40. Az igazság

650 37 5
                                    

Chris és Brooklyn kiértek a tengerpartra a ruháikból csak úgy ömlött a víz.
-Jesszus Chris! Marha hideg van!-mozgott egy helyben a lány.
-Ez marha jó volt!-nevetett Chris.
-Aha, aha! Te nem fázol?-nézett rá Brooklyn értetlenkedve.
-Nem, engem fűt a szerelem!-nézett a lányra a férfi.-Gyere! Itt van a lakásom nem messze, ott megtudsz szárítkozni!
-Az jó lenne!-indultak meg a lakás irányába.
Amikor a lakáshoz értek és beértek a lány meglepetésére Chris kutyája nagy lelkesen ugrált körülötte, nyalogatta körbe.
-Mindenkivel ilyen barátságos?-kiabált Chris után aki a fürdőbe ment száraz törülközőért.
-Nem! Az idegeneket nem szereti általában!-mikor ezt kimondta jutott eszébe, hogy a lányt a közös lakásukba hozta, ami tele van az emlékeikkel, és nem utolsó sorban a képeikkel. Kirohant a fürdőből majd látta, hogy a lány az egyik esküvői képüket tartja a kezében. Épp nem látni rajta az arcukat mert háttal álltak.
-Te...te neked feleséged van?-nézte Brooklyn továbbra is a képet.
-Brooklyn megmagyarázom!
-Mit?-fordult a férfi felé.-Azt hogy miért is randizgatsz mikor feleséged van?
-Brook, kérlek!
-Ne szólíts így!-rakta le a képet a lány és az ajtó felé indult.
-Állj meg Brooklyn!-rohant a lány után.
-Chris hagyj! Ne nyúlj hozzám!-rántotta el a kezét mielőtt a férfi hozzáérhetett volna.
-Megtudom magyarázni!
-Nem érdekel!-nyitotta ki az ajtót a lány.
Chris csak nézte a lányt, aki vizes ruhával rohant ki a lakásából. Ezt most jól elrontotta. Az este folyamán többször próbálta hívni Brooklynt de a telefonja ki volt kapcsolva.
Másnap elment a lakásához is de nem nyitott neki ajtót. És csak teltek a napok, úgy hogy semmit nem tudott a lányról. Épp a városban volt dolga pár nap múlva mikor beült a kávézóba amit ő és Brooklyn annyira szeretett.
Majd megpillantotta a lányt egy asztalnál egy férfi társaságában. Azt gondolta rosszul látja de nem. Justinnal volt. Christ elöntötte az idegesség. Figyelte ahogy a felesége és egy másik pasi együtt tölti az időt, beszélgetnek, röhögcsélnek. Felállt és elhagyta a kávézót. Ahogy hazaért amihez csak a keze ért széttört. Hogy kerülhetett ebbe a rémálomba? Először Sharon, aztán a baleset, majd hogy a felesége nem emlékszik rá és most meg egy idegen férfival van randija. Úgy érezte most szívesen eltünne a világról...de eszébe jutott az idő amit a feleségével töltöttek. Szerelem, szeretet, boldogság ezek jellemezték azt az időt. Akarta újra ezeket az időket, de mi van ha az égiek azt akarták, hogy számára csak ennyi boldogság jusson?
Chris teljesen elveszett a gondolataiban. Majd Sam kopogott az ajtaján.
-Szia haver!-veregette meg a barátja hátát Sam.
-Szia Sam!-engedte beljebb a férfit.
-Hogy vagy?-kérdezte ahogy leült a kanapéra.
-Remekül, jobban nem is lehetnék!
-Látom!-mondta ahogy körbenézett és látta az összetört dolgokat.
-Baj van?-kérdezte Chris.
-Egy munkàról lenne szó, de lehet nem jó időben jöttem!
-Nem, remek az időzítés mond csak!
-Egy újabb akció film, a film forgatása viszont Budapesten történne!
-Magyarország?
-Igen!
-Elvállalom!-mondta hezitálás nélkül a férfi.
-Nem akarod átgondolni?
-Nem, nincs mit átgondolnom!
-Chris!
-Elvállalom, nyugodtan mond meg a rendezőnek, bármi is legyen a szerep vállalom!
-Rendben, ahogy gondolod! Én nem is zavarok tovább! Vigyázz magadra haver!
-Rendben...te is!
Úgy gondolta jobb elmenekülnie mielőtt ez az egész szituáció felőrli.
Lehet tényleg itt a vége a szerelmi történetének Brooklynnal.

You are the one i loveOnde histórias criam vida. Descubra agora