part 60

2.1K 154 14
                                    

"Já.. já.."

"Je mi to jasný, Harry"

"Mrzí mě to", zopakoval.

"Ale já ti nevěřím", řekla jsem klidným hlasem, chytla Judy za ruku a táhla ji za sebou do třídy. 

"Wow", vydechla Judy, když jsme si sedly na svá místa. 

"Wow?"

"Ještě nikdy jsem ho takhle neviděla"

"Jak takhle?"

"Takhle zdrceného"

"Zdrceného? Ty si myslíš že je zdrcený? A co já? Já jsem asi naprosto v pořádku"

"Ne, takhle to nemyslím", zastavila mě hned. 

"A jak to teda myslíš?"

"Je to hajzl. Každý to o něm tady ví. S tebou to vypadalo že je jiný, ale stejně jsem se vždycky bála, že to je jen hra. Udělal hroznou sviňárnu, ale jen se na něho podívej", řekla, přičemž jsme se obě nenápadně koukly na Harryho. Seděl na svém místě, kluci se kolem něj bavili, on se ale díval do blba. 

"Je úplně mimo", dodala. 

"Co když to jen hraje?"

"Já nevím, Sam"

"Já taky nevím", vzlykla jsem a promnula si obličej.

"Já mu tak moc chci věřit že ho to mrzí, že to bylo nedorozumění, ale.. co je to sakra za nedorozumění, že mě vykládá všechny ty sladké řečičky, ale svému kamarádovi mě představí jako kamarádku"

"Tak ráda bych ti poradila, ale já sama nevím"

"Ahoj holky", vložil se najednou do našeho rozhovoru Edward, který právě přišel do třídy. 

"Ahoj Edwarde", pozdravily jsme ho obě. 

"Hele Sam, co se stalo mezi tebou a Harrym?", zeptal se hned. Koukla jsem na Judy, protočila očima a schoulila se s hlavou a rukama na stůl. 

"Co je?", zeptal se nechápavě Edward. 

"Tvůj brácha je hajzl"

"To o něm tady říká každý, nezvykli jste si?", řekl ironicky. 

"Ne, nezvykla jsem si", řekla jsem a zvedla hlavu. 

"Včera, když přišel domů, byl úplně nepříčetný. Ptal se mě, jestli nevím kde jsi, a když jsem mu několikrát zopakoval, že jsme se naposledy viděli ve škole, musel jsem mu ukázat, že jsme si ani nevolali, ani jsme si nepsali. V pokoji pořád nadával, potom odjel zase pryč, po půl hodině se ale zase vrátil. Takového jsem ho ještě neviděl. Tohle není váš Harry. Váš Harry se moc podobal našemu Harrymu"

"Jak to myslíš?", zeptala jsem se. 

"Vždyť jsem ti to už vyprávěl, Sam. Náš Harry a váš Harry, to jsou dvě odlišné osoby. Nikomu z cizích nedovolil proklouznout pod tu slupku vašeho Harryho, pod kterým se skrývá ten náš, který se projevuje pouze v naší rodině"

"Když je se mnou, chová se jinak než když je třeba s kamarádama" 

"Přesně tak. Musela jsi ho očarovat tak, jako ještě žádná jiná"

"Tak proč mě představuje jako svou kamarádku?"

"Cože?", zeptal se Edward udiveně. 

"Harry jednomu klukovi z jejich bandy představil Sam jako svou kamarádku", broukla Judy.

"Opravdu?"

"Jo. Přitom se ke mně jako ke své kamarádce nechová", zamumlala jsem.

"No já nevím, Sam. Teď jsem z toho mimo. Ale můžu ti říct, že ne tak mimo jako Harry", řekl a hlavou ukázal na Harryho, který stále hleděl do blba.

Styles TwinsKde žijí příběhy. Začni objevovat