part 31

2.7K 177 9
                                    

''Stylesi, tohle nebyla minuta, otoč se!''

''Ale já se chci dívat'', překvapovalo mě, že mu to není vůbec blbé. Ucítila jsem jeho studené prsty na zádech a zachvěla se. Rychlostí blesku jsem si dala podprsenku a zpátky i tričko.

''Máš sexy zadek'', zašeptal a já zalapala po dechu. Co se to sakra děje?

Rychle jsem prohrábla věci ve skříni a vytáhla pyžamové kraťase. Oblékla jsem si je a spokojeně vydechla, že už před ním nejsem skoro nahá.

"Kvůli mně ses ale nemusela oblékat", uculil se Harry.

"Ano, musela. A teď.. co tě to napadlo? Jsou 3 hodiny ráno, zítra je škola a já se musím vyspat"

"Prostě jsi mi chyběla", řekl, přistoupil ke mně a obmotal jeho paže kolem mého těla. Pousmála jsem se.

"Vždyť bychom se viděli za pár hodin ve škole", poznamenala jsem.

"Ale tam bych s tebou nebyl sám a nemohl dělat tohle", jemně mě políbil, potom se ale hned odtáhnul.

"..bez toho aby nás někdo sledoval", dokončil svou větu.

"A navíc se uvidíme až u obědové pauze. Dneska je den, kdy máme všechny předměty před polednem oddělené na kluky a holky", řekl. To jsem ani nevěděla. Už bych se měla naučit náš rozvrh.

"Až u oběda?", posmutněla jsem. Kývnul.

"Je dobře že jsi přišel", řekla jsem. Harry se usmál a znovu mě jemně políbil.

"Bože Sam, tvoje rty jsou jako droga. Jako moje osobní značka heroinu", řekl mezi polibky, což způsobilo že jsem mu vzdychla do úst. Zachvěl se.

"Harry, já ale vážně musím jít spát", řekla jsem a něžně se od něj odtáhla.

"Mohl bych ještě zůstat?"

"Snad nepočítáš s tím že bych tě hned po tom co jsi přišel poslala domů"

"Mimochodem, máš to tady hezké", pochválil mi můj pokoj.

"Děkuju. Pojď, jdeme do p- HARRY", vyjekla jsem, ale ne příliš hlasitě. Pořád jsem myslela na to, abychom nevzbudili rodiče.

"Ty jsi v mém pokoji v botech?!"

"Ups", zakřenil se, boty si vyzul a odkopnul je k balkónovým dveřím.

"Ups? To si vytřeš", řekla jsem a ukázala na podlahu.

"Nemudruj a pojď si lehnout", řekl. Protočila jsem očima. Zhasla jsem světlo a oba jsme vylezli do mého druhého patra. Ihned jsem zalezla zpátky do mé postele. Harry se začal vyslékat a já na něho nechápavě hleděla.

"Co? Přece nepůjdu spát v tomhle", řekl, stáhnul si kalhoty a odložil je na sedačku. To stejné udělal i s tričkem. Když mi odhalil jeho tělo, které schovával pod tričkem, zachvěla jsem se.

"Máš vypracované tělo", poznamenala jsem tiše.

"Jo, ehm, dost jsem posiloval. Asi s tím zase začnu", řekl a z kapse od kalhot vytáhl mobil.

"Nastavím si budík na 6 ať zmizím před svítáním", řekl, něco na mobilu naťukal, odložil ho na můj stolek a vlezl do postele za mnou.

"Ta tetování", zkousla jsem si ret a sledovala tu krásu. Prstem jsem obkreslila motýla, kterého měl na břiše.

"Jsou krásná", řekla jsem.

"Něco krásného tady je, ale moje potetované tělo to rozhodně není", řekl. Usmála jsem se a sklopila zrak.

"Líbí se mi, co děláš když ti někdo zalichotí. Jak skloníš hlavu a usměješ se. Je to roztomilé", řekl.

"Celá jsi roztomilá", dodal, pohladil mě po tváři a vtiskl mi jemný polibek.

"Harry, musíme jít spát"

"Já jsem zvyklý na ponocování"

"Jenže já ne", řekla jsem, natáhla se k nočnímu stolku a zhasla lampičku, takže v pokoji byla tma.

"Dobrou noc Harry", řekla jsem a otočila se k němu zády. Okamžitě jsem slyšela jak se ke mě přisouvá. Obmotal své paže kolem mě.

"Dobrou bejby", zašeptal mi do ucha a do vlasů mi vtiskl jemný polibek. Usmála jsem se. Spokojeně jsem zavřela oči a za malý moment usnula.

***

Vzbudil mě příšerný zvuk Harryho budíku. Harry si ho ovšem nevšímal. Natáhla jsem se na noční stolek a vypnula ho. Harry ještě pořád spal. Nechápala jsem, že ho ten otřesný zvuk nevzbudil.

"Harry, musíš vstávat", zašeptala jsem k němu. Zamrčel, ale nepohnul se.

"Harry, musíš odejít dřív než se moji rodiče vzbudí", řekla jsem.

"Nojo, už vstávám", řekl. Bože, má tak sexy hlas když je ospalý. Sedl si a prohrábnul si vlasy.

"Dobré ráno Harry", uchechtla jsem se.

"Dobré", pousmál se. Vylezl z postele a obléknul se.

"Půjdu radši zase přes balkón, abych nevzbudil tvoje rodiče", řekl a já jen souhlasně kývla hlavou. Vzal si ze stolku mobil a strčil ho do kapse. Vstala jsem z postele a šla společně s ním na balkón.

"Uvidíme se na obědě", řekl a vtisknul mi polibek na čelo.

"Měj se Harry", usmála jsem se. Harry už přelezl zábradlí.

"Měj se bejby"

"A buď opatrný, prosím", řekla jsem. Jen se pousmál a lezl dolů. Byla ještě tma, takže když byl níž a níž, už jsem ho neviděla. Vrátila jsem se teda zpátky do pokoje, vylezla na druhé patro a zalezla zpátky do postele. S úsměvem na tváři a vzpomínkou na tuhle noc jsem znovu usnula.


Styles TwinsKde žijí příběhy. Začni objevovat