''Tady máš'', vyrušil mě po chvilce z přemýšlení a podal mi hrnek s kakaem.
''Páni, jsi vážně mimo. Co se ti sakra zdálo za šílený sen?''
''Jen taková blbost'', zalhala jsem.
''Neumíš lhát'', řekl a pozvedl obočí. Ach bože, proč mě zná tak dobře.
''Prosím Nialle, neřeš to''
''Okay'', povzdechl si, opřel se o linku naproti mě a napil se kakaa, stejně jako já. Prostě ten sen musím dostat z hlavy pryč.
Po tom co jsme oba s Niallem vypili své kakao jsme se přesunuli zpátky do svých pokojů. Nechtělo se mi jít hned spát a tak jsem se natáhla se do šuplíku od nočního stolku a vytáhla knihu Příliš mnoho Kateřin. Koupila jsem si ji nedávno. Začala jsem ji číst a po asi 6ti stránkách mi kniha spadla do klína, já zavřela oči a usnula.
"Vstávej, vstávej, Sam!", začal někdo křičet vedle mé hlavy. Byl to Niall. Zamrčela jsem a potáhla si k sobě deku.
"Vstávej, už je ráno!", pokračoval.
"Kolik je?"
"9:47"
"Děláš si srandu? Nech mě spát"
"V žádném případě, máme na dnešek vedlé plány!"
"Jaké plány?", zeptala jsem se a pomalu otevřela oči.
"10:30 vyrážíme všichni pryč. Neřeknu ti kam, je to překvapení, ani naši to neví"
"Nialle, víš že nemám ráda překvapení", zamračila jsem se.
"Tohle se ti bude líbit, uvidíš!", řekl Niall nadšeně.
"Nialleeee", zakňučela jsem.
"Nekňuč a vstávej, máš pouze 40 minut na to jít z tohohle", sjel ve vzduchu prstem po mém těle.
"Udělat něco normálního", dodal. Natáhla jsem se pro polštář a hodila ho po něm. Niall se jen zasmál a šel ke dveřím.
"39 minut", zakřičel na mě a já protočila očima. Odložila jsem knížku, která mi ležela ne posteli, do nočního stolku a podala si telefon. Odemkla jsem obrazovku a najela na zprávy na konverzaci s Harrym.
Já: dobré ráno Harry x
Já: neptej se mě proč vstávat takhle brzo
Já: Niall má nějaký nápad a bere nás pryč
Já: ale po pravdě bych nejradši celej den zůstala v posteli36 minut. Sakra.
Slezla jsem z druhého patra pokoje dolů a běžela do koupelny. Svázala jsem si vlasy do drdolu, opláchla obličej a vzala si kartáček a pasti a začala si čistit zuby. Po chvilce mi zazvonil mobil, čímž mi ohlásil že mám novou zprávu. A zazvonil hned několikrát.
Harry: dobré ráno Sam xx
Harry: taky musím vstávat takhle kurevsky brzo
Harry: jedeme na nějakou rodinou slávu
Harry: bude to určitě kurevsky nudné
Já: bude tam jídlo?
Harry: asi jo?
Já: no tak to bude zábava!
Harry: radši bych zůstal v posteli
Harry s tebou :P
Já: shhhh
Harry: musím se jít nachystat, všichni už jsou oblečení jen já jsem ještě v posteli
Harry: užij si den x
Harry: napíšeme si večer
Já: ty taky x
Já: ahoj Harry
Já: a pozdravuj Edwarda
ČTEŠ
Styles Twins
FanfictionJsou naprosto stejní, ale vlastně úplně rozdílní. Dalo by se říct, že jeden je ten zlý, druhý ten hodný. Jeden má po celém těle tetování, je drzý, rád chodí na party, nebo se se svou partou poflakuje po venku, druhý je tichý, hodný a nejradši sedí v...