49. Tűzijáték

656 34 16
                                    

Chris és Brooklyn szombaton újra a családi összejövetelre igyekeztek. Chris unokaöccsének volt születésnapja. Így egy vacsorával akarták megünnepelni.
-Szerinted tetszeni fog neki az ajándék?-kérdezte Brooklyn Christől.
-PlayStation 4 Pro-nak melyik fiatal ne örülne?-nyugatta meg a lányt.
-Nem tudom, te ennyi idősen mire vágytál?
-15 évesen?
-Igen!
-Kutyára!-nevetett Chris.-És te?
-Te rád?-gondolkozott hangosan Brooklyn az autóban.
-Mi?-nézett a férfi Brooklynra.
-Egy olyan emberre mint te!
-Már annyi idősen a pasikon járt az eszed?-kérdezte a férfi a nőt.
-Hülye, nem úgy! De egy ember akivel ennyire jól megértettem volna magam igazán, többet jelentett volna minden ajándéknál!
-Lelkitársak vagyunk?-mosolygott Chris ahogy megfogta az egyik kezével a lány kezét.
-Gondoltad volna hogy valaha is ilyen házasságod lesz?-nevetett a lány.
-Házasság? Még a szóra se mertem régen gondolni! Most pedig imádom minden pillanatát!-puszilta meg Brooklyn kézfejét Chris.
-Miért imádod?-kérdezte Brooklyn mosolyogva. Nagyon jól tudta mit fog válaszolni a férfi, de imádta hallani.
-Miattad! Csak is miattad! Miattunk!
-Szeretlek Chris Evans!
-Én is téged!-csókolta meg a lány kézfejét újra.
Majd megérkeztek Chris szüleinek házához. Mit sem kell mondani Chris unokaöccse imádta az ajándékot.
-Ki kér fehérbort?-hangzott vacsora közben a kérdés. Majd a jelentkezőknek tölteni kezdtek a poharukba a borból.-Brooklyn drágám bort?
-Nem köszönöm!-válaszolt Brooklyn.
-Nem kérsz?-kérdezte Chris.-Pedig imádod a fehérbort!
-Most nem kívánom!-mosolygott Brooklyn.
-Ne erőltesd Chris ha nem szeretne most inni!
Vacsora nagyon jól telt, beszélgettek viccelődtek.
-Mindenki jöjjön a teraszra! Meglepetéssel készültünk!-szólalt meg Scott.
Majd mindenki a terasz fele vette az irányt. Brooklyn a lányokkal tartott míg Chris a fiúkkal dumált odakint míg előkészültek a meglepetéssel.
Brooklyn szemei sokszor találkoztak a férfiéval. Majd néha néha odasúgta neki hogy ,,szeretlek'' amire a ,,én is téged" válasz érkezett.
-Na tehát Dave kívánsága az volt hogy legyen tűzijáték tehát teljesítjük neki!-mondta Scott.
-Tű..tűzijáték?-ismételte meg a szót Brooklyn.
-Mi a baj Brooklyn drágám?-kérdezte Chris anyukája.
Brooklyn teljesen lefagyott. Majd mielőtt az első tűzijáték megjelent volna az égen, Chris odafutott Brooklynhoz és befogta a füleit.
-Minden rendben kicsim!-húzta magához teljesen közel Chris.-Hallgasd a szívverésem! Mindjárt vége lesz!-csókolta meg Brooklyn feje búbját aki csak a csodás fényben pompázó jelenséget látta.
Brooklyn a balesete óta félt a hangos zajoktól. Chris pedig ezt nagyon jól tudta így figyelt arra, hogy ettől megóvja a kedvesét.
Amikor vége lett a tűzijátéknak Chris elvette a kezeit a felesége fülétől.
-Köszönöm!-fordult meg Brooklyn a férfival szemben.
-Nincs mit megköszönnöd!-simogatta meg a lány arcát.
A lány nem mondva semmit a férfit átkarolta és szorosan hozzábújt.
-Szeretem hallgatni a szívverésed!-mondta mosolyogva Brooklyn.
-Milyen édesek vagytok!-mondta a pár mögött Chris anyukája.
-A fiad az édes! Jó nevelést kapott!-bújt ki az ölelésből Brooklyn.
-Nem sok lányt ismertem akikkel együtt volt, sőt inkább csak azokat akikkel a középiskolában, de akkor sem viselkedett így!-nevetett Lisa.
-Ez a feleségem érdeme kivételesen!-húzta vissza magához a lányt ahogy újra átölelte hátulról és a feje búbjára nyomott egy puszit.
-Teljesen kikupáltad a fiam! Hogy csináltad?-nevetett Lisa.
-Úgy csinálta, hogy teljesen magába bolondított!-mondta Chris.
-Te mit hazudsz?-bökte oldalba Christ Brooklyn.
-Au!-nevetett Chris.-Ezt most ugyan miért?
-Ki csinált már kezdetben is édes dolgokat? Egy hiányzol üzenet után képes voltál eljönni a lakásomig, meg elfutni hozzám mert lekésted a randinkat, oooh és majd elfelejtettem tengerparti vacsora és hasonlók!
-Azt akartam, hogy a rajongóm légy!-nevetett Chris.
-Ez már több mint rajongóság!
-Extrákkal?-nevetett Chris.
-Te bolond!-akart újra kisebb ütést adni Chris oldalába de a férfi elfutott.
-Megyek vissza a fiúkhoz!-mondta ahogy visszafordult.-Szeretleek kicsim!
Brooklyn nem válaszolt csak elmosolyodott. Chrisnek bőven elég volt mert ez a mosoly, ez a szem mindent elmondott. Mindketten még mindig fülig szerelmesek egymásba.

You are the one i loveWhere stories live. Discover now