Chris és Brooklyn kapcsolata napról napra erősebb volt. Sokan csak álmodhattak arról amit nekik megadott az élet. Szerették egymást, elválaszthatatlanok voltak.
Épp Brooklyn hasára sütött a nap mikor felébredve tapasztalta hogy a szeretett férfi nincs mellette. Felállt az ágyból és körül nézett. Majd Christ a konyhában találta félmeztelen felsőtesttel épp a tűzhely mellett áll és amerikai palacsintát sütött.
-Jó reggelt playboy!
-Jó reggelt hercegnőm! Éhes vagy?
-Nagyoon! A kedvencemet sütöd?
-Igen! Hisz ez egy különleges nap!
-Különleges? Miért is?-kérdezte Brooklyn meglepődve.
-Várj itt mindjárt jövök!
Majd Brooklyn miközben várta Christ elkezdte a kis palacsintáját majszolgatni.
Chris ahogy visszatért egy nagyobb méretű dobozt adott át Brooklynnak.
-Ez mi?-kérdezte miközben körbe vizsgálta a dobozt.
-Boldog Születésnapot életem!-ült le az izmos férfi Brooklyn mellé a székre és egy csókot nyomott a szájára.
-Basszus! El is felejtettem! Kibonthatom?
-Persze!
Ahogy kinyitotta egy csodás elegáns ruha lapult a dobozban.
-Wow! Ez meseszép!-mondta Brooklyn miközben felállva méregette magához a ruhát.
-Este szeretném ha ezt vennéd fel! Elviszlek egy különleges helyre vacsorázni!
-Értettem kapitány! Alig várom, hogy felvehessem!
Gyorsan eltelt a nap. Brooklyn ismerősök, barátok, családtagok köszöntésére reagált a nap nagy részében.
Ahogy jött az este Brooklyn elkezdett készülődni.
-Kész vagy kicsim?-kérdezte Chris
-Mindjárt! Egy pillanat!
Amikor végzett Brooklyn megállt Chris előtt akinek a szava is elállt.
-Azta mindenit! Mint egy istennő!
-Azt mondod?
-Tudod mit? Inkább maradjunk itthon tudok egy jobb programot!-mondta a lánynak kacéran.
-Nem nem! Előbb vacsi utána a szórakozás!-kacsintott Brooklyn.
-Lehet nehezen fogom kibírni addig!
-Muszáj megpróbálnod!-mondta nevetve Brooklyn.
Chris fogott egy kendőt a kezében.
-Mondom hogy nem most szórakozunk!
-Értettem, de attól most bekötöm a szemed!
Majd bekötötte Brooklyn szemét. Kézen fogta a lányt, és mutatta maga után az utat. Amint a helyszínre értek megállt és levette a kendőt a lányról. A parkban álltak ahol megismerkedtek. Csodásan kivilágított rész, kellemes zene, csodásan megterített asztal. Mint a mesékben.
-Chris....ez meseszép!-nézelődött Brooklyn.- Ezt mikor csináltad?
Majd Brooklyn ahogy megfordult a férfi irányába elállt a szava. A szerelme ott térdelt mögötte egy kis piros dobozkával a kezében. Izgult, látszott rajta.
-Brooklyn Grey! Te aki a világot jelented nekem! Itt találkoztam először veled, ahogy lesokkolva kaptam az információt hogy nem vagy a rajongóm! Majd ahogy egyre telt az idő és minél többet találkoztunk rájöttünk, hogy végül mindketten teljes mértékben egymás rajongói lettünk. Tudom voltak nehéz pillanataink. De ezek a pillanatok csak megerősítettek abban, hogy ilyenkor csak rád volt és van szükségem mert te a legrosszabb dolgokat is szebbé teszed. Tudom sokszor nehéz velem....de most ahogy itt térdelek előtted, csak az jár az eszembe hogy egy percet, sőt egy másodpercet se akarok nélküled tölteni. Szeretlek. Annyira hogy még én se hiszem, hogy van ember akit ennyire lehet szeretni...de van. Őrülten szeretlek és most arra kérlek, hogy öregedjünk meg egymás mellett...és légy a feleségem. Tehát Brooklyn Grey megtisztelsz e azzal, hogy hozzám jössz feleségül?
-Igen! Igen! Igen! Igeeen!-ugrott Chris nyakába Brooklyn. Sírt a meghatódottságtól. Remélte hogy egyszer eljön ez a pillanat és végül a szeretett férfi megkérte a kezét.
YOU ARE READING
You are the one i love
Romance,,Mikor azt hiszi, tudja, mi zajlik a nő fejében, az az a pillanat, amikor végleg elveszett." ☆Új sztori Love me🦋❤