part 29

2.7K 160 0
                                    

Edward: omlouvám se za to, co jsem udělal

Já: to je v pořádku Edwarde, jen.. už to prosím nedělej

Já: mám tě moc ráda, vážně, ale jen jako kamaráda. a tak to i zůstane

Jen co jsem odeslala zprávu, někdo zaklepal na dveře. To bude máma.

''Dále'', řekla jsem a máma vešla dovnitř s tácem, na kterém byli dva hrníčky a talíř s cookies.

Vylezla za mnou na druhé patro, já se na ni usmála a ukázala, že si má sednout za mnou. Položila mezi nás tác a hned si vzala do rukou hrnek. Ona měla mléčnou čokoládu, já bílou. 

''Tak povídej, co tě trápí?'', zeptala se mě. Když jsem chtěla začít mluvit, ještě něco dodala. 

''Týká se to těch dvojčat, že?'', povytáhla obočí. Kývla jsem. 

''Nevíš, koho si vybrat?''

''Já vím koho z nich chci'', řekla jsem ještě před tím než jsem si to v hlavě promyslela. Cítila jsem, jak jsem se začervenala. 

''Edward, ten, který byl tady u nás, se kterým jsem dneska byla venku.. já ho mám moc ráda, ale jen jako kamaráda. Hrozně mi pomohl se začátkem na nové škole a za to jsem mu moc vděčná, ale prostě.. nepřitahuje mě. I když je úplně stejný jako Harry a ten.. prostě.. Edwarda mám moc ráda, ale k Harrymu něco cítím''

''A jaký je Harry?'', zeptala se. 

''Je to hrozně divné, mami. K ostatním se chová úplně jinak než ke mě. Ostatní ho vidí jako tvrďáka, hajzla, sukničkáře, kluka který nemá city, ale.. se mnou je úplně někdo jiný. Ke mě je milý, hodný a.. je prostě skvělý'', řekla jsem a přiblbě se usmála. 

''Zamilovala ses do něho, žejo?''

''Jo''

''Připomíná mi to náš začátek s tátou na střední. Byla to hvězda školy, vypadal nebezpečně a to mě na něm přitahovalo. Pořád mi říká, že jsem ho změnila k lepšímu'', řekla s úsměvem. Páni, tohle bych do táty nikdy neřekla. 

''Zlato, proč jsi dneska plakala?''

''Když jsem byla venku s Edwardem, on.. mě chtěl políbit, ale já utekla a.. zavolala Harrymu, on pro mě přijel a zavedl domů'', vysvětlila jsem a raději vynechala historku s úchyly.

''A co na to Harry?''

''Říkal, že si všiml že je Edward jiný, když jsem okolo něho. Bojím se, že jim pokazím jejich sourozenecký vztah, který je úžasný.. proč to musí být tak komplikované? Několik roků se kolem mě nikdo nemotal a najednou dvojčata'', řekla jsem a máma se zasmála. 

''Zlato, láska je vždycky komplikovaná''

''Musím se zítra Edwardovi omluvit že jsem před ním utekla''

''To uděláš dobře. Pokud tě má rád, určitě bude šťastný alespoň za kamarádství s tebou. A Harry..''

''Harry je taky kamarád.. zatím'', přerušila jsem ji.

''Dobře. Kdyby se tady někdy ten zatím kamarád chtěl zastavit, má u nás dveře otevřené''

''Děkuju mami, za to jaká jsi a že mě vždycky vyslechneš'', řekla jsem. Máma se usmála a objala mě. 

''Mám tě moc ráda, holčičko''

''Já tebe taky mami'', usmála jsem se. 

''A ještě..''

''Ano?''

''Máme něco k večeři? Mám hroznej hlad'', uculila jsem se a máma se zasmála. 

''Pojď, něco ti připravím''


Styles TwinsKde žijí příběhy. Začni objevovat