part 56

2.2K 154 9
                                    

Když jsem byla u skříněk, pípla mi zpráva.

Harry: proč jsem nedostal pusu na rozloučenou? :(

Den ve škole utekl rychle. Skoro celý jsme ho s Edwardem a Judy prokecali o mém výletu do Austrálie. Taky jsme se domluvili, že si ve čtvrtek po škole společně zajdeme někam sednout. 

Když se blížilo konec vyučování, napsal mi Nathan. Prý je jeho holka na nějaké schůzce a on se nudí u ní v bytě. Domluvili jsme se, že se o víkendu sejdeme.

Když zazvonilo, s mobilem v ruce a rozepsanou zprávou pro Nathana jsem se vydala ke skříňce. Vzala jsem si věci, rozloučila se s Judy a Edwardem a vydala se na školní parkoviště. Harryho auto stálo hned na začátku, takže jsem nemusela zacházet daleko. 

"Ahoj", pozdravila jsem ho hned jak jsem nastoupila k němu, natáhla se a dala mu pusu.

"Ahoj babe", usmál se. 

"Musím se ještě stavit u jednoho kluka, nevadí? Potom pojedeme ke mně"

"Jasně, nevadí", pousmála jsem se. Cinkla mi další zpráva od Nathana. A další. A další. A já odpovídala. 

"S kým si píšeš?", zeptal se po chvíli Harry. 

"S Nathanem"

"S kým?"

"S tím klukem, kterého jsem potkala v letadle"

"A co tak zajímavé ti píše?", pronesl ironicky. 

"Jeho přítelkyně je zrovna na schůzce, takže se nudí. No tak mi prostě napsal"

"Jo aha", zabručel. 

"O víkendu půjdeme ven"

"Skvělý", zasmál se. 

"Co?"

"Nic, je to vážně super, že půjdete ven", řekl naštvaně, zastavil auto před, mnou neznámým, domem a vystoupil ven. Okamžitě jsem odepnula pás a vystoupila taky. 

"Co ti na tom vadí?"

"Co mi na tom vadí? Vážně??"

"Nechápu co máš za problém"

"Půjdeš ven s cizím klukem a ptáš se mě, co mi na tom vadí? Co mi na tom asi může vadit??"

"Proč bych s Nathanem nemohla jít ven?"

"No samozřejmě, běžte ven. Běžte i klidně k němu. Běžte spolu šukat. No klidně běžte!", zvýšil hlas. 

"Co to sakra meleš? Nathan je zadaný! Má přítelkyni!"

"Tak proč s ním kurva jdeš ven?"

"A proč bych jako nemohla?", křičela jsem na něj. 

"Protože se to kurva nedělá!"

"Co se nedělá? Co? Ty můžeš trávit čas s tou krávou Hope, ale já nemůžu jít ven s Nathanem?"

"Netahej do toho Hope, to je úplně něco jiného!"

"A co je to?"

"Co když to na tebe bude ten kretén zkoušet?"

"Ty mě vůbec neposloucháš!", promnula jsem si obličej. Neuvědomovala jsem si, že stojíme uprostřed ulice a lidé, kteří chodí kolem nás, na nás nechápavě hledí. 

"Nathan má holku, tak proč by to do prdele měl na mě zkoušet?"

"Protože je to kurva kluk a ty jsi tak zatraceně hot a každej to na tebe zkusí!" 

"Ty jsi fakt směšný, Harry. Takže to se teď nemůžu stýkat s žádnýma klukama? O to ti jde?"

"Co se to tu kurva děje?", vložil se do našeho rozhovoru cizí kluk. 

"Proč tady do prdele řvete jak malé holky?"

"Čau Timmy", zabručel Harry, teď už klidněji, a prohrábl si vlasy. 

"Co to tu máš za kočku?", podíval se na mě. 

"To je.. to je..", začal Harry, ale větu ne a ne dokončit. Podívala jsem se mu do očí a čekala, až bude pokračovat. Doslova jsem ho pohledem tlačila, aby pokračoval. 

"To je moje kamarádka", řekl chvějícím se hlasem. Zalapala jsem po dechu a cítila, jako by mi někdo zabodl nůž do hrudi. Opravdu mě teď představil jako kamarádku? Do očí se mi okamžitě nahrnuly slzy, ale já nechtěla, aby Harry viděl, jak brečím. Proto jsem se otočila a rozběhla se pryč.

"Sam, počkej!", slyšela jsem za sebou jeho hlas a kroky. Chytil mě za ruku a otočil mě k sobě. 

"Sam, já-"

"Nic neříkej, Harry", snažila jsem se mu vytrhnout, ale on mě držel tak pevně, že to nešlo. 

"Kurva, já nevím co-"

"Řekla jsem ať držíš hubu", zakřičela jsem na něj a uviděla, jak se zarazil. V jeho očích jsem zahlédla strach, bolest, lítost, to všechno dohromady. 

"Sam, nech mě něco říct, prosím"

"Ne", vytrhla jsem se mu ze sevření a svoje ruce přenesla na svůj krk. Rozepnula jsem řetízek s přívěskem H a hodila ho po něm. 

"Měl by sis konečně uvědomit, co chceš. Já na tohle nemám", řekla jsem roztřepaným hlasem, otočila jsem se a rychlým krokem se stékajícími slzami po tváři se vydala pryč.  

Styles TwinsKde žijí příběhy. Začni objevovat