27. A vendég

711 41 9
                                    

Brooklyn egy újabb dedikálason vett részt a könyve miatt. Majd bevásárolt az esti vacsorához, gondolta majd megcsinálja a férje kedvenc ételét. Ahogy a garázs feljáróra állt a kocsival észrevett egy idegen kocsit a ház előtt parkolni. Gondolta Chris valamelyik barátja jöhetett át hozzájuk. Néha néha egy két színész társa átszokott jönni mint például Scarlett Johansson vagy Robert Downey Jr.. Ahogy belépett az ajtón egy női hangot hallott, de olyan ismerős volt neki. Egy szőkés barna hajú nő ült a kanapén.
-Szia kicsim!-köszönt Chris ahogy észrevette a feleségét.
-Szia!-indult el Brooklyn a nappali irányába mikor megfordult a nő, azt gondolta rosszul lát. Ledermedt. Sharon Carter volt. Elkezdett kattogni az agya vajon ez a nő mit keres itt?
-Kicsim ismered Sharont ugye?-mutatott a nő irányába Chris.
-Öhm...igen!-indult a kinyújtott kezekkel a nő irányába.-Szia!
-Szia..! Brooklyn ugye?-nyúlt a kéz után Sharon. A szorítása olyan erős volt.
-Igen..! Öhm én nem is zavarok! Hozzak kávét vagy valami innivalót?-kérdezte Brooklyn.
-Egy kávé jól esne!-válaszolta Sharon.
-Hogy szeretnéd?-kérdezte Brooklyn ahogy elindult a konyha irányába.
-Feketén 1 cukorral!
-Chris te kérsz?-nyúlt a kávés bögréért Brooklyn.
-Nem! Köszönöm!-válaszolta Chris.
Brooklyn készítette a kávét ahogy hallotta a nőt és Christ beszélgetni. A nő igazán jókat nevetett a férfi társaságában. Brooklyn nem tudta miről lehet szó, picit ideges is volt. Kész lett a kávé, bevitte Sharonnak. Sharon beleivott majd a szájához kapott.
-Jesszus! Ez borzalmas!-mondta Sharon.
-Fekete kávé 1 cukorral!-mondta Brooklyn.
-Jajj rosszul mondtam! Egy latte macchiatot szeretnék!-nyújtotta a lánynak vissza a bögrét.
Brooklyn megtudta volna fojtani a bögre kávéban a nőt. De nem szólt elvette a bögrét, vissza ballagott a konyhába és elkészített egy újabb kávét. Majd letette Sharon elé. Sharon beleszürcsölt majd újabb fintort vágott.
-Lehet egy pohár víz jobban esne! A kávé nem a legfinomabb!
Brooklyn ideges lett de még mindig tartotta magát. Kiment egy pohár vízért ismét letette a nő elé. Majd visszament a konyhába. Látta, hogy a nő indulni készül de előtte megölelte Christ és egy puszit nyomott a férfi arcára.
Brooklyn rég érezte ezt az érzést. Chris ahogy kiengedte a nőt elindult a feleségéhez a konyhába.
Chris megállt a konyhapult szélénél, látta hogy a felesége körülbelül szétvágja a vágódeszkát ahogy a zöldségeket darabolta.
-Mit ártott az a zöldség kicsim? Mint egy mészáros olyan vagy !
Brooklyn nem válaszolt csak folytatta a dancírozást.
-Csak nem? Te féltékeny vagy?
Brooklyn megállt rámarkolt a kés nyelére.
-Féltékeny? Én? Ne viccelődj!-folytatta a darabolást.
-Akkor mi a baj?
-Semmi!-mondta durcásan Brooklyn.
Chris odament a nőhöz. Majd hátulról szorosan átölelte.
-Mi lenne ha leraknál mindent és levezetnénk a feszültséget?-csókolta meg Brooklyn vállát.
-Miért jött...az ex menyasszonyod?
-Egy filmre akar rávenni!
-És? Te akarod?
-Odaadta a forgatókönyvet, igazán érdekes film!
-Elvállalod?-nézett meredten a lány maga elé.
-Elvállaljam? Megakartam őszintén veled beszélni!
-Mennyi idő és hol..?
Chris csendbe volt.
-Chris mennyi idő és hol?-kérdezte Brooklyn.
-Egy év...Sydneyben!
Brooklyn lesokkolt. Még hogy egy évig távol legyen Christől?
-Chris az 20 óra távolság repülővel is!
-Tudom kicsim! Tudom! Ezért akarom megbeszélni veled!
Brooklyn a szíve mélyén nem akarta elengedni de milyen feleség ő ha visszatartja a férjét a sikertől?
-Ki..ki kell mennem a mosdóba!-bújt ki az ölelésből Brooklyn és magára zárta a fürdőszoba ajtót. Chris tudta, mennyire nehéz ez Brooklynnak. Bekopogott az ajtón.
-Kicsim! Gyere ki! Beszéljünk!
-Kicsit egyedül kell lennem!-hangzott a válasz a fürdőből. Chris leült a földre az ajtó elé, a falnak dőlve és várta a feleségét.
Majd kinyilt az ajtó. Brooklyn szemei pirosak voltak, Chris tudta hogy a lány sírt...nem is keveset. Brooklyn ahelyett hogy bármit is mondott volna átölelte a férfit. Tudták a választ mindketten.

You are the one i loveWhere stories live. Discover now