45.Édes bosszú

686 38 14
                                    

Chris ahogy reggel felkelt észrevette hogy Brooklyn nincs mellette. Nehezen kimászott az ágyból de még több óra alvás után is úgy érezte magát mint akit agyonütöttek. Kiment a nappaliba ahol a kutyája kiterülő testére lett figyelmes. Igazán jó sora volt ennek a kutyának. Átsétált a konyhába, de ott se találta a feleségét, hát tovább kereste. Majd később vette észre, hogy az autója se áll a garázsban. Majdnem másfél óra telt el mikor Brooklyn hazaért nagy vigyorral az arcán.
-Jó reggelt kicsim!-köszönt hangosan Brooklyn ahogy belépett a házba.
-Inkább jó napot!-indult a lány irányába a férfi.-Merre járt az én csodás feleségem?-nyomott egy csókot a lány szájára.
-Meglepim van!-ugrált helyben vigyorogva Brooklyn.
-Azért vagy ilyen izgatott?-nevetett Chris.
-Igeen! Gyere!-húzta ki a ház elé a férfit.-Tádám!-mutatott az autó irányába.
-Nee! Remélem csak rosszul látom!-maradt tátva Chris szája.
-Nem! Mi az nem is tetszik?-nézett szomorú arccal Brooklyn.
-Öhm de...! De kicsim minek kellett ekkora karácsonyfa?-mutatott az autó tetejére felrögzített fenyőre.
-Mert ez olyan szép nagy!-nézett csillogó szemekkel a fára.
-Az egész város ajándéka alá fér!-nevetett hangosan Chris.
-Tehát nem tetszik!
-Imádom!-nyomott egy puszit a lány homlokára ahogy ment a kocsihoz eltávolítani a rögzítőkötelet.-Garázsba vigyem addig?
-Várj segítek leszedni!-indult el Brooklyn a fához.
-Nem! Megoldom egyedül nyugi!-mondta Chris mosollyal az arcán.
-Az árusok is alig tudták felrakni! Segítek inkább!-mondta Chrisnek. De mire odaért Chris le is emelte a kocsiról és vitte a garázsba.-Valami mutáns férj lehetsz!
-Miért?-nevetett ahogy lerakta a sarokba.
-Izmos férjem van az már biztos!-indult a bejárat felé Brooklyn mikor eltalálta egy hógolyó. Ahogy hátranèzett egy újabb lövés érte.
-Chris Evans neked véged!-nyúlt egy hógolyóért Brooklyn is.
-Úgy sem találsz el!-nevetett Chris de ahogy nem figyelt pont a fejét találta el Brooklyn.-Na jó háború!-Rohant a lány felé majd ahogy elkapta belefektette a hóba.
-Á, ez nagyon hideg!-kiabált Brooklyn.
Chris ahogy a felesége mellett feküdt a hóban, csak nézte őt. Simogatni kezdte a haját majd egy mosoly csúszott a szájára.
-Te most miért mosolyogsz?-kérdezte Brooklyn ahogy a férfi szemeibe nézett.
-Olyan gyönyörű vagy!
-Bármilyen édes dolgot mondasz nem úszod meg hogy bosszút álljak ezért!-nevetett Brooklyn.
Chris megcsókolta a lányt, majd Chris észre se vette hogy Brooklyn a pulóverébe rakott havat.
-Á, basszus ez nagyon hideg!-ugrott fel Chris ahogy rázta ki a pulóveréből a havat.
-Mondtam!-nevetett Brooklyn ahogy felült a földről.
-Na gyere!-nyújtotta a kezét a lány felé.
-Persze! Hátha megint beledobsz a hóba nem?-nevetett a lány, de addigra Chris a karjaiba vette.
-Menjünk melegedjünk fel!-mondta ahogy befele sétált a feleségével a karjaiba.
Ahogy belépett Dodger is ott várta őket az ajtóban.
-Oooh itt az én szerelmem!-ugrott ki Chris karjaiból Brooklyn ahogy azonnal Dodger mellé guggolt és elkezdett neki puszikat adni.
-Hogy mi van?
-Mi a baj?-nézett a válla fölé.
-Engem csókolj már! Én még nem is kaptam!
-Dehogynem! Előbb kierőszakoltad magadnak!
-Ez akkor egy nem?
-100%-ig!
-Hát jó! Megyek letusolok!-majd a nappaliban elkezdte levenni a pulóverét Chris, így az izmos felsőteste napvilágot látott. Tudta, hogy Brooklyn mennyire imádja már csak nézni is, azt gondolta ha így játszik akkor játszanak így.
-Hé! Chris!
-Hm?-fordult vissza Chris.
-A szennyesbe vidd a pulóvered!
-Ez most komoly?-akadt ki Chris.-Semmi de szexi vagy! Vagy hogy menj az ablak mellől mert még a szomszédok meglátnak? Vagy vigyél a hálóba?
-Nem! Semmi! Jó zuhanyzást!-folytatta a kutya simogatást a lány.
Chris beállt a zuhany alá, engedte magára a vizet mikor meglátta maga mögött Brooklynt meztelenül.
-Hé! A személyes terem!-mondta mosolyogva Chris.
-Most akkor kimenjek?-kérdezte Brooklyn nevetve.
-Hát..!
-Hm oké!-nevetett a lány majd kinyúlt a törülközőért.
-Gyere vissza te bolond!-húzta vissza a lányt ahogy a karjaival átfogta szorosan, és megcsókolta.
-Abba ne merd hagyni!-szólt Brooklyn ahogy Chris elszakadt tőle.
-Nem fogok megállni!-nevetett Chris.
-Ki kérte? Csókolj meg!
Chrisnek se kellett többször mondani, a lány szájára tapadt ahogy kezei folyamatosan a lány hátától a fenekéig csúszott majd felemelte és kicipelte a fürdőből a hálóig. Vízesen feküdtek az ágyba ahogy egy percre se váltak szét.
-Szeretlek Chris!
-Szeretlek Brooklyn!-csókolta meg újra a lányt.

*A többit a képzeletekre bízom😂*.

You are the one i loveWhere stories live. Discover now