"Když uslyšíš sirénu, Sam přijíždí na scénu", začal Harry zpívat. Převrátila jsem oči a sedla si zpátky na své místo.
"Na tisknuté volání, požární vůz uhání"
"Už zase?"
"TAK PODÍVEJ SE VEN, UŽ SAM SE BLÍŽÍ"
"HARRY", vykřikla jsem. Harry přestal zpívat a začal se smát. Nedalo mi to a začala jsem se smát taky.
"Ty jsi můj požárník Sam", řekl a znovu si mě přitáhl k sobě. Bouchla jsem ho do ramena, což ho znovu rozesmálo.
Po asi dvou hodinách strávených na pikniku jsme se vrátili zpátky do domu Stylesů a začali s Harrym pracovat na našem školním projektu.
Vážně bych do něho ještě před nedávnem neřekla, že čte knihy. A k tomu ještě knihy Jo Nesba.
Neřekla bych do něho že hraje na klavír.
Neřekla bych do něho ani to že má dům na střeše.
Neřekla bych do něho že mi ho ukáže, že budu první člověk kterého tam vezme.
Neřekla bych, že se do něho zamiluju.
"No tak Sam, už na tom projektu děláme celou věčnost", zaškemral Harry.
"Brouku, jsou to 3 hodiny", zasmála jsem se.
"To je věčnost!", zamračil se. Zatáhla jsem se k němu a dala mu pusu na líčko, čím jsem ho donutila se usmát.
"Dojdu nám pro pití", řekl a odešel pryč. Využila jsem volné chvilky a vytáhla mobil. Napsala jsem sms mámě, že jsem u Harryho a že mě přiveze domů, a taky Judy, že kolem 8 až 9 večer jí zavolám na skype.
Za chvíli se Harry vrátil, i s pitím, a my ještě chvíli pokračovali v práci. Jenže Harryho to už po 3 a půl hodinách psaní opravdu přestalo bavit a tak jsme si řekli, že to dopíšeme jindy.
"Hodíš mě potom domů?", zeptala jsem se ho.
"To je samozřejmost. Vlastně bychom už mohli vyrazit, potřebuju ještě na nákup a ženská ruka by mi při něm bodla", zakřenil se.
"Ti chlapi a nakupování"
"Heeej, klídek, nebo ti nekoupím lízátko!"
"Už mlčím", zasmála jsem se.
***
Chvíli po 8. večer jsme s Harrym přijeli před náš dům.
"Děkuju za dnešek", usmála jsem se.
"Já děkuju. Užil jsem si ho", řekl, naklonil se ke mě a sladce mě políbil.
"Líp by se mi usínalo vedle tebe"
"Zítra bys u mě mohla spát. Naši jsou přece pryč, takže, když nepočítám Edwarda, mám volnej kvartýr"
"Hmm, to zní dobře. Zítra ve škole se domluvíme", řekla jsem. Ještě jsem mu věnovala malou pusu a otevřela dveře.
"Měj se babe", uculil se.
"Ahoj Harry", řekla jsem, vystoupila jsem z auta a šla domů. Všimla jsem si, že Harry počkal až budu uvnitř, teprve potom odjel. To bylo hezké.
Pozdravila jsem se s mámou a tátou a oznámila jim, že jíst nebudu, protože jsme byli s Harrym na pikniku. Vzala jsem si z ledničky jablečnej džus a spěchala do pokoje.
Vylezla jsem do druhého patra, otevřela notebook, napsala jsem Judy, že jsem doma a jen si skočím pod sprchu a zavolám jí. Odebrala jsem se teda do koupelny, kde jsem se osprchovala, vyčistila si obličej, oblékla si pyžamové kraťase a tričko a vrátila se zpátky do pokoje do svého druhého patra na postel.
Udělala jsem si pohodlí, vzala si notebook a volala Judy. Chvíli to zvonilo, ale po ani ne půl minutě to Judy zvedla.
"NO KONEČNĚ, CELEJ DEN NA TOHLE NETRPĚLIVĚ ČEKÁM", vykřikla hned Judy, až jsem se lekla.
"Uklidni se, nejde o život", zasmála jsem se.
"Jak komu, mluv!"
A tak jsem začala vyprávět Můj románek s Harrym.
"Takže on u vás spal?"
"Jo, ale jen pár hodin a naši o tom nevěděli, odešel před svítáním", uculila jsem se.
"No a bylo.. to?"
"Ne, ne"
"V jídelně jste se o vaší společné noci bavili, jako by to bylo", řekla. Vzpomněla jsem si na ten rozhovor v jídelně a musela se zasmát.
''Nestíhala jsem. Myslím, spíš vím, že to bylo kvůli té noci''
''Ještě řekni že se ti nelíbila''
"Tu noc nic nebylo"
"Dobře"
"Ale.."
"Ale?", povytáhla obočí.
"Zítra u něho asi budu spát. Rodiče dvojčat jsou pryč až do soboty"
"OH YEAH"
"Judy..", rozesmála jsem se.
"U Harryho žádná holka ještě nespala. Nikdy", řekla.
Wow.
Další poprvé.
Tahle věta mi vytvořila úsměv na tváři. Obrovský úsměv.
"Ty jsi vážně zamilovaná, co?"
"Jo, asi jo", řekla jsem, pořád s úsměvem na tváři.
"Dneska jsme byli na pikniku a já.. začala jsem mluvit o tom co se o něm říká, špatné věci o něm. Kdybys viděla ty jeho oči plné zoufalství, když mi vysvětloval že mu musím věřit, že to se mnou myslí vážně. Judy, já si vážně myslím že mě má rád"
"No.. Možná se Harry Styles přece jenom změnil"
Pípla mi sms. Natáhla jsem se pro mobil a když jsem viděla Harryho jméno na displeji, ucítila jsem motýlky v břiše.
"To je on, co?"
"Jo", vypípla jsem.
Harry❤: chybíš mi, babe
ČTEŠ
Styles Twins
FanfictionJsou naprosto stejní, ale vlastně úplně rozdílní. Dalo by se říct, že jeden je ten zlý, druhý ten hodný. Jeden má po celém těle tetování, je drzý, rád chodí na party, nebo se se svou partou poflakuje po venku, druhý je tichý, hodný a nejradši sedí v...