part 4

4K 232 12
                                    

''Harry hraje na klavír?'', zeptala jsem se překvapeně. Neřekla bych to do něho, působí tak, já nevím.. tipovala bych ho spíš na bicí nebo podobný nástroj, ne klavír.

''Jop, ale já a rodiče jsme jediní, kdo to ví. A teď ještě ty. Hlavně Harrymu nesmíš říct, že jsem ti to řekl! Zabil by mě'', řekl.

''Neznáme se ještě ani den a ty jsi mi řekl něco jako Harryho tajemnství?'', zeptala jsem se. Začala jsem se přiblbě culit. Za tu chvíli, co jsme tady s Edwardem seděli, jsem si ho stihla hrozně oblíbit, a to, že mi už teď věří, je skvělé.

''Neznáme se dlouho, ale za tu krátkou dobu jsem poznal, že ti můžu věřit'', usmál se.

''Neboj se, tohle Harryho tajemství, zůstane tajemstvím'', řekla jsem, přičemž se otevřely dveře od baru a dovnitř vešla skupinka asi 5 studentů.

Sledovala jsem skupinku lidí a moje oči se zastavily u Harryho. Jen, co si nás s Edwardem všiml, zamával nám. Edward mu zamával zpátky a já na něj s úsměvem kývla.

''To je Harryho parta?'', zeptala jsem se Edwarda.

''Jo. Parta, které se celá střední bojí'', zasmál se. Podívala jsem se na něho a povytáhla jedno obočí.

''Bojí?''

''Všichni z nich mají respekt. Všichni kluci z té party hrají fotbal a posilují, uděláš něco, co se ti nelíbí a zkončíš s monoklem pod okem. A nebo s hlavou v záchodové míse'', řekl.

''A ty holky?'', řekla, přičemž jsem se na ně znovu podívala.

''Co myslíš'', ušklíbl se. Takže kurvy naší střední školy.

''Ta černovlasá, Claire, je něco jako ''přítelkyně'' toho černovlasého kluka, Zayna'', u slova přítelkyně udělal ve vzduchu pomyslné uvozovky.

''Zayn je kapitát fotbalového týmu. S Claire jsou spolu od poloviny prváku, ale každý ví, že nejsou jeden z těch zamilovaných párů. Zayn s ní je spíš jen proto, aby si mohl užít. A pro ni je to asi dobrý pocit, chodit s kapitánem fotbalového týmu, nic jiného v tom nevidím'', řekl a pokrčil rameny.

''A ta blondýna?''

''Hope. Spala se všema klukama z jejich party. A taky s několika dalšíma klukama od nás ze střední'', řekl.

''I s Harrym?'', zeptala jsem se. Edward kývnul. Představila jsem si, jak si ji Harry přivedl domů a Edward celou noc musel poslouchat, jak si ti dva užívají. Nad mou myšlenkou jsem se musela ušklíbnout.

''A ostatní kluci?'', zeptala jsem se.

''Ten vedle Harryho, to je Liam a vedle něj je Louis. Nezajímá je nic jiného, jen fotbal a holky. A party a alkohol. Znáš to'', řekl a napil se své Coly.

''Jop'', pípla jsem.

''Takže tohle jsou nejpopulárnější lidi z naší střední?'', dodala jsem.

''Jo, nějak tak. S Claire a Hope by se chtěli všichni kamarádit, i když nechápu proč, jsou příšerné. Moc tuhle jejich partu nemám rád. Harry je s nimi jiný, než jaký je doopravdy'', řekl. Chtěla bych poznat toho pravého Harryho. Toho, co zná tak dobře Edward. Nevím proč, ale chtěla bych proniknout do jeho bubliny a poznat ho.

''Zítra u oběda ti představím Judy'', řekl Edward.

''Tvoje přítelkyně?''

''Oh, ne'', zasmál se.

Styles TwinsKde žijí příběhy. Začni objevovat