Brooklyn és Chris végre boldogan élték újra a napjaikat. Teltek a hónapok és el lehet mondani, hogy a kapcsolatuk egyre erősebb és erősebb lett. Már csak 3 hét volt karácsonyig és nem is kell mondani Brooklyn kedvenc ünnepe volt. Imádta az előkészületeket, maga a karácsony hangulatát.
Chris ahogy ébredezett, csukott szemmel elkezdte maga mellett tapogatni az ágyat és észlelte, hogy Brooklyn nincs mellette. Kinyitotta a szemét és a lányt kereste. Chris egy kisebb ,,hm" hang mormogása után felült az ágyból. Dörzsölte a szemét majd a fürdő felé vette az irányt, ahol elvégezte a dolgát. Kiment a konyhába a reggeli kávéjáért majd elindult a bögrével a kezében, hogy megkeresse a feleségét.
Brooklyn épp telefonon beszélt, mikor megpillantotta a férjét.-Öhm, anyu most le kell tennem a telefont..!-dadogott a telefon másik oldalán lévő személynek.-Rendben! Én is szeretlek! Puszi! Én is! Puszi anyu!-majd lerakta a telefont.
-Jó reggelt kicsim!-nézett Chris mosolyogva a feleségére.
-Hű..!-harapott a szájába Brooklyn.-Nyissunk ablakot mert nem tudom hogy csak nekem lett ilyen melegem? Megsülök! Mintha a sivatagban lennék!-imdult el az ablak felé Brooklyn.
-Azt akarod hogy megfagyjak?-nevetett a férfi ahogy elkapta az ablak foggantyúját a felesége előtt.
-Menj az ablak elől! Még a szomszédok észreveszik a csodás tested!-tolta arrébb a férjét.
-Nézhetik! Ez!-mutatott a hasára.-Csak a tiéd!
-Lehet lázas lennék? December van és izzadok!-fogta meg a homlokát Brooklyn.
-Te bolond gyere már ide! Még nem is kaptam meg a jó reggelt csókomat!
-Megkaptad volna ha nem a feleséged akarnád elrakni láb alól!
-Te miről beszélsz?-nevetett Chris.
-Erről!-mutatott a férfira.-Pucéran rohangálsz a házban!
-Még van rajtam nadrág! Levegyem?-nyúlt a nadrág gombjához Chris.
-Ne! Ne! Ne!-nyúlt a kezéhez Brooklyn.-Neeem! Ez...jesszus...tehát ez most marad!-mondta dadogva a lány miközben egyre közelebbről csodálta a férjét.
-Édes vagy!-mondta mosolyogva Chris. Ez volt az a mosoly amivel a lányt letudta venni a lábáról.
-Hogy nem tudok hozzászokni ehhez a látványhoz!-nevetett Brooklyn ahogy elkezdett távolodni a férjétől.
-Héé!-húzta vissza a derekánál fogva a lányt.-Gyere csak vissza! És a csók hol marad?-majd a lánynak egy óriási csókot nyomott a szájára.
-Lehetetlen ehhez hozzászokni!
-Nem bújunk inkább vissza az ágyba?-hajolt közelebb Chris.
-Á! Nem!-mondta a lány ahogy kibújt a férfi karjaiból.-Öltözz! Megyünk vásárolni!-mondta a lány ahogy elindult a kabátjáért.-Naaa hajrá!
-Mit akarsz te most ennyire vásárolni?
-Karácsonyi dolgokat!-csillogott a lány tekintete.
-Hé! Nézd már a szemeid! Hogy csillognak! Én rám nézz így!-mutatott a felesége irányába.
-Te tőled kisülnek a szemeim! Jobban felvagy szerelve felsőtestre mint a sajt reszelőm!
-Na jó!-nevetett Chris.-Te bolond vagy!
-Hajrá!-szólt Chrisre a lány.
-Jó! Adj pár percet!-vonult be a szobába.
Majd összeszedve magát a kabátjaért nyúlva elhagyták a házat.
-Na merre menjünk hölgyem?-kérdezte ahogy beszállt a kocsiba.
-Oda ahol a legtöbb díszt lehet kapni!-csillogott Brooklyn szeme.
-Már megint csillognak a szemeid!-mutogatott a lány felé.
-Indulj már!-nevetett Brooklyn.
Ahogy megérkeztek, a lány útja egyenesen a karácsonyi díszekhez vezetett.
-Jesszus ez gyönyörű!-nézett egy díszt, majd már fogta is a kezébe a másikat. Chris pedig mosolyogva figyelte, mert őt nem a díszek nyűgözték le, hanem a felesége. Aki gyönyörű volt kívül és belül. És a mosolya? A legszebb a világon. Chris odament a lányhoz majd az arcát a kezei közé vette, és megcsókolta.
-Ezt most miért?-kérdezte Brooklyn mosollyal az arcán ahogy elváltak ajkaik.
-Imádom mikor belemosolyogsz a csókunkba!-nyomott egy puszit a lány homlokára.
KAMU SEDANG MEMBACA
You are the one i love
Romansa,,Mikor azt hiszi, tudja, mi zajlik a nő fejében, az az a pillanat, amikor végleg elveszett." ☆Új sztori Love me🦋❤