part 30

2.7K 183 1
                                    

''Mám tě moc ráda, holčičko''

''Já tebe taky mami'', usmála jsem se.

''A ještě..''

''Ano?''

''Máme něco k večeři? Mám hroznej hlad'', uculila jsem se a máma se zasmála.

''Pojď, něco ti připravím''

Milovala jsem máminy lívance a právě ty mi teď připravovala. Měla svůj vlastní recept, byl hrozně jednoduchý, ale i tak jsem já nikdy ty lívance neudělala tak dobré jako ona. Dokonce její lívance chutnají líp než ty od táty, a to je táta kuchař. 

Mamka připravovala těsto, do toho si pobrukovala text písničky která právě hrála z rádia a já se opírala o linku, s mobilem v ruce, a napsala Harrymu. 

Já: ze začátku byli naštvaní 

Já: ale když viděli že jsem měla červené oči z toho jak jsem brečela, polevili 

Já: a máme jsem to normálně vysvětlila 

Já: já a máma si říkáme všechno 

Já: teda

Já: vynechala jsem tu část s úchyly

Já: zbytečně by šílela

Já: ale 

Já: je to v pohodě 

Harry: jsem rád, že nemáš průser

Harry: říkáte si všechno? 

Harry: takže si jí řekla i o mě? :)

Já: noo

Harry: noo? 

Já: něco ano 

Harry: co je to něco? ;)

Já: nebuď zvědavý

Harry: rozkaz, požárníku Same 

Já: Harry..

Harry: ano? 

Já: ještě jednou děkuju, že jsi pro mě přijel

Harry: už jsem ti řekl že za tohle mi nemusíš děkovat 

Harry: jen doufám, že se podobné situace nebudou opakovat 

Harry: jestli na tebe ještě nějaký čurák sáhne 

Harry: přísahám 

Harry: že ho zabiju 

Já: :)

***

Vzbudily mě tóny písničky, kterou mám na vyzvánění. Sakra. Zapomněla jsem si ztlumit zvuky. Podle tmy jsem poznala, že ještě není ráno. Neochotně jsem se natáhla pro mobil. 

3:07.

Kdo mi v tuhle nekřesťanskou hodinu může vo-

Harry.

''Víš že jsou 3 hodiny ráno?'', zavrčela jsem do telefonu hned jak jsem hovor přijala. 

''Taky tě zdravím, Sam''

''Shh, co potřebuješ Harry?''

''Nemůžu spát''

''A kvůli tomu jako nemám spát i já?''

''Pff Sam, nebuď na mě hnusná. Nemůžu spát, protože mi chybíš'', řekl. Musela jsem se usmát. 

''Rozsviť si v pokoji'', pokračoval hned na to. 

''Co?''

''Rozsviť nějaké světlo, třeba lampičku'', nechápavě jsem rozsvítila lampičku, kterou jsem měla na nočním stolku. 

''Super, doufal jsem že ten pokoj s balkónem je tvůj''

''Cože?''

''Stojím před vaším domem. Otevři balkónové dveře, lezu za tebou''

''Počkej Harry, jak-'', než jsem stačila něco říct, slyšela jsem pípání. Zavěsil. Okamžitě jsem odložila mobil, vstala z postele a slezla do spodního parta svého pokoje. Otevřela jsem balkónové dveře a slyšela, jak Harry nadává. Zahihňala jsem se. Ten blázen vážně leze nahoru. Přistoupila jsem k zábradlí a Harry už byl skoro u něj. 

''Podej mi ruku'', zašeptala jsem, abych mu pomohla. Znovu zanadával, tentokrát na tmu, která byla.

''Drž hubu nebo vzbudíš rodiče''

''Uhh, tady je někdo ostrý'', zašeptal Harry s tichým smíchem, chytil se mé ruky a s mou pomocí se dostal na druhou stranu zábradlí, za mnou. 

''Pojď, rychle'', chytila jsem ho za zápěstí a táhla ho do pokoje. Rychle jsem za sebou zavřela dveře a modlila se, že rodiče pořád spí. 

''Co tady k čertu děláš?'', zeptala jsem se. 

''Nemohl jsem usnout a pořád na tebe myslel a ta-'', zarazil se, když jsem rozsvítila. Jeho oči upírali pohled na moje tělo a mě došlo, že mám na sobě jen tričko a kalhotky. 

''Páni, Sam. Máš úžasnou postavu'', řekl tichým hlasem. 

''Otoč se!'', vyhrkla jsem a dlaněmi se snažila zakrýt nejintimnější místa. 

''A jsi roztomilá, když jsi rozespalá''

''Harry, otoč se'', zopakovala jsem.

''Ne'', řekl. Zalapala jsem po dechu. Jen dál stál a sjížděl si mě pohledem od hlavy až k patě. Cítila jsem, jak rudnu. 

''Proč se stydíš? Máš nádherné tělo''

''Harry'', fňukla jsem. 

''Tak fajn'', protočil očima a otočil se. 

''Dávám ti minutu'', dodal a já se rychle přesunula ke skříni. Zkontrolovala jsem se, jestli je Harry stále otočený, sundala si tričko, které jsem si uchytila mezi koleny a ze skříně vytáhla podprsenku. 

''Můžu ti ji zapnout?'', zašeptal mi Harry do ucha a já leknutím vyskočila. 

''Stylesi, tohle nebyla minuta, otoč se!''

''Ale já se chci dívat'', překvapovalo mě, že mu to není vůbec blbé. Ucítila jsem jeho studené prsty na zádech a zachvěla se. Rychlostí blesku jsem si dala podprsenku a zpátky i tričko. 

''Máš sexy zadek'', zašeptal a já zalapala po dechu. Co se to sakra děje?


Styles TwinsKde žijí příběhy. Začni objevovat