Něco jsem si uvědomila. Nechci to brát jako povinnost, psát další části k příběhu. Několikrát jsem si řekla "bože, dlouho nebyl další díl a ty holky ho chcou", ale já vlastně ten díl psát.. nechtěla. Neměla jsem na psaní náladu. A přesně proto tak dlouho nebyl nový díl. Příběhy píšu protože mě to baví. Zrovna dneska, 5. 7. 2016 jsem dostala chuť zase psát. Nevím jak dlouho mi to vydrží. Doufám, že mě pochopíte. Děkuju těm, kteří tenhle příběh čtou i přes moji neaktivitu. Jste nejlepší❤ Užívejte léto!
"Pojď sem", řekl, naklonil se ke mě a políbil mě. Zajel mi rukou do vlasů a přitáhl si mě k sobě. Konečně jsem ve svém těle cítila uvolnění.
"Jsme v pohodě, žejo? Ty a já"
"Jo", špitla jsem.
"Jen mě ještě prosím polib", zaškemrala jsem. Harry se uchechtl a znovu mě sladce políbil, tentokrát byl ale polibek delší.
Bylo mi s Harrym fajn. Víc než fajn.
"Jsem tak rád že jsem tady s tebou", řekl Harry. Usmála jsem se.
"Já taky.. asi", šeptla jsem a koukla na něj. Zarazil se, viděla jsem to.
"Asi?"
"Harry, já.. já nevím. Jsem zmatená. Z tebe. Jsi tak skvělý a hodný a milý a potom..", zmlkla jsem.
"A potom?"
"Slyším co se o tobě povídá. Slyším že si na tebe mám dávat pozor. Slyším že si s tebou nemám nic začínat a pokud si s tebou něco začnu, určitě mi zlomíš srdce a.."
"Počkej počkej počkej", vyhrkl najednou a tím mě zastavil.
"Kdo tohle říká? Kdo ti do prdele říká že si na mě máš dávat pozor? A že ti zlomím srdce? Co to kurva? To jsou sračky!"
"Harry.."
"Sam, musíš mi věřit. Já.. já vím že jsem byl hajzl. Zkurvený hajzl. Je mi naprosto jasné že jsi o mě slyšela hodně špatných věcí. Nikdy jsem nevzal holku na nějaké hezké rande, jako třeba tebe dneska na piknik. Měl jsem holky jen na šukání. Vím že to bylo špatné, kurva, já to vím. Vím, že mám někdy zkurvené nálady kdy jsem na zabití, ale Sam.. já se do tebe zamiloval. Opravdu zamiloval. Snad poprvé v životě jsem s holkou šťast-"
Přerušila jsem ho polibkem. Prostě jsem po něm skočila a přitiskla svoje rty na jeho, protože přesně to jsem udělat potřebovala. Harry se najednou uvolnil, zajel mi rukou do vlasů a v polibcích mi pomáhal. Kašlu na to. Kašlu na všechny, ať si každý říkají co chtějí. Je mi s Harrym dobře, víc než dobře. Mohl být předtím sebevětší hajzl, ale teď je takový, jaký je a do takového Harryho jsem se zamilovala.
"Myslím to s tebou vážně Sam", zašeptal. Uculila jsem se, opřela jsem si svoje čelo o jeho čelo a zahleděla se mu do očí.
"Když uslyšíš sirénu, Sam přijíždí na scénu", začal Harry zpívat. Převrátila jsem oči a sedla si zpátky na své místo.
"Na tisknuté volání, požární vůz uhání"
"Už zase?"
"TAK PODÍVEJ SE VEN, UŽ SAM SE BLÍŽÍ"
"HARRY", vykřikla jsem. Harry přestal zpívat a začal se smát. Nedalo mi to a začala jsem se smát taky.
"Ty jsi můj požárník Sam", řekl a znovu si mě přitáhl k sobě. Bouchla jsem ho do ramena, což ho znovu rozesmálo.
ČTEŠ
Styles Twins
FanfictionJsou naprosto stejní, ale vlastně úplně rozdílní. Dalo by se říct, že jeden je ten zlý, druhý ten hodný. Jeden má po celém těle tetování, je drzý, rád chodí na party, nebo se se svou partou poflakuje po venku, druhý je tichý, hodný a nejradši sedí v...