part 11

4.6K 219 9
                                    

''Ty krabice jsou támhle'', ukázal Harry na několik krabic u velké skříně.

''Chcete pomoc?'', zeptala jsem se.

''To je dobrý'', odpověděl Harry.

''Dobře'', řekla jsem tichým hlasem a bez dalšího slova jsem odešla ze třídy zpátky na školní dvůr.

Potom, co jsem se vrátila zpátky na školní dvůr, jsme se s Edwardem a Jude posadili na lavičku, pili pití a povídali si. 

''Lidi, přesuňte se prosím na hřiště, za 10 minut se hraje fotbal'', ozvalo se najednou ve školním rozhlase, jehož repláky byly i na školním dvoře. Byl to Zayn, teda alespoň jsem si to myslela. 

''Jo, nachystejte se, bude to kurva dobrý!'', ozval se další hlas v rozhlase. A tohle byl Harry.

''Pojďte, jdeme si najít dobrý místa'', pobídl nás Edward. 

***

Na lavičkách kolem hřiště už bylo dost lidí. Edward nás protlačil do prostřední části, kde byly volné právě 3 místa. Sedla jsem si vedle Judy a vedle mně si sedl Edward.

''Fotbal jsem neviděla už dlouho'', přiznala jsem se.

''Děláš si srandu? Vždyť je to ten nejlepší sport. A v televizi ho dávají pořád'', řekl Edward.

''Já vím, ale nikdy jsem neměla chuť se na něho podívat'', pokrčila jsem ramena.

''Jsi divná'', řekl Edward. Šťouchla jsem ho do ramene, což ho donutilo se zasmát.

''Musíte mi vysvětlit pravidla'', řekla jsem, přičemž jsem se významně podívala jak na Edwarda, tak na Judy. Jako první začala mluvit Judy. Chvíli jsem všechno chápala, ale potom přišel Edward se slovy jako třeba Fumble, Interception a další, a to už jsem do toho byla tak zamotaná, že jsem jim řekla, ať přestanou. 

''Prostě jen budu sledovat a když se budete radovat vy, budu se radovat i já'', řekla jsem. Edward se ušklíbl a Judy kývla hlavou. 

''Taky mi chvíli trvalo, než jsem to pochopila'', řekla Judy. 

''Chvíli? Rok jsem ti vysvětloval pravidla a ty jsi to pořád nechápala'', zasmál se Edward. 

''No a co'', zamračila se Judy. 

''Kterému týmu vlastně budeme fandit?'', zeptala jsem se.

''To je přece jasný. Tomu týmu, kde bude Harry'', řekl Edward. Kývla jsem. Po chvilce se na hřišti objevili kluci z týmu a já jsem se přistihla u toho, jak jsem v partě kluků naléhavě hledala Harryho. Po chvilce se kluci rozdělili na dva týmy a hra mohla začít. 

***

Po fatbalu jsme se všichni sešli znovu na školním dvoře u malého pódia, kde vystupovali kluci z kapely Four. Edward se rozhodl jít si pro pití a my s Judy jsme se prorvaly do první řady. 

''Po pár písničkách si je zamiluješ!'', řekla mi Judy, když si kluci stoupli na svá místa. 

''Zdravím vás lidi. Jak se máte?'', řekl jeden z kluků. 

''Jsem rád, že tady zase můžeme hrát. Tohle je vždy jedna z našich nejoblíbenějších akcí, žejo kluci?'', pokračoval, přičemž se otočil na ostatní. 

''Přesně tak'', souhlasil s ním další. 

''Začneme písničkou, se kterou začínáme náš každý koncert. Doufám že se budete bavit'', řekl kluk, který stál přímo přede mnou. A po chvilce začali hrát. Byl to song Treasure od Bruna, poznala jsem ji hned po pár tónech. 

Styles TwinsKde žijí příběhy. Začni objevovat