part 7

3.9K 217 14
                                    

''Dobře. Kdyby jsi cokoliv potřebovala, nemusíš se stydět a klidně se zeptej, rád ti poradím'', řekl můj třídní.

''Děkuju pane Beene'' 

''A teď už běž, ať na tebe kamarádi nečekají dlouho'' 

''Mějte se'', pozdravila jsem ho s úsměvem a vydala se vem ze třídy, kde na mně čekali Judy a Edward. 

 ''Co potřeboval?'', zeptal se mě Edward hned, jak jsem přišla za nimi.

''Ptal se mě, jestli jsem dostala seznam věcí, co si potřebuju koupit. A kdybych něco potřebovala, že za ním mám zajít a on mi pomůže''

''Flirtoval s tebou?'', povytáhla Judy jedno obočí.

''Co? Ne!'', zasmála jsem se.

''Škoda. Je sexy'', ušklíbla se.

''Ale je to náš třídní učitel'', připomněla jsem jí.

''Ale je sexy!'', zopakovala znovu, čemuž jsem se musela zasmát, i když jsem s ní souhlasila. Zrovna, když jsem něco chtěla říct, ve dveřích se objevil náš sexy třídní učitel, s úšklebkem na tváři. Podívala jsem se na Judy, která hned byla rudá jako rajče.

''Judy, Judy'', pronesl. Viděla jsem, jak mu cukaly koutky úst, měl co dělat, aby se nezačal smát. Obešel naše kolečko a šel do svého kabinetu.

''Trapas'', zabručela Judy.

''Vsadím se, že to už vykládá ostatním v kabinetu'', zasmál se Edward a já se k němu samozřejmě přidala.

''Moc vtipné. Co si o mně teď asi myslí'', zamračila se.

''Myslím, že to nechceš vědět'', řekla jsem a znovu se začala smát.

***

Když jsme s Judy a Edwardem přecházeli přes parkoviště školy, zazvonil mi mobil. Když jsem ho vyhrabala z kabelky, zjistila jsem, že mi volá máma. Odstoupila jsem o kousek dál od Judy a Edwarda hovor jsem přijala. 

''Ano mami?'', řekla jsem hned. 

''Sam, mám nápad. Co kdybych tě za 5 minut vyzvedla před školou a jely bychom do nákupního centra tady. Nakoupila by sis věci do školy, které potřebuješ, zašly bychom na kávu. Co ty na to?''

''To je skvělý nápad. Počkám na parkovišti''

''Tak jo, za chvíli jsem pro tebe''

''Zatím'', rozloučila jsem se s ní a ukončila hovor. Mobil jsem vrátila do kabelky a šla zpátky za Judy a Edwardem. 

''Sam, zrovna jsme se bavili že bychom zašli k Britney, přidáš se?'', vyhrkla hned Edward. Britney, to je ten bar / restaurace, kam mě vzal Edward včera. 

''Ráda bych šla, ale nemůžu. Právě mi volala mamka, za 5 minut bude tady a jedeme nakupovat'', pokrčila jsem rameny.

''To je škoda'', zabručel Edward. 

''Třeba někdy jindy'', řekla jsem. 

''Tak my asi půjdem, ne?'', zeptala se Judy Edwarda, který jí kývl na souhlas. 

''Měj se Sam'', pozdravila mě Judy s úsměvem. 

''Ahoj zítra'', řekl Edward, přičemž taky své koutky úst zvedl v úsměv. 

''Užijte si to!'', řekla jsem. Judy s Edwardem odešli a já stála na parkovišti a čekala, než máma přijede.

Po ani ne 5 minutách čekání jsem zahlédla mamčin červený Seat. Auto zastavilo přede mnou a já si otevřela dveře.

Styles TwinsKde žijí příběhy. Začni objevovat