Chris hamarabb kiment a talk showról majd ahogy Brooklyn végzett az öltöző felé vette az irányt. Összepakolta a cuccait majd elindult a kijárat felé. Majd megpillantotta a nagy Őt. Ott állt a kocsinál egy nagy csokor rózsával a kezében. Chris tudta, hogy vegye le a lábáról a lányt és ez most se volt másképp. Chris széttárta a karjait, Brooklyn tökéletesen értette a célzást. A férfi karjaiba rohant. Szorosan fogta őt a férfi.
-Annyira hiányoztál!-mondta Chris a lánynak.
-Te is nekem nagyon! Nagyon!-szorított az ölelésen Brooklyn.
-Hé Mrs. Evans megcsókolna végre? Tudja maga mennyit vártam arra hogy végre érezhessem az ajkait?
Brooklyn mosolyra húzta a száját majd végre ennyi idő után újra megcsókolhatta az élete értelmét.
-Azt hittem megőrülök annyira hiányoztál!-mondta két csók között a lány.
-Szeretlek! Szeretlek! Szeretlek!-csókolgatta a lány arcát Chris
-Mit szólsz hozzá ha hazamegyünk?-csókolta meg Brooklyn Christ.
-Csak utánad!-nyitotta ki a kocsi ajtaját a lány előtt.
-Milyen lovagias maga!-mosolygott Brooklyn.
Hazaértek alig akartak egy percet is egymás nélkül tölteni.
-Mi legyen? Elmenjünk fürödni utána valami film?-puszilta meg a lány homlokát Chris a kanapén.
-Fürdés és egy kis esti desszert?-kacsintott a lány.
-Előkészítem a fürdőt!-állt fel Chris.
Chris már a kádban ült mikor a lány is megjelent. Majd a férfihoz csatlakozott a kádba.
-Olyan kellemes ez!-mondta a lány miközben Chris a hátát mosta.
-Olyan csodálatos vagy!-puszilta meg a lány vállát.
A lány felállt, majd a férfi felé fordulva a férfi ölébe helyezkedett.
-Veszélyes övezet!-nevetett Chris.
-Két hétig nem voltál mellettem, beakarok mindent pótolni!-csókolta meg a férjét.
-Végülis majd folytatjuk utána a szobában!-kacsintott a férfi.
-Tégy magadévá Chris!-kérlelte a lány.
Chrisnek nem kellett kétszer mondania a férfi az ölébe húzta a lányt.
-Már majdnem elfelejtettem milyen csodás veled!-mondta miközben mozgott a férfin.
Chris és Brooklyn a fürdőből a hálószobáig vonultak és egy igazán forró éjszakájuk volt.
Brooklyn az éjszaka közepén arra ébredt, hogy a férje nincs mellette. Gondolta megnézi merre lehet. A nappaliban ült és fotókat nézegetett.
Brooklyn megsimogatta a hátát majd hátulról átölelte.
-Mit csinál ez a jóképű férfi az éjszaka közepén?
-Nosztalgiázni volt kedvem!
-Pont az én csúnya gyerekkori képeim kell nézegetned?-nevetett Brooklyn.
-Ezeket még nem láttam! Mindig elvetted mikor megakartam nézni!
-Még megijedsz milyen csúnya volt a feleséged 7 évesen!
-Te csúnya?
-Hát nem is kis topmodell gyerek voltam!
Chris folyamatosan lapozta az albumot majd egy képet talált a lányról egy fiú mellett.
-Ez?-mutatott rá a férfi. Brooklyn mosollyal nézett a képre.
-Ez egy nagyon régi kép...volt egy fiú akivel sokat játszottam akkoriban! Még a kezem is megkérte a játszótéren!-nevetett Brooklyn.-Azóta sok idő telt el, nem tudom mi lehet vele, remélem jól van!
Chris arca mosolyra húzódott.
-Aranyos történet!
-Nem akarsz jönni aludni?-nézett a férfira a lány.
-De, menjünk!-nyújtotta a kezét a lány felé.
Majd kézen fogva visszamentek a szobájukba.
Brooklyn Chris mellkasára helyezte a fejét.
-Nem bántad meg hogy hozzám jöttél és nem a kis játszótéri barátodhoz?-kérdezte nevetve Chris.
-Soha se fogom megbánni hogy te vagy a férjem! Szerencsésnek érzem magam!-mondta a lány a férfi szemébe.-Szeretlek Chris Evans!
-Én is téged!-csókolta meg a feleségét.
-Jó éjszakát Chris!
-Jó éjszakát életem!
YOU ARE READING
You are the one i love
Romance,,Mikor azt hiszi, tudja, mi zajlik a nő fejében, az az a pillanat, amikor végleg elveszett." ☆Új sztori Love me🦋❤