part 14

3.2K 213 17
                                    

Já: jsem ráda že jste mě přemluvili a já na ten táborák šla. byla to sranda

Edward: říkal jsem, že se ti tam bude líbit :)

Přišla mi zpráva od Harryho. 

Harry: Požádníku Same, celý hořím, přijdeš mě uhasit? ;) 

Já: pls Harry...

Když jsem zrakem přejela přes horní část obrazovky a zjistila, kolik je hodin, zděsila jsem se. 

Já: Harry, jsou 3 hodiny ráno 

Harry: to vážně? no kurva

Já: měli bychom jít spát 

Harry: k tobě? k tobě do postele??

Já: ne Harry, každý do své postele..

Harry: ah škoda

Harry: dobrou noc Požárníku Same ;)

Já: UŽ S TÍM PŘESTAŇ PLS

Harry: Požárník Sam se zlobí

Já: okay končím

Na mobilu jsem si ztlumila zvuk, aby mě případně nerušili další zprávy od Harryho, mobil jsem si položila na stolek vedle sebe, pohodlně si lehla, zavřela oči a ponořila se do říše spánku. 

***

Pomalu jsem otevřela oči a porozhlédla se okolo sebe. Natáhla jsem se na stolek pro mobil a rozsvítila obrazovku. Zjistila jsem, že je skoro 12 hodin. 

''Bože'', vydechla jsem tichým hlasem.

Mobil mi ukazoval, že mám 14 nových zpráv. A samozřejmě, všechny od Harryho. 

Harry: ale notak 

Harry: hey Sam 

Harry: neříkej že jsi šla spát 

Harry: bez toho abys mi popřála dobrou noc 

Harry: POŽÁRNÍKU SAME 

Harry: budu smutný :(

Harry: budu brečet :(

Harry: budu mít mokrou postel :(

Harry: od těch slz, samozřejmě 

Harry: nemysli perverzně Sam 

Harry: okay, vidím že si píšu sám se sebou 

Harry: asi půjdu radši spát 

Harry: dobrou noc Harry :)

Harry: dobrou noc Harry :)

Ten kluk je vážně divný. Ale to se mi na něm hrozně líbí. 

Bez odpovědi na Harryho zprávy jsem se zvedla z postele a z pokoje se rovnou vydala do koupelny. Když jsem se umyla a svázala vlasy do copu, vrátila jsem se zpátky do pokoje a oblékla si šedé tepláky a obyčejné černé tričko. S mobilem v ruce jsem zamířila dolů, do kuchyně.

''Dobré ráno'', řekla jsem hned co jsem vešla do místnosti. Táta zrovna koukal do trouby a máma umývala nádobí.  

''Ahoj Sam'', řekl táta. 

''Dobré ráno? Už je poledne Sam. Prospala jsi celé ráno'', ušklíbla se máma.

''Šla jsem spát později než obvykle'', řekla jsem, přičemž jsem se posadila na barovou židli a mobil si položila před sebe. 

''Z táboráku ses ale vrátila kolem 11. ne?''

''Mami jak to víš? V době bylo ticho, myslela jsem že oba spíte'', přimhouřila jsem oči. 

''Náhodou jsem stála u okna, když jsi přicházela domů''

''Jo, náhodou'', zamumlala jsem.

''Edward tě doprovázel, že ano?''

''Edward?'', zopakovala jsem.

''Ano, viděla jsem ho, doprovázel tě domů. Nebo ne?'', máma vlastně neví, že Edward má dvojče které vypadá úplně stejně jako on. Měla bych jí říct, že to Edward nebyl, ale už tak toho ví hodně o něm a s dalším klukem jí nebudu plést hlavu.

''Ano, jo, doprovázel mě domů. Nechtěl mě nechat jít samotnou, byla tma a tak'', řekla jsem. Mamka se naklonila přes bar ke mně. 

''Včera večer jsem tak viděla jak se s Edwardem líbáte'', zašeptala. 

''Mami!'', vyjekla jsem. 

''Bylo to jen náhodou'', řekla a zvedla ruce na obhajobu. 

''Jasně'', zamumlala jsem a promnula si obličej. 

''Je to v pořádně Sam, Edward je hodný a milý'', řekla, mluvila tiše, aby ji neslyšel táta.

''Já ale s Edwardem nic nemám''

''A proč jste se včera večer líbali?''

''Já.. nechme to bejt prosím'', řekla jsem a vložila si obličej do dlaní. Tahle konverzace byla divná.

''Co bude na oběd?'', dodala jsem hned na to, abych změnila téma. 

''Lasagne'', oznámil mi táta. 

''Za chvíli jsou hotové, můžeš nachystat stůl'', dodal. Kývla jsem a souhlas. 

''Odpoledne uděláme Milka muffiny, dobře?'', usmál se táta. 

''Milka muffiny? Super!'', usmála jsem se taky. 

''Jen škoda že tady není Niall'', dodala jsem. Můj brácha Milka muffiny zbožňuje. Hlavně naše domácí od táty. Počkat, ale.. 

''Milka muffiny děláme jen když je Niall tady'', řekla jsem, přičemž jsem nakrčila nos. 

''Mami? Tati?'', oslovila jsem je.

''Ahoj sestřičko'', ozval se za mnou známý hlas. Když jsem se otočila, uviděla jsem svého blonďatého bratra, který se usmíval od ucha k uchu. 

''Nialle!'', vykřikla jsem a skočila mu do náruče. 

''Oh'', vydechl se smíchem a obmotal kolem mně ruce. 

''Já jsem tak ráda že jsi tady'', řekla jsem nadšeně. Niall je jeden z nejlepších lidí na světě, vážně. Sice se někdy hádáme, ale stejně je to můj skvělý bráška, kterého naprosto zbožňuju.

''Já taky prcku'', řekl. Po chvilce mě položil na zem. 

''Kdy jsi přiletěl?'', zeptala jsem se. 

''Před asi hodinou, naši pro mně byli na letišti'', odpověděl. 

''Bella je tady taky?''

''Ne, musela zůstat v Austrálii kvůli práci'', řekl Niall. Bella je Niallova přítelkyně. Mám ji hrozdě ráda. Je hodná, milá a je s ní sranda. Niall si vybral dobře. 

''Ale já mám volno až do pondělí'', dodal s úsměvem. 

''Takže tady budeš celý víkend?'', zazubila jsem se. 

''Přesně tak'', řekl. Znovu jsem mu s radostí skočila do náruče, čemuž jsme se všichni 4 zasmáli.

Styles TwinsKde žijí příběhy. Začni objevovat