"Moc mě těšilo, pane jehožjménosinepamatuju. A děkuju, že jste mě dostal do tohohle stavu"
"Jsem Jamie", zasmál se.
"Klídek, já si to zítra stejně nebudu pamatovat"
"Už pojď, ty hvězdo", ušklíbl se Harry, chytil mě a vedl mě ke dveřím.
Šestiminutovou cestu jsme šli asi patnáct minut, díky mému stavu. Po cestě jsme oba mlčeli. Já dýchala čerstvý vzduch, který mi malinko pomohl, a Harry se asi neodvážil nic říct.
"Můžu přespat u tebe?", zeptal se Harry, když jsme přišli k našemu domu.
"Prosím", dodal. Přimhouřila jsem oči.
"Chci si s tebou ráno promluvit"
"Dobře", zamumlala jsem a vydala se ke dveřím. V kapse od bundy jsem vylovila klíče a, po delším hledání správného klíčku, jsem odemkla.
"Pšttt, ať nevzbudíme rodiče", zašeptala jsem. Nemotorně jsem si vyzula boty a sundala bundu. Poté jsme se s Harrym vydali po schodech nahoru do mého pokoje.
Jakmile jsem vstoupila do pokoje, uprostřed místnosti jsem si sundala veškeré oblečení a naházela je na zem.
"Sam..", vydechl Harry. když jsem se na něj otočila. Nahá.
"Kde je koupelna?", dodal chraplavým hlasem, aniž by z mého těla spustil oči.
"Vedle pokoje"
"Dobře", špitl, otočil se a odešel.
Já vylezla po schodech do horní části mého pokoje, svalila se na postel a během pár vteřin usnula.
Z pohledu Harryho:
Když jsem se vrátil z koupelny, Sam už byla v posteli. Kalhoty, tričko a ponožky, které jsem si sundal před sprchováním, jsem odložil na židli, uklidil také její oblečení, které leželo na podlaze, a vydal se za Sam. Ležela rozvalená na posteli, na břichu, nezakrytá. Měl jsem tak zkurvenou chuť ji zmáčknout ten její pěkný zadek, až se mi z té myšlenky udělala boule na rozkroku. Chuť jsem ale zahnal.
Posunul jsem ji na kraj postele, přilehl si k ní a oba nás zakryl. Bezvědomě se ke mě přitiskla. Obmotal jsem svoje ruce kolem ní a po chvíli usnul.
***
Zpátky z pohledu Sam:
Pomalu jsem otevřela oči a zaklela.
Moje hlava.
"Sakra", zabručela jsem.
"No dobré ráno", řekl najednou někdo. Uviděla jsem Harryho, sedícího na pohovce, s mou knížkou od Johna Sandforda v ruce.
"Než se začneš probouzet, dej si ten prášek, co jsem ti donesl. Než se ti ta bolest hlavy rozjede. Věř mi, znám to", řekl a ukázal na noční stolek, kde ležel prášek a sklenice vody. Poslechla jsem ho.
"Našel jsem ho u vás v kuchyni. A taky tam ležel papír, kde ti máma vzkazuje, že jeli na oběd do restaurace, kde dělá tvůj táta. Prý pozvání dostali dneska ráno. Chtěli vzít i tebe, ale v noci tvoje máma slyšela, že ses vrátila domů i s návštěvou, takže vás nechtěla rušit. A taky, že se to asi protáhne na celé odpoledne"
"Aspoň mě neuvidí takhle"
"Mimochodem, v koupelně jsem v šuplíku našel zabalený nový kartáček, tak jsem si ho vzal. Snad to nevadí"
"V pohodě", řekla jsem tichým hlasem.
"Ohledně toho včerejška, Sam.."
"Nic mi vysvětlovat nemusíš. Nejsem blbá, viděla jsem vás"
"Tak to ale není, Sam. Já.. kurva, vím že sem to posral, zase. Vím že jsem zkurvenej idiot a vždycky, když je to skvělý, tak to poseru. Já to vím a sere mě to, fakt. Já ale prostě nevím jak to ve vztahu chodí. Tohle je můj první vztah. Vím že to není pořádná omluvila, ale.. kurva, hrozně mě to mrzí Sam", řekl a sedl si ke mě do postele. Sedla jsem si také a deku si potáhla víc ke krku, abych se zakryla.
"Měl jsem v sobě alkohol a Hope.. je hrozná mrcha a ví jak na kluky"
"Takže kdybych se tam neobjevila, tak by ses s ní vyspal?"
"Ne, pane bože, ne. Sam, to bych ti neudělal. Nikdy"
"Ale tiskli jste se tam k sobě"
"Nevím, kde jsem nechal mozek. Bože, já jsem fakt kus kokota", řekl a promnul si obličej.
"Harry..", zašeptala jsem a chytla ho za ruku.
"Omlouvám se. Fakt se omlouvám, Sam"
"Když jsem vás tam viděla, vzpomněla jsem si na všechny ty věci, co mi o tobě kdo řekl a-"
"To jsou sračky. Babe, já.. bože, můžeš mi to nějak odpustit? Vím, že je to těžké, ale prosím. Děj mi ještě šanci. Já se to naučím. Naučím se, jak to chodí ve vztahu. Já tě potřebuju, Sam"
"Už to ale, prosím, nikdy nedělej"
"Nechci ti ubližovat. Já tě mám opravdu moc rád, Sam"
"Já tě mám taky moc ráda, Harry", usmála jsem se.
"Pojď sem", zašeptal a naklonil se ke mě, já se od něj ale odtáhla.
"Být tebou tak mě nelíbám. Musím si vyčistit zuby", řekla jsem a Harry se zasmál.
"Pamatuješ si, co jsi včera říkala?"
"Jen tak matně"
"Nazvala si Hope divokou jízdu mezi penisy všech kluků ve městě"
Včera na party:
"Můžeš se vrátit k té své divoké jízdě mezi mírem a strachem"
"Divoké jízdě mezi mírem a strachem? Co to kurva meleš, Sam?"
"To se přese o Naději říká, ne? I když ona je spíše divoká jízda mezi penisy všech kluků ve městě"
// Hope je v překladu Naděje. "Hope is the wild ride between peace and fear", v překladu "Naděje je divoká jízda mezi mírem a strachu" je citát od Elizabeth Abel //
__
"Pane bože", rozesmála jsem se a zabořila hlavu do polštáře.
"A pak ses mi tu v pokoji před očima z ničeho nic vysvlékla donaha, zalehla do postele a usnula, s vystrčeným zadkem. Musím teda říct, že ten pohled byl báječný"
"Už dost, bože! Už nic neříkej", cítila jsem, jak mi zrudly tváře.
"Opilá si vážně vtipná. A dost sexy", ušklíbl se.
"Jdu do koupelny", zvedla jsem se z postele a zamířila dolů, ke dveřím.
"Babe, jestli hodláš přede mnou dál chodit nahá, počítej s tím, že tě ohnu o stůl a ojedu tě. A to bude jízda mezi penisem Harryho Stylese.
"ZMLKNI", zakřičela jsem na něj z mezi dveří a spěchala do koupelny.
ČTEŠ
Styles Twins
FanfictionJsou naprosto stejní, ale vlastně úplně rozdílní. Dalo by se říct, že jeden je ten zlý, druhý ten hodný. Jeden má po celém těle tetování, je drzý, rád chodí na party, nebo se se svou partou poflakuje po venku, druhý je tichý, hodný a nejradši sedí v...