Všechno měli sladěné do bílé a béžové barvy.
A co bylo nejkrásnější.
Malý vánoční stromeček u televize.
"Slavíme přece předčasné Vánoce", zazubil se Niall. Já ho prostě zbožňuju.
Zatímco Niall vařil, já si skočila do sprchy, kde jsem si umyla i vlasy. Ty jsem si následně vyfoukala fénem, který jsem si půjčila od Belly, omotala kolem sebe ručník a šla do "svého" pokoje. Tam jsem si z kufru vytáhla věci a oblékla si čisté spodní prádlo, ripped jeans a bílé tričko s dlouhým rukávem. Poté jsem se přesunula zpátky do koupelny, kde jsem se jemně nalíčila a vlasy svázala do culíku. Poté jsem se vydala za Niallem.
Ten už s vařením končil. Nachystala jsem nám stůl a my se následně najedli. Při jídle jsme probírali Niallovu práci a moji školu.
Když bylo chvíli před 3. hodinou odpoledne a my s Niallem jsme už měli umyté a uklizené věci po jídle, rozhodli jsme se, že můžeme vyrazit ven. V pokoji jsem si vzala svoji černou kabelku přes rameno, do které dala pouze peněženku a mobil, oblékli jsme se, obuli, před domem nasedli do Niallova auta a vydali jsme se ukázat mi kouzlo Sydney.
Prošli jsme se po Darling Harbour, Hyde Parkem, podívali se k Sydney Tower, Katedrále Sv. Marie, Archibald fontáně a skončili v místním Luna parku, kde se mi líbilo nejvíc. Oba s Niallem takováhle místa milujeme. Všechny ty atrakce, horské dráhy. Prostě něco úžasného.
Sydney se mi hned zalíbila. Je to jedno z nejkrásnějších měst co jsem kdy viděla. Vyfotila jsem spoustu fotek, jak města, tak nás dvou s Niallem.
Na večeři jsme se stavili do jedné z bráchových neoblíbenějších restaurací u pobřeží a já ho na jídlo pozvala, jak jsem mu slíbila. Doporučil mi vyzkoušet nějaké mořské plody, které jim sem dovážejí rybáři. Oba jsme si teda dali tuhle jejich specialitu, což byla vlastně specialita pouze pro mě. Pro Australany je to normální, běžné jídlo.
Po cestě domů jsme se stavili v obchodě a koupili si něco malého na zub a víno. Když už jsme byli u Nialla, dala jsem pod stromeček dárek, který jsem jim přivezla.
"Počkej, já taky zajdu pro dárek", řekl Nialla.
"Nialle, já nic nechci. Platil jsi mi drahou letenku sem"
"Sestřičko, přestaň tu letenku pořád řešit, nebo tě posadím na letadlo a pošlu tě domů ještě dneska", řekl, což mě donutilo se zasmát. Vrátil se z pokoje s taškou Pandora.
"Říkal jsem si, že to ani nebudu balit, už takhle to vypadá hezky"
"Nialle, ty ses vážně zbláznil", řekla jsem zaskočeně. Tašku položil pod stromeček a usmál se.
"Proč za mě tolik utrácíš?"
"Protože si chci svou sestřičku rozmazlovat. Hele Sam, já na ty věci mám. Tak proč bych ti nemohl dělat radost?"
"Já jen.. jak si věděl, že zrovna Pandora?"
"Protože vím že si chceš Pandora náramek už dlouho pořídit. Prostě tě znám, sestřičko"
"Ty jsi vážně nejlepší bráška na světě"
"Ano, já vím", uculil se.
"Ale můj dárek otevři první. Je to i pro tebe i pro Bellu"
"Wow, no tak se podíváme", řekl a vzal to ruky obálku, zabalenou do vánočního balícího papíru. Když obálku otevřel, rozzářily se mu oči.
"Ty přesně víš čím nám udělat největší radost", řekl nadšeně, když se díval na lístky na Robbieho Williamse.
"Tolikrát jsme si říkali že na něj půjdem, ale nikdy jsme se k tomu nedokopali. Vždycky jsem za ty peníze koupil radši něco jiného"
"Já vím. A vím jak moc ho máte rádi. Lidi říkají, že jeho koncerty jsou skvělé. Určitě se vám bude líbit"
"Děkujeme Sam", řekl a vtiskl si mě do objetí.
"Belle to řeknu, až se vrátí. Bude nadšená stejně jako já!"
"Ani nevíš jak jsem ráda, že z toho máš takovou radost", uculila jsem se.
"Teď si otevři dárek od nás. Vybírali jsme to s Bellou společně. Vždyť víš, co se týče šperků, vyznáte se k nich líp", uchechtl se. Vzala jsem z pod stromečku tašku, ze které vytáhla bílou krabičku. Když jsem ji otevřela, do očí mi vhrkly slzy.
Byl v ní stříbrný náramek a na něm 4 přívěsky - srdíčko s nápisem Sister, kulička obalená sedmikrásky, malá knížečka s nápisem I love reading a Santovy sáně s nápisem Merry Christmas.
"Jak víš že miluju sedmikrásky?"
"Jsi moje sestřička a poslouchám, co mi říkáš"
"To je úžasné. Celé je to úžasné. Popisuje to mě a-", skočila jsem po něm.
"Děkuju, děkuju!", vypípla jsem a silně ho objala.
"Nemáš vůbec zač", uchechtl se.
"Mám. Děkuju za všechno co pro mě děláš. Děkuju za to že tě mám. Jsi nejlepší"
ČTEŠ
Styles Twins
FanfictionJsou naprosto stejní, ale vlastně úplně rozdílní. Dalo by se říct, že jeden je ten zlý, druhý ten hodný. Jeden má po celém těle tetování, je drzý, rád chodí na party, nebo se se svou partou poflakuje po venku, druhý je tichý, hodný a nejradši sedí v...