56. Az új bosszúálló

738 35 12
                                    

Fan meeting után a csapat egy közös vacsorával akarta lezárni ezt a két felejthetetlen napot. Brooklyn is részt vett rajta. RDJ tárt karokkal üdvözölte a lányt. Egyszerűen imádta a lány kisugárzását, humorát és nem mellesleg sokszor olyan érzése volt mintha a lánya lenne. Scarlettel szinte barátnők voltak így sokáig ölelgették egymást.  Elizabeth Olsen mintha a testvére lett volna, hisz korban is csak egy év volt köztük. De a többi szereplővel is különösen jó kapcsolatot ápolt így mind kifejezetten örültek a lánynak.
Eszméletlen humoros, csipkelődős néha néha már komoly témákról beszélgetett a csapat.
-Chris mond el a titkod!-mondta neki RDJ.
-Mégis miről?-nevetett Chris.
-Hogy sikerült egy ilyen lányt meghódítanod!-folytatta RDJ.
-Már meséltem nem? Eszméletlen jóképű vagyok így első látásra belém szeretett!
-Wow! Kicsit sem nagyképű!-vágta hozzá Brooklyn.
-Ugye? Elég bunkó! Válj el tőle! Lehetsz a második feleségem!-mondta a lánynak RDJ.
-Micsoda háremed lenne!-nevetett Brooklyn.
-Biztos hogy nem! Ez a csodás nő az enyém! Nem osztozkodom!-vágott közbe Chris.
-Gondolj csak bele milyen gyerekeink lennének!-cukkolta tovább a férfit a Vasember.
-Hű, ezzel szerintem beelőztelek!-nevetett Chris.
-Hogy mi?-hangzott egyszerre több embertől is a kérdés.
-Na szép! Ennyit a meglepetésről!-nézett Chrisre nevetve Brooklyn.
-Halló! Lemaradtunk valamiről?-kérdezte Hemsworth.
-Neeem!-mondta Chris.-Csak szülők leszünk semmi nagy dolog!-legyintett Chris eljátszva mintha ez lenne a világ legtermészetesebb és legkönnyebb történése.
-HOGY MI VAAAN?-pattant fel a csapat a székből.
Brooklyn nem szólt csak jót nevetett a férje és a csapat párbeszédén. Imádta hogy a férje mennyire tudja szivatni a csapatot.
-Kisbabánk lesz!-kiabálta Chris, ahogy a barátai ölelő karjaiba ugrott. Természetesen az anyukát is teljes mértékben körül babusgatták, ölelgették, puszilgatták. Nagyon örültek a pár hírének. Remek szülőknek tudták őket elképzelni már akkor is mikor összeházasodtak, és ebben tovább már nem is volt kétségük. Brooklyn egy csodás anyuka lesz aki foggal körömmel fog küzdeni a gyermekeiért mint egy anyatigris. Miközben mindent meg fog tenni a családért, mondhatni az alappillére lesz. Chris pedig egy eszméletlen védelmező apuka, aki mindenre megfogja tanítani a fiát ha fia lesz és már előre félhet a sok összetört lány szív miatt. Ha pedig lánya akkor ő lesz apu első szerelme. És a fiúknak biztos nehéz sora lesz, hogy Chris egyáltalán a közelébe engedjen bárkit is hozzá.
-És tudtok valamit? Hanyadik hét? Fiú vagy kislány?-kérdezte izgatottan Scarlett.
-A héten megyek az első ultrahangra de ha jól gondolom a 4-5.hét körül járhatunk!-válaszolt Brooklyn.
-Oh akkor még nagyon pici vagy!-simogatta meg a lány hasát Scarlett.
-Inkább kérdezek jobbat!-húzta ki magát RDJ.-Ki lesz a nagynéni és nagybácsi? Végülis a bácsi nem kérdés, hogy én!
-Ezen még nem gondolkoztunk!-nevetett Brooklyn.
-Hé! Én is nagybácsi akarok lenni!-vágott közbe Tom Hiddleston.
-Te gonosz vagy! Gonoszságot tanítanál neki!-cukkolta RDJ.
-Van egy jobb ötletem!-vágott a szavukba Chris.
-Jesszus ha ötleted van az soha se vezet semmi jóra!-csapott a homlokához Brooklyn.
-Mind legyetek nagynénik és nagybácsik!
-Ez nem rossz ötlet!-mondta Scarlett.
Brooklyn csak mosolygott, ahogy figyelte hogy mindenki mennyire örült Chris ötletének...elvégre ha azt nézzük ők a második családjuk. És a kicsinek se lehetne ennél jobb második családja. Innentől ő is a bosszúállók kis csapatába fog tartozni, pont úgy mint az apukája.

You are the one i loveDonde viven las historias. Descúbrelo ahora