Brooklyn és Chris kihasználva a remek időt lementek a partra egy kis strandolásra.
-Remek időnk van nem Chris?-sétáltak a homokban keresve a megfelelő helyet a pihenésre.
-De! Igazán kellemes idő! Mit szólsz ahhoz a helyhez ott?-bökött a fejével az üres helyre.
-Jó lesz! Pakoljunk le!-mondta mosolyogva a lány.
Ahogy leterítették a lepedőt, lerakták a táskákat Chris levetközött fürdőnadrágra. És amint megpillantotta a feleségét, a bikinijében elállt a szava.
-Micsoda bombázó vagy!-mérte fel a feleségét.
-Oh, nem hiszem hogy neked is panaszkodni van okod! Micsoda has!-mosolygott Brooklyn.
-Megyek letesztelem a vizet! Velem tartasz?
-Talán majd később! Kicsit napozok!
-Rendben drágám!-csókolta meg Chris Brooklynt majd elindult a vízbe. Ahogy sétált be a vízbe észrelehetett venni hogy egyre többen ismerték őt fel, és egyre több szem szegeződött a férfira. De hát Brooklyn meg se lepődött hisz ő se tudta egy másodpercre se levenni a szemét a férjéről és a kidolgozott testéről. Nem zavarta hogy a férjét nézték, büszke volt arra amit a férfi elért, és hogy egy ilyen férjet tudhat magáénak. Azonban azt nem szerette ha a lányok rányomultak.
-Isteni a víz drágám!-jött a felesége felé Chris vizes testtel.
-Látom, a lányoknak is csak a víz jött be!-nézett szúrós tekintettel Brooklyn.
-Lányoknak? Oooh, rájuk gondolsz?-nézett az irányukba Chris.
-Hogy lyukasszam ki a szilikon mellüket!
-Hogy mit csinálsz?-nevette el magát Chris.
-Mi az? Teli vannak pumpálva lufikkal!
-Te egy igazi vadállat vagy!-nevetett továbbra is Chris.
-Megyek hozok valami italt! Kérsz te is?-kérdezte Brooklyn ahogy felállt és a dereka köré tekert egy kendőt.
-Ugyanazt mint te!
-Rendben, mindjárt hozom!
-Ne segítsek?
-Nem kell!-szólt vissza Brooklyn a háta mögé.
Ahogy Brooklyn beállt a sorba Chris sűrűn figyelemmel követte a feleségét. Amiért eddig Brooklyn volt féltékeny most ugyanazért volt ő is. A pultnál két férfi lépett mellé és látszott hogy próbálják őt felszedni. Chris eleinte csak nézte a szituációt de mikor az egyik megsimogatta Brooklyn vállát annak ellenére, hogy Brooklyn már előbb leszedte a férfi kezét a kezéről, elöntötte az ideg.
-Drágám minden rendben?-sétált Brooklyn közelébe Chris.
-Igen, minden!-válaszolt Brooklyn ahogy Chris a kezeit a felesége derekára helyezte.
-Ismered őket?-kérdezte Chris.
-Nem!
-Te nem Chris Evans vagy?-hangzott a kérdés az egyik fiatal sráctól.
-De!-mosolygott Chris.
-Wow, nagy rajongód vagyok!
-Úgy látom nem csak nekem hanem a feleségemnek is!-nézett szarkasztikus mosollyal Chris a férfira.
-Ő a feleséged?-kérdezte a másik.
-Menjünk drágám!-húzta a derekánál vissza a helyükre Chris Brooklynt.
-Minden rendben drágám?-nevetett Brooklyn ahogy az ideges férjét nézte.
-Persze miért?
-Majd felrobbansz!
-Míg te azoknak a mellét lyukasztgattad volna én ezeknek mást!
-Au! Még belegondolva is milyen fájdalmas lehet!-nevetett hangosan Brooklyn.
-Kell neked ilyen szépnek lenned? Hogy minden pasi rád csorgassa itt a nyálát?
-Ezt én is kérdezhetném! Nem tudom kit kaptak el a guminők!
-Mostantól egy lépést se tehetek nélküled!
-Ez aztán a büntetés! Hogy fogom én ezt kibírni?
-Nem is tudom! Gyorsan egy kis közös hűsítő fürdőzés?
-Nagyon könyörögnöd kell hogy én bemenjek veled abba a hideg vízbe!-nevette el magát a lány.
-Nem könyörgök! Csak felkaplak a vállamra és viszlek!-és így is tett.
-Tegyél le! Chris!
-Dehogy teszlek! Ne mozogj már ennyire!-nevetett a férfi.
Majd egyre bentebb sétált a vízbe és hirtelen beleereszkedett Brooklynnal a karjában.
-Hú, ez marha hideg!-kapkodott a levegőért Brooklyn.
-Így egész kellemes, hogy a karjaimba vagy!
-Inkább lennék egy hálószobában a karjaidban!-mosolygott Brooklyn ahogy a fogait kocogtatta.
-Gyere, hajolj ide! Felmelegítelek!-csókolta meg Chris a lányt.
-Oh ez tetszik! Folytasd csak!-hajolt vissza az ajkáért Brooklyn.
-Irány haza!-nevetett Chris ahogy a karjaiban tartotta a feleségét és sétált ki a hideg ám frissítő vízből.
-Most komolyan végig cipelni fogsz?
-Imádom, mikor a karjaimba tarthatlak!
-Én is imádom!-csókolta meg Brooklyn újra Christ.
-Szeretlek Brooklyn!
-Én is Chris!
YOU ARE READING
You are the one i love
Romance,,Mikor azt hiszi, tudja, mi zajlik a nő fejében, az az a pillanat, amikor végleg elveszett." ☆Új sztori Love me🦋❤