-Brooklyn néni!-hallatszott az ajtóból egy kislány hang.
-Morgan!-sétált felé Brooklyn.-Hát szia gyönyörűm!-emelte fel a lányt a karjaiba.
-Meg se várt annyira sietett hozzád!-jött Morgan mögött mosolyogva Chris.
-Oh! Csak nem hiányoztam?-nézett a karjaiban lévő kislányra.
-Te hiányoztál a legjobban!-mondta iszonyat édes mosollyal, ahogy átkarolta Brooklyn nyakát.
-Hé! Mit mondtál? Azonnal vissza viszem a plüss macid a boltba!-durcizott Chris.
-Majd megveszem akkor újra neki!-nyújtotta ki a nyelvét Brooklyn a férfira.
-Hé dugd vissza! Leharapom!-mutatott Chris a lányra.
-Chris bácsi bántani akarja Brooklyn nénit?-nézett a kislány kisebb pánikkal a férfira.
-Nem úgy...!-kezdte Chris.
-Chris bácsi gonosz látod? Még puszit se kaptam még ma tőle!-mondta Brooklyn a kislánynak.
-Chris bácsi!-szólt hozzá Morgan.
-Igen Morgan?-adta fel Chris mikor látta, hogy a lányok ellen most esélye sincs.
-Nem szereted Brooklyn nénit?-kérdezte Morgan ahogy lekéredzkedett Brooklyn karjaiból és csípőre tett kézzel ment a férfi irányába.
-Hogy nem szeretem Brooklyn nénit?-nézett értetlenkedve Chris.
-Igen!-mondta összehúzott szemöldökkel Morgan.
Chris egyre jobban érezte a női uralmat a házba. Elmosolyodott.-Morgan! Brooklyn nénit nagyon de nagyon szeretem!-guggolt le Chris a kislány elé.
-Helyes!-tartotta még a csípőjén a kezét a kislány.-Mert én is szeretem!
-Morgan! Süssünk pizzát?-lépett közbe Brooklyn aki hátulról figyelte a páros halálian édes beszélgetését.
-Igeeen!-lelkesedett Morgan.
-Oké! Gyere mossunk kezet!-nyújtotta a kezét a lány felé.
-Brooklyn néni! Én sajtosat szeretnék!
-Oké! Akkor csinálunk olyat is!
Chris leült a bárszékre és figyelte a lányokat.
-Morgan! Megkérdezed a csúnya bácsit ő milyen pizzát kér?-mutatott a fejével a férfi irányába.
-Chris bácsi! Brooklyn néni kérdezi te milyet kérsz?-ment oda Chrishez a kislány.
-Kalóriaégetőst!-nézett a feleségére.
-Az milyen?-nézett csillogó szemekkel a kislány.
-Oh, kicsim az túl erős lenne neked!-vágott közbe Brooklyn.
Chris ahogy nézte Brooklynt és a kislányt igazán fura érzés kapta el. Miután kész lett Morgan pizzája leültették őt a nappaliba a kedvenc meséje elé. Chris bement a konyhába és Brooklynt átölelte.-Jesszus Chris! Nem is hallottam hogy idesurrantál!-mondta mosolyogva a válla felett.
-Olyan gyönyörű vagy!-súgta a lány fülébe.
-Ne csináld! Morgan a másik szobába van!-mosolygott Brooklyn.
-Csak csókolj meg!
-Most?-nevetett Brooklyn.
-Igen! Úgyis nézi a mesét naaa!-kérlelte Chris.
Brooklyn megfordult és megcsókolta a férfit.
-Hm, miután Morgan hazamegy lesz még itt kalóriaégetés!-kacsintott Chris majd a kislányhoz átment a nappaliba.
Chris és Morgan együtt tévéztek, játszottak majd Morgan bealudt. A szülei olyan este 11 fele mentek érte. Chris segített kivinni a kislányt a kocsiba. Brooklyn az ajtóból köszönt el tőlük.
Ahogy Chris az ajtó fele indult bentebb lépett majd ahogy becsukta a férfi az ajtót azonnal megcsókolta őt.
Chris meglepődött.
-Hm ezt most miért?-mosolygott a lányra.
-Te akartál kalóriaégetést!-nevetett Brooklyn.
Chris vette a célzást és azonnal a két keze közé fogta a lány arcát és nekiesett az ajkainak.
Brooklyn elkezdte a szoba felé húzni a férfit kisebb sikerrel így Chris kapva a lehetőségen felkapta a lányt és a szobáig cipelte. Lerakta az ágyra majd felé hajolt.
-Hogy lehet valakit ennyire szeretni?-simogatta a feje búbját Chris.
-Alig várom, hogy családunk legyen!-mondta a lány a férfi szemeibe.
-Kicsit azért ma megizzasztott a női uralom a lakásban!-nevetett Chris.
-Oh tehát kisfiút akarsz?
-Is! Amúgy imádnám ha egy kis Brooklyn ugyanígy dumálna nekem arról hogy mi az hogy nem szeretlek!-nevetett Chris.
-Kapcsoljunk rá akkor!-harapott az ajkaiba a lány.
-Megőrjítesz!-esett neki Chris Brooklynnak.-Őrülten szeretlek!
ESTÁS LEYENDO
You are the one i love
Romance,,Mikor azt hiszi, tudja, mi zajlik a nő fejében, az az a pillanat, amikor végleg elveszett." ☆Új sztori Love me🦋❤