55.Fan-meeting

666 35 25
                                    

-Kicsim! Biztos nem jössz velem?-kérdezte Chris Brooklyntól.
-Chris nem nekem van fan találkozóm hanem neked!-nevetett a lány.
-Utálom, már a gondolatot is hogy egyedül kell hagynalak!-mérgelődött Chris.
-Máskor is volt hogy egy pár napra egyedül kellett hagynod és semmi baj nem történt! Most miért izgulsz?
-De ez most más!
-Miért?
-Mert már ketten vagytok!-bökte ki Chris.-Megígértem, hogy vigyázok rátok erre most mégis én hagylak itt titeket!
-Hallod, pocaklakó? Apu ideges miattunk! Nem kellene megnyugtatnunk valahogy?-beszélt a hasához Brooklyn.
-Te mit csinálsz?-nevetett Chris.
-Hogy mit csinálok? Beszélek a picinyünkkel!
-És mit mondott?-mosolygott Chris, Brooklyn édes kis játékán.
-Azt hogy adjunk neki csoportos ölelést!-nagyra tárta a kezeit Brooklyn várva a férfit magához. Chris eldobva a kezéből a pulóverét a lányhoz sétált majd szorosan átölelte.-Minden rendben lesz szerelmem! Ne aggódj! Vigyázok magunkra!
-Bármi van hívj azonnal és rohanok!
-Írok sűrűn rendben?
-Hívj! Hallani akarom a hangod!
-Chris két nap! Csak két napot kell kibirnunk!
-Még el se mentem de már most hiányzol! Bújj a táskámba gyorsan bele!
-Szerinted beleférek?-méregette magát a táskához Brooklyn.
-Belepaszírozlak!
-Csókolj meg te bolond aztán indulj mert a többiek nem várnak meg!-mondta neki a felesége.
-Nem akarok menni!-nyűglődött tovább Chris.
-Chris!-mondta mérgesen a lány.
-Mond!
-Indulás!
-Se szeretlek se viszlát vagy nyelj kavicsot? Na mondhatom szép vagy!
Brooklyn odasétált a férfihoz és megcsókolta.
-Vigyázz magadra! És érezd jól magad! Szeretlek!-mondta neki a lány.
-Szeretlek titeket! Nagyon! Hallod pocaklakó?-hajolt a lány hasához.-Nem rosszalkodni! Anyut hagyd pihenni rendben? Szeretlek nagyon picikém!
-Mi is téged!
Chris lassan kisétált az ajtón, Brooklyn az ablakon keresztül figyelte a férjét. Még mielőtt beült volna a kocsiba küldött a feleségének egy légpuszit ahogy megpillantotta ahogy az ablakból figyeli őt majd beszállt az autóba és elhagyta az utcát.
-Na kicsim! Mit csináljunk míg apu távol van?-kérdezte a kis pocaklakótól.-Már most hiányzik az a hülye feje! Hosszú két nap áll előttünk!
Első este Brooklyn áthívta a barátnőjét magukhoz egy filmnézős estre, jókat beszélgettek és ettek. Miután elment a barátnője látta, hogy üzenetet kapott.

C:Szia kedvesem! Itt vagyunk a fan meeting helyszínén! Rengeteg csodás rajongó a helyszínen, akik eszméletlen energiát árasztanak! Csodásak! De még csodásabb lenne, ha te is itt lehetnél és látnád ezt a sok csodás embert! Remélem jól vagytok! Nagy...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

C:Szia kedvesem! Itt vagyunk a fan meeting helyszínén! Rengeteg csodás rajongó a helyszínen, akik eszméletlen energiát árasztanak! Csodásak! De még csodásabb lenne, ha te is itt lehetnél és látnád ezt a sok csodás embert! Remélem jól vagytok! Nagyon hiányoztok!❤
Brooklyn elmosolyodott. Majd visszaküldött Chrisnek egy képet amelyhez ezt írta.

B: Szia életem! Örülök hogy ennyi csodás ember vesz téged körül! Már csak 1 nap! És újra itt leszel velünk! Ne izgulj jól vagyunk! Kate átjött és együtt filmeztünk, nasiztunk, kajáltunk és pasikról dumáltunk! De ha tudni szeretnéd te is hiányzol a...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

B: Szia életem! Örülök hogy ennyi csodás ember vesz téged körül! Már csak 1 nap! És újra itt leszel velünk! Ne izgulj jól vagyunk! Kate átjött és együtt filmeztünk, nasiztunk, kajáltunk és pasikról dumáltunk! De ha tudni szeretnéd te is hiányzol azért egy icipicit!
C:Szeretlek! A pasikról való dumálást még majd megbeszéljük személyesen. Addig is kicsim!❤

B:Szeretlek! Vigyázz magadra!❤

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

B:Szeretlek! Vigyázz magadra!❤

Majd Brooklyn mosollyal az arcán aludt el

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Majd Brooklyn mosollyal az arcán aludt el.

Másnap Chris újra a fan meetingen ült a bosszúállókkal együtt mikor a papírjára rajzolgatott. Majd egy ismerős hang csapta meg a fülét.
-Mind úgy gondoljátok, hogy Amerika kapitánynak van a legjobb feneke közületek?
Ahogy felpillantott megpillantotta a lányt. Ott állt a szerelme vele szemben. Chris azt gondolta képzelődik. A többiek ébresztették fel a sokkból. Majd lerohant a színpadról egyenesen a feleségéhez, és szorosan átölelte.
-Brooklyn, kicsim de hiányoztál!-mondta ahogy szorosan ölelte a lányt.
-Te is nekem! Nagyon!
-De mit kerestek itt?-kérdezte ahogy kibújt az ölelésből.
-Azt mondtad bárcsak itt lennénk hát tessék!-mosolygott a lány.
-Te tényleg minden kívánságom valóra váltod!-mosolygott Chris ahogy újra a feleségét szorosan magához húzta.
A rajongók teljesen elolvadtak a jelenetet látva. Chris aztán visszaült a helyére, Brooklyn pedig a háttérből figyelte a férjét, akire nagyon büszke volt. Büszke volt hogy ennyi ember csodálatát elérte, és mennyire figyelmes mindegyik rajongójával. Tudta, ez az egyik ok amiért ő beleszeretett ebbe a férfiba.

You are the one i loveWhere stories live. Discover now