A tak jsem se milovala s Harrym Stylesem u něj v posteli.
"Víš, Sam..", začal Harry, když jsme leželi vedle sebe a dívali se na sebe.
"Ano?"
"Jsi první holka, která leží v mé posteli", řekl. Doširoka jsem se usmála, naklonila se k němu a políbila ho.
Cítila jsem se šťastná. Byla jsem šťastná.
"Řekni mi něco"
"Co?"
"Cokoliv. Chci o tobě vědět všechno, babe. Všechno o tvém životě. O tom jak a kde jsi vyrůstala"
"Narodila jsem se do šťastné rodiny. Bráchovi tehdy byly 4 a všichni z rodiny mi pořád říkají, že mě Niall od mého narození miloval. Rodičům se mnou pomáhal, vyzvedával mě ze školy, hlídal mě, když museli oba pryč. Když jsme rostli, trošičku to skřípalo, ale tím si myslím prošli všichni sourozenci. Nebylo to ale nic hrozného. Niall mě měl pořád strašně rád a já jeho. Když si ze mě nějaký kluk dělal srandu, Niall, jako můj starší bráška, za mě vždycky bojoval. Vyrůstali jsme v docela velkém rodinném domě. Měla jsem nádherný pokojíček, celý růžový a všude byli koně, poníci. Jako malá jsem koně milovala. Na základní jsem měla od první třídy kamarádku, která se později stala mou nejlepší kamarádkou a byli jsme nejlepší kamarádky do konce základní. Potom se odstěhovala s rodinou do Austrálie. Další půl rok jsme si ještě psali a volali na skypu, ale potom to nějak povadlo. Hrozně ráda na naše kamarádství ale vzpomínám. Na staré střední jsem měla pár hodně skvělých kamarádů. Byla jsem taková parta 7 lidí, 3 holky a 4 kluci. Jeden z nich byl moje dětská láska. Od první třídy základní jsem do něho byla zamilovaná. Byl to taky první kluk, se kterým jsem si dala pusu. Bylo to v druhé střídě, venku, na dětském hřišti. "Chodili" jsme spolu asi 3 měsíce. Pořád jsme na to spolu vzpomínali a smáli se tomu. Ale moje opravdová první láska byl kluk, se kterým jsem se seznámila na táboře. Bylo mi 12 a němu 14. Seznámili jsme se hned druhý den tábora a zbylých 18 dní jsme trávili pořád spolu. Pak ale tábor skončil a tím i náš "románek". První rok na střední jsem měla kluka, se kterým jsem chodila necelý rok. Byl to taky kluk, se kterým jsem měla svoje.. však víš. S tím nám to ale nevyšlo. Po něm jsem měla ještě 2 kluky. A když jsem byla druhý rok na střední, Niall se od nás odstěhoval do Austrálie. Ze začátku jsem si na to nemohla zvyknout a bylo hrozně zvláštní, že není u nás. Vždycky, když jsem potřebovala podporu, nebo se jenom vypovídat, šla jsem za ním. Zní to divně, ale byl taková moje nejlepší kamarádka. No, a potom tátovi nabídli místo tady. Takže teď jsem tady, s tebou"
"Zamiloval jsem si tvůj hlas. Nejradši bych tě poslouchal 24 hodin denně", uculil se Harry.
"A co ty? Co ty mi o sobě povíš?"
"Moje první láska byla holka, se kterou jsem chodil do školky. Chodili jsme se tajně pusinkovat do domečku na školkovém dvoře", řekl, což mě neskutečně rozesmálo.
"Jenže potom jsem ji v tom domečku našel se pusinkovat s jiným klukem. Byla to, jak to říct.. školková kurva", zasmál se.
"Školková kurva?"
"Jo, později jsem zjistil že tam chodila snad s každým klukem. Nechci vědět, co je z ní teď"
Smála jsem se. Ležela jsem přilepená k Harrymu, smála se a užívala si ten pocit.
"Potom jsem až do 2. třídy žádnou holku nechtěl, protože jsem se bál, že bude stejná jako ta ve školce. Ve třetí třídě k nám ale do třídy přišla holka, která se zrovna přistěhovala. A já se do ní od pohledu zamiloval. Měla nádherné dlouhé černé vlasy a modré oči. A byla chytrá. A líbila se mi. A já se líbil jí. A chodili jsme spolu až do páté třídy, kdy jsme se s rodinou přistěhovali sem. Bylo to pro mě hrozný, odloučit se od ní. Měl jsem ji hrozně rád. A proto jsem se s rodiči moc nebavil, když jsme došli sem. O tom jsem ti vyprávěl, když jsem tě doprovázel z táboráků domů. Postavil jsem si ten dům na stromě a trávil čas tam. Ve škole jsem se s nikým nebavil. Neměl jsem to tady prostě rád. Zlomilo se to, když jsem přišel na střední a dostal se do party, ve které jsem teď. To mi dost pomohlo. Našel jsem si nové kamarády a nějak jsem zjistil, že je to tady vlastně fajn"
___________________________________________________
Docela nezáživný díl, že? Ale oni se nějak poznat museli.😄
Už jste začali číst moji novou story JUST SUMMER LOVE, OR?? Pokud ne, běžte to napravit! Uděláte mi tím hroznou radost❤
ČTEŠ
Styles Twins
FanfictionJsou naprosto stejní, ale vlastně úplně rozdílní. Dalo by se říct, že jeden je ten zlý, druhý ten hodný. Jeden má po celém těle tetování, je drzý, rád chodí na party, nebo se se svou partou poflakuje po venku, druhý je tichý, hodný a nejradši sedí v...