Chris másnap iszonyatos fejfájással ébredt. Már majdnem 11 óra volt mire felébredt. Ahogy felült észrevette, hogy egy ismeretlen helyen van.
-Hol az istenbe vagyok?-nyúlt a fejéhez ami majd széthasadt a fájdalomtól.
-Nálam!-hangzott a háta mögül egy hang.
-Brooklyn?
-Jól kiütötted magad!-mondta Chrisnek miközbe átnyújtott neki egy pohár vizet és fájdalomcsillapítót-Ezt vedd be jobb lesz utána!
-Köszönöm!-mondta miközben a pohár után nyúlt és bevette a gyógyszert.
Brooklyn leült a dohányzóasztalra hogy szembe legyen Chrissel.
-Miért csináltad ezt?-kérdezte a lány komolysággal a hangjában.
-Bonyolult..!-tette le a poharat Chris.
-Nem is gondolsz arra, hogy másokat hogy megijesztesz? És ha bajod esett volna?-Brooklyn a végére már kiabált vele.
-Brooklyn..!
Látta hogy a lány szemeibe könnyek gyűlnek majd azzal a mozdulattal megfogta a lány kezét és az asztalról maga mellé rántotta és szorosan magához ölelte.
-Sajnálom hogy megijesztettelek!-Chris érezte ahogy a lány is egyre szorosabban öleli.-Nem tudtam elviselni, hogy mással vagy!
-Nem vagyok mással...!-hangzott miközben engedett az ölelésből Brooklyn.
-Hogy?
-Nem vagyok mással!
-De az a férfi akivel láttalak a parkban..!
-Ő egy jó barátom. Semmi több!
Chris szívéről mintha egy tonna súly esett volna le. Nézte a lányt, majd kezeivel letörölte a könnyeit.
-Nem akarom, hogy mást szeress..!
-Nem szerettem soha mást..!
-De elmentél...!
-El...! De azért mert haragudtam rád! Nem azért mert már nem szerettelek!!
-Te...szeretsz még?
Brooklyn csak nézett a férfira. De mindketten tudták egymás nézéséből a választ. Chris azzal a mozdulattal megcsókolta a lányt. Másfél év hiánya érződött ebben a csókban. Alig akartak elválni. Ha el is váltak csak azért, hogy levegőhöz jussanak de újra egymásé voltak.
-Szeretlek!-mondta Chris két csók közepette.
-Én is téged!-válaszolta Brooklyn.
Brooklyn keze lassan Chris pólója alá került és lassan eltávolította a férfiról. Majd Chris is kigombolta Brooklyn blúzát. Csókolta a lány nyakát majd visszatért a szájára.
-Úgy hiányoztál!-mondta Chris miközben felemelte a lányt és bevitte a szobába.
-Nem akarom, hogy elmenj!
-Tiéd vagyok!-mondta Chris.
Másfél év után is ugyanolyan jó volt egymással nekik.
Chris ahogy feküdt, magához húzta a lányt.
-Szeretlek!-nyomott egy puszit a lány homlokára.
De a lány már nem válaszolt mert elnyomta az álom. Chris félt, hogy ha felébred nem e megváltozik minden de nem is akart erre gondolni csak ki akarta használni, hogy az a nő akit annyira szeret végre újra mellette van.
YOU ARE READING
You are the one i love
Romance,,Mikor azt hiszi, tudja, mi zajlik a nő fejében, az az a pillanat, amikor végleg elveszett." ☆Új sztori Love me🦋❤