Vážení studenti, z určitých důvodů, které nebudeme jmenovat, všem odpadají odpolední hodiny. Prosíme tedy všechny, aby do konce polední pauzy opustili areál školy. Děkujeme.
Někteří studenti začali tleskat, další pískat, jiní se jen smáli.
''Máme volno, jde se domů!'', řekl nadšeně Harry, chytil mě za ruku a vytáhl mě na nohy. Já se při tom jen smála.
''Moment'', řekla jsem Harrymu a naklonila se k Jade.
''Večer si zavoláme na skypu'', mrkla jsem na ni, zamávala jí na rozloučenou a potom už jsme s Harrym ruka v ruce a s úsměvy na tváři kráčeli ke skříňkám.
''Nebude vašim vadit když k vám přijdu?'', zeptala jsem se Harryho během cesty k nim.
''Naši odletěli k rodině do Amsterdamu. Vrátí se až pozítří''
''Vy máte rodinu v Amsterdamu?'', zalapala jsem po dechu.
''Jo. Několikrát do roka tam naši lítají a my s Edwardem někdy letíme s nimi. Mám to tam fakt rád. Byla jsi někdy v Amsterdamu?''
''Ne, bohužel nikdy''
''Někdy tě tam vezmu. Musíš se tam podívat, je to tam nádherné'', řekl. Usmála jsem se od ucha k uchu.
''Harry?''
''Ano Sam?''
''Jsi úžasný'', řekla jsem. Harry se taky usmál.
''To ty jsi úžasná''
***
"Jsme tady", řekl Harry, když zastavil v ulici 6th, kousek od mé ulice, před bílým domem. Některé místní domy jsou hrozně zajímavé. Jsou rozpůleny a vlastně se jeden dům skládá ze dvou. Divné, že? Představte si dům rozdělený na dvě části. Půlka domu může mít jiný odstín než ta druhá. Jeden dům má dvoje dveře, dvoje schody, jiná okna. Takhle je to tady normální.
Oba jsme vystoupili z auta. Jejich dům měl skvěle modrou barvu. Harry mi otevřel dveře a nechal mě vejít první.
"Dáš si něco na pití?", zeptal se mě Harry, když jsme byli uvnitř.
"Ano, prosím. Cokoliv máte", odpověděla jsem.
"Minutku", usmál se odběhl pryč. Já využila času, kdy jsem byla sama, vytáhla mobil a napsala máme krátkou smsku, že jsem u Harryho a nevím, kdy přijdu domů.
"Sam?", ozval se najednou Harryho hlas.
"Ano?"
"Pojď za mnou"
"A jak, když nevím kde jsi, ty chytráku?", zabručela jsem. Slyšela jsem Harryho smích, který byl hlasitější a hlasitější, což znamenalo že se Harry blíží ke mě.
"Následujte mě, prosím, slečno", řekl Harry sladce, což mě pobavilo. Šel po schodech nahoru a já ho následovala.
Měli hezký dům. Menší, ale útulný. Na zdi u schodů vysely fotky.
"Na to nekoukej", zajíkal Harry. A já samozřejmě udělala pravý opak. Pohled na malé roztomilé Styles dvojčata mě pobavil.
"Jak sladké", zazubila jsem se.
"Radši pojď, požárníku"
"Neříkej mi tak"
"Budu, protože mě štveš"
"Jááá?"
"Vidíš tu snad jiného požárníka?"
"Harry!", vyjekla jsem a šťouchla ho do ramene, což ho samozřejmě pobavilo a začal se smát. Zaplul do pokoje, který měl 3 zdi bílé a jednu šedou. Uvnitř byla jen postel, stůl, křeslo, police s mnoho knihami, skříň a klavír.
"Máš to tady hezké", řekla jsem.
"Jednoduché", řekl, položil na stůl láhev pomerančového džusu a dvě skleničky a sedl si do křesla.
"V jednoduchosti je krása", usmála jsem se a sedla si mu na klín.
"To jseš potom hodně jednoduchá"
"Hele, jseš jednoduchá moc hezký kompliment není"
"Kdo řekl že to má být kompliment?", řekl a ušklíbnul se, čímž si vysloužil další šťouchnutí do ramene. Po chvilce jsme se oba začali smát.
"Zahraješ mi?", zeptala jsem se a kývla hlavou ke klavíru.
"Chceš?", zeptal se. Kývla jsem hlavou. Stoupla jsem si, čímž jsem mu uvolnila cestu, a on se přesunul za klavír. Já stála kousek od něj a pozorovala ho. A Harry začal hrát.
My lover's got humour, she's the giggle at a funeral..
Ihned jsem tu písničku poznala. Take Me To Church. Jedna z mých nejoblíbenějších.
Sledovala jsem ho, poslouchala a hltala každý tón a každé jedno slovo. Byla jsem okouzlená. Má tak nádherný hlas. A ve spojení s pianem? Senzace.
Když dohrál, koukl na mě a usmál se.
"To bylo.. wow"
"Bylo to wow?", uchechtl se.
"Máš nádherný hlas, Harry. A hraješ senzačně", řekla jsem nadšeně, přitom ho sledovala jak míří ke mně.
"Děkuju", řekl, ovinul kolem mě paže a přitáhl si mě k sobě.
"Musíš mi zase co nejdřív zahrát. Nebo alespoň zazpívat. Zamilovala jsem se do tvého hlasu", řekla jsem. Koutky úst mu ihned vyjely do širokého úsměvu. Stoupla jsem si na špičky a své rty jsem přitiskla na jeho. Šel mi naproti a dlouze mě políbil. Začal couvat, až byl u postele, a lehl si na ni, i se mnou na jeho tělo. Začala jsem se smát.
"Máš roztomilý smích", uculil se a převrátil mě tak, že byl nade mnou.
***
2 hodiny jsme strávili válením se v posteli, povídáním, chechtáním a líbáním.
"Mám docela hlad", prohlásil Harry.
"Mmm.. já taky"
"Zajedeme na pizzu?"
"Jooooo", řekla jsem nadšeně. Harry se zasmál, stoupl si a pomohl stoupnout si i mně. Vzala jsem si tašku a spolu jsme vyšli na chodbu, kde jsem náhodou potkali Edwarda. Usmála jsem se na něj, ale on mi úsměv neoplatil.
"Jedem na jídlo, přidáš se?", zeptal se Harry.
"Radši ne", odsekl Edward a zaplul místnosti vedle Harryho pokoje.
------------------------
Tadá, nový díl je po hodně dlouhé době na světě. Dejte mi vědět do komentářů jak se vám líbí a jestli má cenu v tom dál pokračovat, ily❤
ČTEŠ
Styles Twins
FanfictionJsou naprosto stejní, ale vlastně úplně rozdílní. Dalo by se říct, že jeden je ten zlý, druhý ten hodný. Jeden má po celém těle tetování, je drzý, rád chodí na party, nebo se se svou partou poflakuje po venku, druhý je tichý, hodný a nejradši sedí v...