part 38

2.6K 155 3
                                    

"No.. Možná se Harry Styles přece jenom změnil"

Pípla mi sms. Natáhla jsem se pro mobil a když jsem viděla Harryho jméno na displeji, ucítila jsem motýlky v břiše.

"To je on, co?"

"Jo", vypípla jsem.

Harry❤: chybíš mi, babe

Ráno při snídani mi pípla sms. 

Harry❤: v 8:45 tě vyzvednu autem 

Já: dobře❤

Táta dnes musel do práce dřív, takže jsme se u snídaně sešly jen já s mámou. 

"Mami?"

"Ano Sam?", zamumlala, přičemž si četla knížku.

"Dneska budu spát u Harryho", řekla jsem tichým hlasem. Jen co jsem to dořekla, máma na mě koukla a šibalsky se usmála.

"Nedívej se na mě takhle!"

"Jako jak?", uculila se.

"Mamiii", zakryla jsem si obličej rukama.

"Takže už to není jen kamarád?"

"Asi ne.."

"Schvaluji ti, abys u něj mohla spát"

"Děkuju", zasmála jsem se.

"Přednášky o ochraně při pohlavním styku už máme za sebou, takže myslím ž-"

"Mami dost! Tohle už jsme jednou řešily a stačilo to", řekla jsem se smíchem.

"Takže, Harry.."

"Za chvíli mě vyzvedne autem"

"To by sis měla jít zakrýt toho obrovského beďara na čele", řekla mamka. Vykulila jsem oči. 

"BEĎARA NA ČELE?", skoro jsem vykřikla, natáhla se pro mobil a zapnula foťák. Přepla jsem ho na přední kameru a podívala se na sebe. Na čele jsem nic neměla. 

"Vtip", uculila se máma. Zamračila jsem se, ale stejně mi to po chvíli nedalo a rozesmálo mě to. Prostě.. moje máma.

8:44 jsem vyšla ven před dům a Harryho auto už tam stálo. Harry uvnitř seděl zahleděný do mobilu. Přistoupila jsem k autu a otevřela dveře spolujezdce. 

"Ahoj fešáku", uculila jsem se a nasedla. 

"Dobré ráno kočko", řekl s úsměvem, naklonil se ke mě a políbil mě na líčko. 

"Jak ses vyspala?", zeptal se mě, zatímco vyjel od našeho domu.

"Dneska se mi bude spát líp, až budu usínat vedle tebe"

"Takže dnešní přespávačka platí?"

"Pokud mě pořád u sebe doma chceš"

"Tebe vždycky babe", řekl s úsměvem. Za chvíli jsme byli u školy. Harry zaparkoval na školním parkovišti pro studenty a oba jsme vystoupili. Když jsme byli na cestě ke dveřím školy, Harry mě chytil za ruku. Ucítila jsem motýlky v břiše, což se mi díky němu v poslední době dělo dost často. 

"Všichni na nás hledí", zašeptala jsem k Harrymu.

"Ať se podívají", řekl Harry klidně, což mě uklidnilo. Došli jsme oba ke svým skřínkám a vzali si potřebné věci na hodiny. Po chvíli přišla i Judy s Edwardem. 

"Ahoj", pozdravila jsem je oba. 

"Ahoj Sam.. a Harry"

"Čau Judy", usmál se Harry. Všimla jsem si, že byla Judy překvapená. Asi netušila, že Harry ví, jak se jmenuje. 

"Uvidíme se ve třídě"

***

Den ve škole probíhal skvěle. Přestávky jsme trávili s Harrym u jeho lavice, kde dneska překvapivě neseděla celá jeho parta. Když byl čas oběda, a zároveň konec hodin, rozhodli jsme se s Harrym, že se najíme v Burger Kingu. Po dlouhém, opravdu dlouhém přemlouvání jsem dnešní jídlo zaplatila já, i když se to Harrymu vůbec nelíbilo. 

Ve 3 hodiny odpoledne mě dovezl domů s tím, že si teď na pár hodin musí někam jet a že v 7 mě opět vyzvedne a pojedeme k němu. 

Doma jsem si zatím nachystala do tašky věci, které si k němu vezmu, a poté si na chvíli lehla do postele s knížkou. 

To mi ale nevydrželo dlouho a odebrala jsem se do koupelny, umyla si hlasy a udělala to, co holka před přespávačkou u kluka udělat musí. Vlasy jsem si poté vyfoukala a vrátila se zpátky do pokoje. 

Když se blížila 7. hodina, oblékla jsem si volné tričko a dlouhé riflové lacláče, v koupelně na sebe nastříkala tělový sprej od Victoria Secret a dala si pouze řasenku a balzám na rty, sbalila si hygienické potřeby a vrátila se zpátky do pokoje. Poslední věci jsem naskládala do tašky, ještě se naposledy upravila v zrcadle, vzala si tašku a mobil a šla dolů. 

Mamka i táta byli v obýváku a dívali se spolu na nějakou televizní show. 

"Jedu k Harrymu, vrátím se zítra.. nevím kdy", řekla jsem.

"Užijte si to", uculila se máma. Hodila jsem po ní vražedný pohled a zamávala jim. Obula jsem si svoje černé nízké Vansky, vzala si klíče a přesně v 19:00 jsem otevřela dveře od domu.




Styles TwinsKde žijí příběhy. Začni objevovat