"Půjdu radši zase přes balkón, abych nevzbudil tvoje rodiče", řekl a já jen souhlasně kývla hlavou. Vzal si ze stolku mobil a strčil ho do kapse. Vstala jsem z postele a šla společně s ním na balkón.
"Uvidíme se na obědě", řekl a vtisknul mi polibek na čelo.
"Měj se Harry", usmála jsem se. Harry už přelezl zábradlí.
"Měj se bejby"
"A buď opatrný, prosím", řekla jsem. Jen se pousmál a lezl dolů. Byla ještě tma, takže když byl níž a níž, už jsem ho neviděla. Vrátila jsem se teda zpátky do pokoje, vylezla na druhé patro a zalezla zpátky do postele. S úsměvem na tváři a vzpomínkou na tuhle noc jsem znovu usnula.
Ráno jsem nestíhala. Absolutně se mi nechtělo vstávat a tak jsem odkládala budík, až mi zbývalo fakt málo času na přípravu. Dokonce jsem se ani nestihla nasnídat, takže jsem do školy vyrazila hladová. V duchu jsem děkovala mamce, že mi nachystala tak velkou svačinu, takže jenom co jsem dorazila do třídy, vytáhla jsem jídlo a začala jíst.
Ranní hodiny byly nudné, protože mi v nich chyběli kluci. Obzvlášť Harry. Třída plná holek není zrovna to nejlepší. Proto jsem pořád sledovala hodiny na mobilu a počítala, kolik hodin zbývá do oběda.
***
Byl čas oběda a my se s Jade a Edwardem sešli v jídelně. Viděla jsem na Edwardovi, že je nejistý, nervózní. Určitě to bude kvůli tomu incidentu v parku. Hodlala jsem si toho ale nevšímat, nechtěla jsem se o tom totiž už bavit.
Zrovna jsem se Edwarda chtěla zeptat kde je Harry, když jsem slyšela jeho a jeho partu vstoupit do jídelny. Okamžitě se naše pohledy střetly a on se doširoka usmál. Neudržela jsem se a úsměv mu oplatila. Když se místo k jejich stolu rozešel k našemu, kluci z jeho party na něj volali kam jde, co to dělá, ale on si jejich otázek nevšímal. Když přišel k našemu stolu, ihned mi vtiskl polibek na tvář.
''Ahoj bejby''
''Ahoj Harry''
''Čaute vy dva'', pozdravil i Jade a Edwarda. Jade nechápavě hleděla, div k tomu neměla otevřenou pusu, a Edward se se sklopenou hlavou hrabal v jídle.
''Jaké jsi měla ráno?'', zeptal se mě Harry.
''Nestíhala jsem. Myslím, spíš vím, že to bylo kvůli té noci''
''Ještě řekni že se ti nelíbila'', uculil se Harry. Kdyby to nebylo blbé, už dávno bych z Jade vyprskla smíchy. Je mi jasné, že jí to potom budu muset všechno vysvětlovat.
''Já si říkal kam v noci jedeš'', vložil se do našeho rozhovoru Edward.
''Zachraňoval jsem holky, které před tebou utekli'', ušklíbl se Harry. A po tomhle si Edward stoupl, vzal si věci a šel pryč.
''Harry..'', zamračila jsem se.
''Klid, jeho to přejde. A navíc mám pravdu. Mohlo se ti cokoliv stát''
''Ale nestalo. Už se o tom nechci bavit''
''Dobře. Takže ten dnešek platí?'', změnil Harry téma.
''Dnešek? My máme na dnešek něco naplánováno?'', ptala jsem se překvapeně.
''Ano, to teda máme. Ty si to nepamatuješ? Máme dělat na projektu do literatury''
''Joo vlastně, ten projekt''
''Na takovéhle věci bys ale zapomínat neměla'', pokáral mě.
''Já mám v hlavě něco jiného než literaturu''
''Vážně? A můžu vědět co? Nebo spíš koho?''
''Jednoho krásného kudrnáče, který mi zamotal hlavu''
''Bylo mi potěšením'', uculil se a jemně mě políbil. Naši krásnou chvilku přerušil hlas ze školního rozhlasu.
Vážení studenti, z určitých důvodů, které nebudeme jmenovat, všem odpadají odpolední hodiny. Prosíme tedy všechny, aby do konce polední pauzy opustili areál školy. Děkujeme.
Někteří studenti začali tleskat, další pískat, jiní se jen smáli.
''Máme volno, jde se domů!'', řekl nadšeně Harry, chytil mě za ruku a vytáhl mě na nohy. Já se při tom jen smála.
''Moment'', řekla jsem Harrymu a naklonila se k Jade.
''Večer si zavoláme na skypu'', mrkla jsem na ni, zamávala jí na rozloučenou a potom už jsme s Harrym ruka v ruce a s úsměvy na tváři kráčeli ke skříňkám.
ČTEŠ
Styles Twins
FanfictionJsou naprosto stejní, ale vlastně úplně rozdílní. Dalo by se říct, že jeden je ten zlý, druhý ten hodný. Jeden má po celém těle tetování, je drzý, rád chodí na party, nebo se se svou partou poflakuje po venku, druhý je tichý, hodný a nejradši sedí v...