part 15

3.5K 213 5
                                    

''Bella je tady taky?''

''Ne, musela zůstat v Austrálii kvůli práci'', řekl Niall. Bella je Niallova přítelkyně. Mám ji hrozdě ráda. Je hodná, milá a je s ní sranda. Niall si vybral dobře. 

''Ale já mám volno až do pondělí'', dodal s úsměvem. 

''Takže tady budeš celý víkend?'', zazubila jsem se. 

''Přesně tak'', řekl. Znovu jsem mu s radostí skočila do náruče, čemuž jsme se všichni 4 zasmáli.

Seděli jsme u stolu, jedli lasagne a povídali si o Niallovi a Belle.

"Už stop o mém životě. Co ty?'', řekl Niall, když máma s tátou uklízeli nádobí, a naklonil se ke mně. 

''Našla sis tady nějakého ''kamaráda''?'', zeptal se, přičemž u slova kamarád udělal ve vzduchu imaginární uvozovky.

''Nialle, nebydlíme tady ještě ani měsíc'', zasmála jsem se. 

''Ale ve škole jsi měla už dost dní na to zjistit, jestli jsou tam i nějací hezcí kluci, nebo ne?'', povytáhl obočí, přičemž mu na tváři pohrával úšklebek. 

''Jo, pěkní kluci tam jsou.. Ale vůbec, proč tě to zajímá?''

''Jsem přece tvůj starší brácha, musím svou malou sestřičku chránit''

''Hele hele, zase o tak moc starší nejsi'', hravě jsem ho šťouchla do ramene, čemuž jsme se oba zasmáli. 

''Co plánuješ na dnešní odpoledne?'', zeptal se mě najednou. 

''No, asi nic, proč?''

''Dlouho jsme se neviděli, tak jsem si říkal, že bychom mohli zajít do kina, na jídlo, a tak''

''To zní dobře'', usmála jsem se. 

''Teda pokud to rodičům nebude vadit'', dodala jsem a otočila se na ně. 

''Neplánovali jste něco?''

''Jen se klidně běžte bavit. Já zatím upeču ty Milka muffiny'', řekl táta. 

''A já bych měla trošku uklidit dům'', řekla máma. 

''Tak jo'', zazubil se Niall. 

''Ale jak už jsem říkala, nebydlíme tady ještě ani měsíc. Nevím, kde tady to kino vlastně je'', řekla jsem. 

''Neboj se, sestřičko. Co myslíš že jsem celou dobu v letadle dělal? Hledal jsem nejbližší kino, fast foody a další místa a pořádně nastudoval trasu. A už jsem nám do toho kina zarezervoval lístky, na 15:30''

''Ty už jsi ty lístky zarezervoval?'' 

''Jo. Říkal jsem si, že radši budu připravený'', zazubil se. 

''Prostě jsem si řekl, že buď si ty lístky vyzvedneme, a nebo rezervace propadne''

''No, tak půjdeme do kina'', usmála jsem se. Po pravdě jsem nadšená. Jak říkal Niall, dlouho jsme se neviděli a dlouho jsme spolu nic nepodnikli. Už se na dnešní odpoledne strávené s ním hrozně těším.

''A víte co bychom mohli dělat dělat?'', pronesla máma. Všichni čtyři jsme po sobě hodili usměvavé pohledy, protože jsme všichni mysleli na to stejné. Je to naše oblíbená rodinná činnost. 

''Zahrajeme si Activity!'', řekli jsme všichni zároveň, přičemž jsme se začali smát. Miluju svoji rodinu.

***

Styles TwinsKde žijí příběhy. Začni objevovat