Chris nem tudta végig nézni ahogy a lány gépe felszáll így elment a reptérről. Mint egy zombi olyan volt. A körülötte lévő embereket, cselekményeket is teljesen kizárta az elméjéből.
*A repülőgépen*
Brooklyn is csak meredten nézett maga elé. Az előző cselekményeket próbálta feldolgozni mikor a repülőgépen az emberek elkezdtek rémülten beszélni egymáshoz. Brooklyn nem értette mi történik. Majd csak egy mondatot kapott el a füle ,,Chris Evansnak balesete volt. Elütötte egy autó! Súlyos a sérülése".
Brooklyn fal fehér lett. A telefonjához nyúlt és tárcsázni kezdte Chris számát. Hangposta. Brooklyn lerohant a repülőgépről és futott. Továbbra se érte el a férfit. Ahogy kiért megpillantotta a baleset helyszínét. Vér borította az úttestet. Az autó szélvédője darabokra tört. Brooklyn a sokktól úgy érezte mindjárt összeesik. De tartotta magát.
Eszébe jutott, hogy megvan Chris menedzserének száma megpróbálja őt elérni. Sam fel is vette és elmondta a lánynak melyik kórházba szállították. A lány fogott gyorsan egy taxit és azonnal a kórházhoz sietett. Megpillantotta Samet és odafutott hozzá.
-Sam! Hol van?-kérdezte a lány kisírt szemekkel.
-A műtőben! Több csontja eltört illetve azt próbálják kideríteni történt e agyi károsodás a baleset következtében!
-Jesszusom ez az én hibám!
-Nem a te hibád! Ez senkinek a hibája.
-De ha nem hagyom ott akkor ez nem...!-Brooklyn lábai összecsuklottak és az arcát tenyerei közé temette és sírt. Nem tudta abbahagyni. Sam próbálta vígasztalni de tudta hogy ebben a helyzetben úgy se tudná megnyugtatni. Már több óra eltelt mikor kijött az orvos.
-Doktor úr! Hogy van Chris?-kérdezte Sam.
-Őszinte leszek..nem jól! Nagyon sok vért vesztett. Sajnos a becsapódás következtében elég súlyos sérülései lettek..és fel kell Önöket készítenem arra, hogy lehet nem ébred fel. Most a lélegeztetők tartják életben.
-Hogy mi?-Brooklyn szemei kikerekedtek.
-Sajnálom! Már csak reménykedni tudunk!
-Bemehetek hozzá?-kérdezte Brooklyn.
-Igen, a nővér bekiséri!
Azzal az orvos elment. Ahogy kinyílt Chris kórtermének ajtaja a lány megpillantotta a férfit és összeszorult a szíve. A férfit akit szeret lélegeztető gép tart életben. Brooklyn odaült mellé megfogta a kezeit.
-Ne add fel! Kérlek!
YOU ARE READING
You are the one i love
Romance,,Mikor azt hiszi, tudja, mi zajlik a nő fejében, az az a pillanat, amikor végleg elveszett." ☆Új sztori Love me🦋❤