part 1

6.1K 278 13
                                    

Varování: story obsahuje sprostá slova a sexuální obsah

''Snídaně je na stole Sam!'', zavolal na mně táta z kuchyně.

''Hned jsem dole!'', zavolala jsem na něj zpátky. Naposledy jsem se na sebe podívala do zrcadla. Měla jsem na sobě černé legíny a džínovou světle modrou košili. Zkontrolovala jsem si tvář, jestli se mi někde nerozmazal make up nebo řasenka. Rozhlédla jsem se po pokoji, abych našla svoji kabelku a svůj mobil. 

Pokoj jsem si zařizovala sama a během zařizování jsem si ho naprosto zamilovala. V domě máme vysoké stropy, což jsem využila podle mně bezvadně. Od půlky pokoje je místnost rozdělena na dvě patra. Ve spodním patře mám stůl se židlou s notebookem a velké zrcadlo. V hodním patře, kam se dostávám po bílém železném žebříku, mám velkou postel, menší černou pohovku a 2 poličky s knížkami. Druhou půlku pokoje zabírají velké skříně na oblečení. 

Vedle pokoje mám svoji vlastní koupelnu s vanou, sprchou, umyvadlem se zrcadlem a skříňkou na holčičí věci a různé doplňky. 

Ze stolu ve svém pokoji jsem si vzala mobil a černou kabelku, ve které jsem měla potřebné věci pro ředitele školy, a po schodech na chodbě jsem se vydala dolů. Prošla jsem velkou chodbou a zamířila do kuchyně. Tu zařizoval táta. Jak nečekané. Celá místnost byla zařízená do bílé barvy a byla rozdělena na dvě části; kuchyň a jídelnu. Nejvíc na celé místnosti jsem milovala naši dvoukřídlou lednici, protože byla velká a vlezlo se do ní hodně jídla a já miluju jídlo, hh. 

''Dobré ráno'', popřála jsem, když jsem vstoupila do místnosti. Oba už seděli u stolu a snídali. 

''Dobré ráno'', popřáli mi oba zároveň. 

''Udělal jsem ti lívance s borůvkami, abych ti zpříjemnil první den v nové škole'', usmál se na mně táta. 

''Děkuju'', pípla jsem a sedla si vedle něj. Hned jsem se pustila do jídla, protože jsem měla hlad. Ty nejúžasnější lívance s borůvkami na světě, které táta dělá. Líp jsem den začít nemohla. Mňam.

''Tak co, těšíš se?'', zeptala se mně máma a snažila se povzbudivě usmát. 

''Uhm, ani nevím. Jsem zvědavá na ředitele, spolužáky a celkově na celou školu'', řekla jsem. 

''Dneska mě ale čeká jen návštěva ředitele, vyzvednutí rozvrhu a dalších důležitých věcí, do třídy půjdu až zítra'', dodala jsem. 

''Určitě se ti tam bude líbit, na tu školu jsem slyšel jen samou chválu'', řekl táta s úsměvem, přičemž si vzal hrnek a napil se svého kafé. 

''V kolik potřebuješ být ve škole?'', zeptala se mě máma. 

''Ředitel mě čeká v 10'', odpověděla jsem. 

''To je skvělé, my s tatínkem taky jedeme na 10, takže můžeme jet všichni společně'', řekla máma s úsměvem. Dál jsem snídali v tichosti. Když jsme měli všichni jídlo snězené, pomohla jsem mámě s nádobím. 

''Tak holky moje, jedeme'', prohlásil táta, otevřel dveře a vyšel na ulic. 

''Už jdeme!'', zavolala jsem na něj. Obula jsem si bílé Vansky, vzala si hnědou koženou bundu a společně s mámou jsem vyšla před dům, kde stálo tátovo služební auto, Seat Ibiza. Já se v autech moc nevyznám, ale táta říkal, že je skvělé a měl z něj obrovskou radost. Všichni 3 jsme nasedli do auta, táta nastartoval a vyjeli jsme, nejprve k mé škole. Cesta trvala ani ne 3 minuty. Je to super, že školu nemám tak daleko. Táta zastavil na parkovišti před školou. 

Styles TwinsKde žijí příběhy. Začni objevovat