Poslední věci jsem naskládala do tašky, ještě se naposledy upravila v zrcadle, vzala si tašku a mobil a šla dolů.
Mamka i táta byli v obýváku a dívali se spolu na nějakou televizní show.
"Jedu k Harrymu, vrátím se zítra.. nevím kdy", řekla jsem.
"Užijte si to", uculila se máma. Hodila jsem po ní vražedný pohled a zamávala jim. Obula jsem si svoje černé nízké Vansky, vzala si klíče a přesně v 19:00 jsem otevřela dveře od domu.
Před domem už stálo Harryho auto. On byl opřený o kapotu a jakmile jsem vyšla ven, uculil se.
"Ahoj krásko"
"Ahoj", řekla jsem s úsměvem. Otevřel mi dveře od auta, což bylo.. wow, myslela jsem si, že tohle dělají jen kluci ve filmech. Oba jsme nasedli do auta a vyjeli od našeho domu.
Zanedlouho jsme zastavili před domem Stylesů. Harry mi vzal tašku a společně jsme šli do domu.
"Edward jel k babičce, prý aby nám nepřekážel", ušklíbl se Harry.
"Což znamená že máme celej váš dům pro sebe?", pozvedla jsem obočí.
"Přesně tak"
"Uhm.. žádní svědci. Mohl bys mě tady teď zabít, potom odvést moje tělo někam pryč a nikdo by mě už nikdy neviděl"
"Puso, když myslíme na smrt, tak bych tě jedině k smrti ošukal"
"HARRY!", vypískla jsem, což Harryho rozesmálo.
"Hrála jsi někdy na Xboxu?"
"Jo, párkrát fotbal a auta, ale že by mi to moc šlo se nadá říct"
"Tak se to třeba dneska naučíš. Udělám popcorn a vezmu pití, zatím mě počkej v obýváku"
"Dobře", řekla jsem a zamířila do obýváku. Posadila jsem se na sedačku a mou pozornost ihned upoutala kniha, která ležela na stolku přede mnou. The Hundred-Year-Old Man Who Climbed Out The Window And Disappeared. Kniha, která patří mezi ty, které už všichni četli, ale já se k ní ještě nikdy nedostala. Ihned jsem ji vzala do rukou a otevřela ji. Hned potom jsem si k ní přičichla, což je moje úchylka. Miluju vůni knih. Začala jsem číst prvních pár řádků knihy, když Harry přišel za mnou.
"Čí je ta kniha?", zeptala jsem se.
"Mámy. Půjčovala ji její kamarádce a ta ji dneska přinesla vrátit"
"Myslíš.. že by tvé mámě vadilo, kdybych si ji půjčila?"
"Jasně že ne, řeknu jí o tom až se vrátí"
"Děkuju", uculila jsem se a položila ji zpátky na stůl. Harry vedle ní položil misku s popcornem, džbán vody s ledem a citrónem a dvě slenice.
"Zdá se mi to, nebo ten popcorn voní jako ty šunka-sýr popcorny z kina?"
"To se ti nezdá, tohle je šunka-sýr popcorn", zasmál se Harry.
"Pane bože, kde jsi to sehnal? Miluju ho!"
"Na takové stránce, kde tyhle směsi do popcornu prodávají"
"Tu stránku mu musíš ukázat!"
"Klid.. Hahaaa, vůbec ne. Aspoň budu mít zaručené, že mě tu budeš navštěvovat a já se budu moct dívat, jak se tvoje sexy tělo rozvaluje na sedačce", zakřenil se a svalil mě vedle na polštáře.
"Jsi hrozný", zakňučela jsem, když se nade mě naklonil.
"Ale i tak mě máš ráda"
"Jo.. mám tě ráda", zašeptala jsem, což Harrymu vykouzlilo úsměv na tváři a já okamžitě ucítila motýlky v břiše. Potom mě sladce políbil a v polibcích se přesunul i na můj krk. V tom jsem ho odhodila vedle sebe.
"Já myslela že jdeme hrát Xbox"
"Ale.. jsi hrozná", odfrkl.
"Ale i tak mě máš rád", zazubila jsem se.
Chybí mi vaše komentáře a zprávy.. nechcete mi tu nějaký nechat?❤
ČTEŠ
Styles Twins
FanfictionJsou naprosto stejní, ale vlastně úplně rozdílní. Dalo by se říct, že jeden je ten zlý, druhý ten hodný. Jeden má po celém těle tetování, je drzý, rád chodí na party, nebo se se svou partou poflakuje po venku, druhý je tichý, hodný a nejradši sedí v...