26. Lelkitárs

744 40 3
                                    

Chris reggel apró csókokkal ébresztette Brooklynt. Brooklyn mosolyra húzva a száját nyitotta ki a szemeit.
-Jó reggelt szépségem!-simogatta meg a haját a lánynak.
-Jó reggel szerelmem!-mosolygott még jobban Brooklyn ahogy a szemei meglátták a szeretett férfit.
-Anyu előbb írt hogy ma elmehetnénk ebédre mit szólsz hozzá?-kérdezte Chris Brooklynt.
-Remek ötlet! Már úgyis annyira hiányoznak! Akkor sütök valamit mire megyünk!-ült fel az ágyban Brooklyn.
-Megírom akkor neki, hogy ott leszünk, utána akkor segítek összedobni valamit!-puszilta meg a lány homlokát.
-Rendben, kicsit rendbe rakom magam!-indult meg a fürdő felé Brooklyn.

*Chris szüleinél*
-Sziasztok drágáim! Gyertek be! De hiányoztatok!-nyitott ajtót Chris anyukája.
-Te is nekünk!-ölelte meg Chris az anyukáját majd egy nagy puszit nyomott az arcára.
-Szia Lisa!-ölelte meg Brooklyn is Chris édesanyját.-Hiányoztál!
-Te is drágám! Remélem jól vagy!-ölelgette meg az anyuka Brooklynt is.
-Remekül!-mosolygott Brooklyn.-Hoztunk sütit!-nyújtotta át a tányért Brooklyn.
-Oh, drágáim nem kellett volna!-vette el a tányért a fiataloktól.
Chris három testvére és további rokonok is ott voltak az ebéden. Igazán jó hangulatban telt el az ebéd. Jókat beszélgettek.
-Chris bácsi van kedved játszani?-ment Chris mellé egy 6 év körüli tündéri tekintetű lány.
-Már hogy ne lenne!-kapta fel Morgant Chris.
-Gyerünk!-mutatott az udvar felé Morgan.
-Család, elrabolom ezt a kis hercegnőt!-indult el az udvar irányába Chris a kislánnyal a kezében.
Brooklyn ahogy nézte a férjét igazán boldog volt, megmelengette a szívét ahogy látta őt a kislánnyal. Elképzelte hogy milyen lesz ha majd nekik is gyermekük lesz, hogy Chris milyen tökéletes apuka lesz. Brooklyn bentről látta, ahogy Chris és Morgan játszik. Fogócskáztak, bújócskáztak, trambulinon ugráltak, elbújtak a faházban, hintáztak. Gondolta csatlakozik a kis csapathoz mikor meghallotta hogy Morgan és Chris beszélgetnek.
-Chris bácsi! Mit jelent a lelkitárs?-kérdezte Morgan.
-Lelkitárs?-kérdezett vissza Chris.
-Igen!
-A lelkitárs...hm lássuk csak! Ő olyan mint a legjobb barátod, de valahogy mégis több! Ő az egyetlen a világon, aki talán a legjobban ismer téged! Aki jobb emberré tesz...vagyis inkább úgy mondanám, hogy azzal tesz jobbá hogy inspirál téged!
-Nekem is lesz lelkitársam?
-A lelkitárs valaki olyan aki mindörökké melletted lesz, vigyázol rá! Az a személy aki ismert téged, aki elfogadott téged és hitt benned még azelőtt mielőtt bárki is ezt tette volna! És te mindörökké szeretni fogod, bármi is történjen ezen semmi se fog soha se változtatni!
-Brooklyn néni azt mondta te vagy a lelkitársa!
-Hogy mit?
-Brooklyn néni a mamának mondta mikor beszélgettek!
Chris arca mosolyra húzódott. Nehezen tudta a könnyeit visszatartani.
-Chris bácsi!-kapta össze magát Chris mikor Morgan a nevét említette.
-Neked is Brooklyn néni a lelkitársad?-kérdezte Morgan.
-Igen...mindörökké ő lesz a lelkitársam!
Brooklyn nem tudta tartani a könnyeit.
-Brooklyn néni! Jöttél te is játszani?-kérdezte Morgan ahogy észrevette.
Brooklyn gyorsan letörölte a könnyeit.
-Igen! Gondoltam csatlakozok!-mondta mosolyogva Brooklyn.
De Chris látta a szemeit. Felállt és odasétált a feleségéhez.
-Minden rendben?-fogta arcát a kezei közé.
-Minden!-válaszolta Brooklyn.-Minden a legnagyobb rendben!
-Biztos?
-Szeretlek Chris!
-Én is szeretlek Brooklyn!-csókolta meg Chris Brooklynt.
-Fúúj!-szólt a hátuk mögül Morgan.
A pár elmosolyodott.
-Majd folytatjuk!-mondta halkan a lány ahogy elszakadtak egymástól.
Majd onnantól hárman folytatták a játékot. Mint egy család.

You are the one i loveWhere stories live. Discover now