66. Jégkása

603 36 5
                                    

5 év múlva:

Chris megállt a parkolóban, majd Brooklynnal kéz a kézben mentek be az épületbe. Ahogy megálltak az ajtóban a gyermekeiket nézték.
-Ava, Louis! Itt vannak értetek!-szólt az óvó néni a gyerekeknek.
-Anyaa! Apa!-rohant Ava a szülei karjába majd követte őt Louis is.
-Képzeld anyu, ma lerajzoltunk titeket!-mondta lelkesen Ava, ahogy Brooklyn karjaiba volt.
-Oh igen?-kérdezte Brooklyn.
-Legalább az apátok is olyan jóképűnek alkottátok mint valóságban?-nézett közbe Chris Louisra.
-Mindjárt megmutatom!-lelkesedett Louis. Majd Chris lerakta a földre Louist aki szaladt is a polcához ahol a rajz volt.
-Hozom én is anyu!-futott testvére után Ava.
-Minden rendben a gyerekekkel Carrie?-kérdezte Brooklyn az óvónőt.
-Teljes mértékben! Mindketten nagyon okosak és ügyesek! És persze jól neveltek!-válaszolt Carrie.
-Apjukra ütöttek!-mondta viccelődve Chris.
Brooklyn elmosolyodott és egy kisebb öklelést adott Chris oldalába.
-Aú!-nevette el magát Chris.
-Nézzétek!-rohantak a gyerekek feléjük.
-Oh de gyönyörűek! Ügyesek vagytok!-mosolygott Brooklyn.
-Én miért vagyok Louis kopasz?-nézte a rajzot Chris.-És dagadt?!
-Csak a valóságot rajzolta!-vágott vissza Brooklyn.
Miután összeszedték a gyerekek cuccait indultak a kocsi fele.
-Mehetünk haza?-nézett hátra a gyerekekre Brooklyn.
-Jégkásázzunk!-kiabálták egyszerre.
Brooklyn Chrisre nézett aki értette, hogy az úti cél egy fagyizó lesz.
-Na gyerünk! Vegyük meg azt a jégkását!-mondta Chris ahogy kiszállt a kocsiból, majd kisegítette a gyerekeket is.
Ez volt Boston egyik leghíresebb fagyizója így nem volt csoda hogy teli volt. Chris akármennyire is próbált hétköznapi lenni sokszor felismerték és ez most se volt másképp. Brooklyn kézenfogva a gyerekekkel kicsit arrébb sétált.
-Anya! Ezek bántják aput!-indult volna a tömeg felé Ava.
-Nem kicsim! Nem bántják! Pont hogy szeretik őt!-húzta őt vissza.
-Nem! Bántják! Majd én megmentem!-mondta Ava határozottan.
-Nem vagy te Wonder Woman!-húzta újra vissza a lányt.
Majd ahogy Chris tekintete találkozott Brooklynéval, a felesége jelzett a fejével neki hogy próbáljon elszabadulni. Chris megköszönte a rajongók szeretetét, aztán a családja felé sétált. Mikor Ava meglátta az apukáját a karjai közé rohant sírva.
-Hé! Hercegnőm! Mi a baj?-nézett a kislányra Chris.
-Bántottak azok a csúnya nénik, bácsik!
Chris szemei Brooklynra szegeződtek aki elmosolyodott.
-Azt hitte bántanak a rajongóid, és megakart menteni! Kis harcias Wonder Womannek képzelte magát!
-Oh drágám! Ők nem bántanak! Soha nem bántanának! Ők szeretnek minket! Ne ijedj meg máskor rendben?-mondta neki Chris.-Louis te is megijedtél?-nézett az anyuka kezét szorongató kisfiúra Chris.
-Nem, lassú vagy apu! Elviszik az összes jégkását!-mondta Louis.
-Nem is aggódtál értem?-döbbent le Chris.
-A jégkása miatt aggódtam!-válaszolt Louis aki ilyen apró gyerekként is eszméletlen szöveggel rendelkezett.
-Tényleg az apjára ütött!-nevette el magát Brooklyn.-Na gyerünk te jégkása pusztító!
Megvették mind a jégkásájuk, a gyerekek boldogan sétálva egymás kezét fogva sétáltak az autó irányába vissza. Chris pedig Brooklyn mellett.
-Finom?-kérdezte Chris.
-Ühüm!-hümöggött Brooklyn ahogy épp újra belekóstolt.-Megkóstolod?-nyújtotta a szívószálas poharat Chris irányába.
-Meg!-válaszolt Chris majd hirtelen egy csókot nyomott Brooklyn ajkaira.
-Hm, finom! Lassan szürcsöld hogy hazáig kitartson! Ott jobban megízlelem!
-Chris!-vágta újra oldalba a lány.
-Gyerekek álljatok meg egy percre!-kiabált arra Chris, így mint a katonák megálltak a gyerekek előre menet irányban.
Chris így megfogta Brooklyn derekát magához húzta, és megcsókolta újra.
-Szeretlek Mrs. Evans!-mondta Chris ahogy elvállt a lány ajkaitól.-Hm és ezt az áfonyas jégkását is!
-Én is téged te bolond!-mosolygott Brooklyn.
-Mehettek tovább!-kiabált újra Chris a gyerekek irányába.
-Szép család vagyunk nem?-kérdezte Brooklyn ahogy a gyermekeit nézte kézen fogva sétálni.
-De, szép és boldog család!-mosolygott Chris ahogy a lány kezeit megcsókolta.-Annyira szeretlek titeket!

You are the one i loveWhere stories live. Discover now