Chris napokig nem tudott másra gondolni csak Brooklynra és a férfira akivel távozott a fotó stúdióból. Pedig végre úgy érezte kezd helyre rázódni az élete. Van egy menyasszonya akit nem sokára elvesz boldognak kellene lennie mégis folyamatosan kattog az agya.
-Elmegyek futni!-mondta Chris Sharonnak.
-Jó! Siess vissza!-mondta Sharon.
Chris elindult a kis szokásos útján, már vagy 1 órája futott mikor már elfáradt leült a fűbe felhúzott térdekkel és csak bámult maga elé.
Chris épp indulni akart vissza mikor meglátta azt a személyt. Igen, őt. Ahogy nézte érezte, hogy a szíve egyre hevesebben ver.
-Még mindig gyönyörű vagy!-motyogta halkan maga előtt. - Mennyire nincs bátorságom eléd állni..!
Chris felállt és elindult kifele a parkból viszont fiatal tinédzser lányok felismerték és sikoltozva rohantak hozzá autogrammért amire a fél utca körbe vette Christ. Chris elkezdett autogrammot és fotókat készíteni a rajongókkal. Egyszer ahogy oldalra nézett meglátta, ahogy Brooklyn csak áll a kis parki tó másik felén és őt nézi, majd küld egy együttérző mosolyt irányába és elsétál. Chris csak nézte a lányt. Habozott.
-Ne haragudjatok, de mennem kell! Örülök, hogy találkoztam veletek!-mondta a rajongói felé. Majd futva elindult.
-Hol lehet?-nézelődött Chris.
-Te követsz engem?-hangzott egy ismerős hangtól.
Chris megfordult és ott állt mögötte Brooklyn.
-Szia!-köszönt Chris, miközben próbált levegőhöz jutni.
-Nem válaszoltál!-mondta Brooklyn miközben beleivott a palack vízbe.
-És ha követtelek?-kérdezte Chris.
-Kár volt..!
-Tudom! Tudom, csak....azt hittem túl vagyok rajtad de..!
-Ne! Ne folytasd!
-Hé Brooklyn! Jössz?-hangzott egy férfi hang.
Annak a férfi hangja akivel utoljára látta Brooklynt Chris.
-Megyek!-kiabált oda Brooklyn.-Megyek Chris..!
-Ő a barátod?-kérdezte Chris. Hallani lehetett az idegességet a hangjába.
-Miért fontos ez?
-Mert...mert egy olyan férfit érdemelsz aki elismer, aki tudja mennyire aranyos, kedves, vicces és édes egy nő vagy. Aki minden reggel mikor felébred és kinyitja a szemét azt mondja, hogy ,,Uram isten, igen mázlista vagyok, hogy Brooklynnal lehetek''!
Brooklyn szemeibe könnyek kezdtek el gyűlni.
-Ő pont ilyen....!-mondta Brooklyn és elindult a férfi irányába.
Chris állt tétlenül. Még mindig szereti a lányt és mégis tétlenül áll és nézi ahogy egy másik férfi teszi boldoggá.
KAMU SEDANG MEMBACA
You are the one i love
Romansa,,Mikor azt hiszi, tudja, mi zajlik a nő fejében, az az a pillanat, amikor végleg elveszett." ☆Új sztori Love me🦋❤