lesz! Hisz nézd.-mutatta a tenyerét a felesége irányába.-Ez szörnyen fáj!
-Elhiszem!-fogta meg a kezét a férfinak majd elmosolyodott ahogy ránézett.-És...akkor meddig kell megcsókolnalak?
-Hát úgy...100 év?-gondolkozott hangosan Chris.
-Mi van? 100 év?
-Igazad van, az nehéz lesz! Hozok pillanatragasztót!
-Te hülye vagy!-kapta el újra a férfit a lány, majd Chris is átfogta a lány derekát hogy közelebb húzza magához.
-Mit teszel te velem?-nézett a lány szemeiben amiben bármennyi időt eltudott volna időzni.-Hogy lehetek ilyen mázlista? Hm?
-Mázlista lennél?-mosolygott a lány.
-Hogy kaphattam az élettől egy ilyen gyönyörű, okos, talpraesett, humoros lányt? Úgy érzem minden egyes nap hogy ennél jobban már nem is tudnálak szeretni hisz mindenem te töltöd ki és mégis ahogy felébredek reggel és meglátlak...valahogy mindig jobban szeretlek mint azelőtt!
-Helló pillangók!-mondta a könnyeivel harcoló lány ahogy a hasára rakta a kezét.
-Szeretlek Brooklyn!-simogatta a lány arcáról le a könnyeket.
-Én is téged Chris! Leírhatatlanul!-ahogy ezt kimondta Chris megcsókolta szenvedélyesen.-Na jó! Ideje elkezdenem díszíteni!
-Az ágyban sokkal jobb program lenne! Filmnézés, valami egészségtelen vacsi, nasi, és utána egy jó kis összebújós szeretkezés?
-Wow! Jól hangzik! Mit szólsz hozzá ha én díszítek valamennyit, te addig rendelsz valami vacsit és utána mehetünk a hálóba?
-Hol a telefonom?-nyúlt a zsebeihez a férfi.
-Na akkor én hozom a létrát!-indult el Brooklyn a garázs ajtó irányába mikor Chris elkapta a derekát és felemelve megfordította.-Te mit csinálsz?
-Te mit csinálsz?
-Megyek a létráért!
-Majd én hozom!-rakta le a telefont a kezéből.-Ezért van a férfi a házban!
Chris lement a létráért és hát mily meglepő meg se kottyant neki egy kézzel felhozni. Az izmai a karján kellően kidudorodtak, de olyan volt mintha egy pelyhet emelgetne a férfi.
-Imádom, hogy ilyen erős vagy!-harapott a szájába Brooklyn.
-Ne!-mutatott a lányra ahogy lerakta a tárgyat.-Ne harapdáld mert még nem díszítünk ma!
-Na menj öltözz át! Én elkezdem!
-Ne! Várj meg! Majd én csinálom!-majd elment a gardróbba hogy ruhát cseréljen valami kényelmesebbre. De Chris mintha a falnak beszélt volna a lány felmászott a létrára hogy elkezdje felrakni a gírlandot. Majd észre se vette hogy Dodger ott játszik körülötte és várja hogy eldobják neki a labdát ezért jelezve a lánynak ugatott, akinek ijedtében megcsúszott a lába. De mielőtt leeshetett volna Chris elkapta a karjaiba.
-Mondtam, hogy várj meg!-mondta a karjaiban tartott lánynak.
-Chris Evans! Magának micsoda fogásai vannak!-nevetett a lány.
-Ugye? Egy angyal esett le az égből de én elkaptam!-mosolygott Chris.-Megütötted magad?
-Meg!
-Hol? Mutasd!-leakarta rakni a lányt, hogy megvizsgálja a sebét.
-Neee!-kapaszkodott a férfi nyakába a lány.-Ne tegyél le!
-Csak a sérülésed akarom megnézni!
-A számra kérem a csókot úgy gyorsabban gyógyul!
Chris elmosolyodott. Tudta, hogy a lánynak semmi baja, igazán gyorsan tanul Brooklyn. Chris a karjaiban tartva csókolta meg a lányt több percen keresztül.
-Tudod mit?-kérdezte a lány a férfitól.
-Mond!
-Vigyél a hálóba! Ez a dísz megvár minket holnap is!-mosolygott a lány.
Chrisnek se kellett kétszer mondani átcipelte a hálóba a lányt, majd bekapcsoltak egy filmet miközben megették a pizzájukat, majd még egy kicsit összebújva nézték a tévét ami megadta nekik a kellő löketet arra hogy kellemesen töltsék együtt az éjszakájuk.
YOU ARE READING
You are the one i love
Romance,,Mikor azt hiszi, tudja, mi zajlik a nő fejében, az az a pillanat, amikor végleg elveszett." ☆Új sztori Love me🦋❤