part 3

4.1K 232 11
                                    

''Můžeme teda jít?'', zeptal se.

''Jo, ano'', kývla jsem. Následovala jsem Edwarda tam, kam šel.

''Když jsme si povídali na chodbě, že jsi tady nová, nedošlo mi, že bys mohla být v naší třídě'', řekl se smíchem. 

''Učitel angličtiny nám teď, poslední hodinu, říkal, že máme novou spolužačku Samanthu'', dodal. 

''Tak to je skvělé, že budu ve třídě s tebou'', řekla jsem a koutky úst zvedla v široký úsměv. 

''Je s tebou ve třídě i Harry?'', zeptala jsem se. 

''Já ti snad nestačím?'', řekl Edward s pobavením v hlase. Zasmála jsem se, přičemž jsme oba zabočili do vedlejší ulice.

Po asi 5 minutách chůze jsme přišli do něco mezi restaurací a barem, který se jmenoval U Britney. Edward mi u vchodu podržel dveře, nacož jsem se na něho děkovně usmála a vstoupila dovnitř. Nasála jsem vůni kávy a rozhlédla se okolo. Celá místnost byla zařízená do červeno-černo-bílé barvy. Vypadalo to tady krásně. 

Bar byl úplně prázdný. Edward ukázal na prostřední box na pravé straně, přičemž mi řekl, že je to jeho oblíbený stůl.. Rozešla jsem se k němu, kabelku si položila na sedačku, sundala si bundu a položila ji vedle kabelky. Sedla jsem si a přejela očima po stole, abych našla jídelní a nápojový lístek. Za pár minut se u nás objevila číšnice. 

''Dobrý den, co si dáte?'', zeptala se s úsměvem. 

''Já si dám jen Coca colu'', řekl Edward. 

''Uhm, já si dám jahodový shake'', řekla jsem, přičemž jsem zavřela nápojový lístek.

''Dobře, za malý moment vám vaši objednávku přinesu'', řekla číšnice, otočila se a odešla. 

''Takžee'', začal Edward, ale nepokračoval ve větě dál. 

''Takžee'', zopakovala jsem po něm slovo. 

''Odkud jste se přestěhovali? Proč jste se přeštěhovali? Máš sourozence? Co dělají tvoji rodiče? Chci, abys mi o sobě něco řekla''

''Dobře?'', zasmála jsem se. 

''Promiň, hned jsem to na tebe vyklopil'', zasmál se taky. 

''To je v pohodě, uhm.. Pocházím z jednoho malého městečka v Anglii, které se jmenuje Meltham. Přeštěhovali jsme se sem s našima kvůli tomu, že tátovi tady nabídli skvělé pracovní místo. Je kuchař a je báječný kuchař. Ta nabídka byla vážně skvělá, je to luxusní restaurace, táta tady bude mít vysoký plat, takže jsme se shodli, že by byla blbost, kdyby to táta odmítl. Dokonce nám poslali několik domů, které tady byly na prodej, takže jsme si prostě jeden z nich vybrali a koupili ho'', číšnice nám přinesla naši objednávku a my jí s úsměvem poděkovali. Napila jsem se svého shaku, potom jsem pokračovala. 

''Máma si tady našla práci v jednom obchodě s oblečením v nákupním centru, které je blízko restaurace, kde, už ode dneška, pracuje táta. A jestli mám sourozence? Mám staršího bráchu Nialla. Je mu 22 a bydlí v Austrálii se svou přítelkyní. Odstěhoval se od nás před 2 lety. Vídáme se jen párkrát do roka, ale mám s ním super vztah. Vždycky byl ten typický starší bratr, který se o mně staral a když se objevil nějaký kluk, který by mi mohl ublížit, Niall zakročil'', zasmála jsem se. 

''Ale byla jsem za to vlastně i ráda'', dodala jsem. 

''A co obvykle děláš? Jaké jsou tvoje koníčky?'', zeptal se Edward. 

''Nejradši sedím na sedačce, poslouchám písničky a čtu knížky. Čtení je moje nejoblíbenější činnost, hned za spánkem. Taky miluju sledování seriálů, jako třeba Vampire Diaries, nebo Sex And The City'', odpověděla jsem, přičemž jsem se znovu napila svého shaku. 

''Máš ráda upíry?'', ušklíbl se Edward. 

''Jo, jsou sexy'', řekla jsem, přičemž jsme se oba zasmáli. 

''Teď mi řekni něco ty o sobě, své rodině, věcech, které máš rád'', pobídla jsem ho. 

''Kam chodím na školu, to víš. Občas si vydělávám v knihovně, uspořádávám knížky a dělám věci, které jsou potřeba. Bydlím v rodinném domě s rodiči a s Harrym. Pocházíme z městečka Holmes Chapel z Anglie. Sem, do New Yorku, jsme se přestěhovali, když nám s Harrym bylo 12. Mamka vlastní svatební salón, zařizuje svatební obřady, hostiny a navrhuje svatební šaty. Táta je fotograf a podle mně je fakt skvělý fotograf, protože je dost žádaný, hodně lidí si ho objednává na různé akce a fotí i na svatbách, které zařizuje mamka'', celou dobu jsem ho s úsměvem pozorovala a poslouchala každé slovo, které řekl. 

''A co mám rád, no, mám rád svou práci v knihovně, protože, stejně jako ty, čtení mám miluju. Ve volném čase se buď učím, nebo si čtu, nebo chodím sem'', řekl, přičemž zvedl ruku, čímž poukázal na tenhle bar. 

''Taky rád poslouchám Harryho, jak hraje na kytaru a na klavír. Ale tohle nikomu nesmíš říct!'', řekl, přičemž další větu dost zdůraznil. 

''Harry hraje na klavír?'', zeptala jsem se překvapeně. Neřekla bych to do něho, působí tak, já nevím.. tipovala bych ho spíš na bicí nebo podobný nástroj, ne klavír. 

''Jop, ale já a rodiče jsme jediní, kdo to ví. A teď ještě ty. Hlavně Harrymu nesmíš říct, že jsem ti to řekl! Zabil by mě'', řekl. 

''Neznáme se ještě ani den a ty jsi mi řekl něco jako Harryho tajemnství?'', zeptala jsem se. Začala jsem se přiblbě culit. Za tu chvíli, co jsme tady s Edwardem seděli, jsem si ho stihla hrozně oblíbit, a to, že mi už teď věří, je skvělé. 

''Neznáme se dlouho, ale za tu krátkou dobu jsem poznal, že ti můžu věřit'', usmál se.

''Neboj se, tohle Harryho tajemství, zůstane tajemstvím'', řekla jsem, přičemž se otevřely dveře od baru a dovnitř vešla skupinka asi 5 studentů.

------------------------------

Zdravím! V dnešním díle jste se mohli dozvědět Harryho malé tajemnství a další věci o Styles rodině. Co myslíte, zůstane u Sam Harryho tajemství v bezpečí? 

Další díl se bude opět odehrávat v baru a Sam se dozví, jak to na její nové škole funguje a kdo je tam školní hvězda. 

Komentujte a hvězdičkujte, jste skvělí!❤

Styles TwinsKde žijí příběhy. Začni objevovat