"Jdu do koupelny", zvedla jsem se z postele a zamířila dolů, ke dveřím.
"Babe, jestli hodláš přede mnou dál chodit nahá, počítej s tím, že tě ohnu o stůl a ojedu tě. A to bude jízda mezi penisem Harryho Stylese.
"ZMLKNI", zakřičela jsem na něj z mezi dveří a spěchala do koupelny.
Když jsem se na sebe podívala do zrcadla, zhrozila jsem se. Na hlavě jsem měla ptačí hnízdo a rozmazanou řasenku snad až na uších. Vklouzla jsem do sprchy a umyla si tělo i vlasy. Poté, znovu u zrcadla, jsem si vyčistila zuby a odlíčila zbytek té řasenky. Vyčistila jsem si i obličej, namazala ho krémem, vlasy ručníkem vysušila a nastříkala na ně kondicionér ve spreji a ručník jsem si následně obmotala kolem těla a vydala se do pokoje.
"Budeš schopná něco dostat do žaludku, nebo dneska držíš hladovku?", ušklíbl se Harry.
"Budeš si ze mě pořád dělat srandu?", zamračila jsem se a z šuplíku vytáhla čisté spodní prádlo, i s podprsenkou. Když jsem si kalhotky a podprsenku oblékla a chystala jsem se obléct si i další oblečení, Harry mě zastavil.
"Ukaž se", řekl tichým hlasem, otočil si mě k sobě a prohlédl si mě. Zahanbeně jsem se podívala do země.
"Proč se pořád tak stydíš, Sam? Bože, ani nevíš jak nádherná a sexy jsi", řekl a přitiskl si mě blíž k sobě. Jednou rukou mi přejel po zadku, který následně stiskl tak, až jsem zaúpila. Druhou rukou mi chytil mokré vlasy a hlavu mi naklonil na stranu. Svou hlavu potom přiložil na můj krk, kam mi začal věnovat krátké polibky. Musela jsem přivřít oči a spokojeně jsem vzdychla.
"Jenom se na tebe podívám a jsem hotový", řekl, přitom mi nepřestával líbat krk.
"Jsi neskutečně chytrá, vtipná, roztomilá.. a ta tvoje krása a sexappeal tomu dodává tu pravou šťávu"
"Harry..", zakňučela jsem. Oběma rukama mi chytil hlavu a dlouze mě políbil.
"Kurva Sam, já se tě snad nikdy nenabažím", zašeptal. Naše rty do sebe zapadaly jako puzzle. Když mě líbá, když se mě dotýká.. jako bych byla někdo jiný. Najednou mám v sobě neskutečný chtíč a touhu být mu ještě blíž.
"Potřebuju si tě vzít, hned teď. Tady. O tuhle zeď", zasyčel, zvedl mě do náruče a přitlačil mě ke zdi tak silně, že jsem až zalapala po dechu. Z trenek, které měl na sobě, vytáhl svou chloubu, která se mu tou menší předehrou náramně zvětšila, odtrhl mi kalhotky na stranu a vnikl do mě.
Jako by mi ani to nestačilo. Přivádělo mě k šílenství jak moc jsem ho potřebovala cítit. A stejně jsem pořád měla pocit, jako bych ho potřebovala cítit ještě víc.
Tohle se mnou žádný kluk předtím nedokázal. A Harry to moc dobře věděl.
***
Když jsme s Harrym leželi v posteli a povídali si, pokojem se mi rozezněl vyzváněcího tónu na Whatsappu. Volal mi Niall. Když jsme si potřebovali něco sdělit, volali jsme si před Whatsapp. Je to zdarma a připojení na internet je v téhle době všude.
"Ahoj bráško", řekla jsem do telefonu hned jak jsem hovor přijala.
"Ahoj sestřičko, neruším?"
"Jasně že ne"
"Jak jsme se bavili o tom že bys mohla přiletět. Co plánuješ na příští týden?"
"Asi zatím nic.."
"V práci nám dali na čtvrtek a pátek volno, protože se nám budou opravovat prostory. A Bella ve čtvrtek až do neděle odjíždí na služební cestu. Tak jsem si řekl, že bychom toho mohli využít. Pokud by to nevadilo, vzala by sis ve čtvrtek a pátek ve škole volno-", zasmál se.
"A ve středu po škole bys letěla. Uděláme si spolu prodloužený víkend a předčasně oslavíme Vánoce, co ty na to?"
"Nialle, to by bylo úžasné! Hrozně dlouho jsme spolu něco takhle sami nepodnikli"
"Já vím, já vím!"
"Domluvím se s mámou, ale myslím že nebude mít nic proti. Dva dny ve škole prostě vypustím a letět přes zeměkouli snad zvládnu"
"Skvěle. Zarezervuju ti letenku a ty mi dej co nejdřív vědět, jestli to platí, abych ji mohl koupit"
"Počkej, to ti ale musím poslat peníze"
"Žádné peníze mi posílat nebudeš"
"Ale Nialle-"
"Sestřičko, ty studuješ, já pracuju. Konec diskuze"
"Agg, fajn. Ale to si s tebou ještě vyřídím. V Austrálii tě pozvu na supr večeři!"
"Dobře, domluveno", zasmál se.
"Ve středu končím o půl 3, takže bych teoreticky.. Do tří budu doma, zabaleno budu mít už dopředu.. Takže o půl 4 bych mohla vyrazit na letiště"
"Letiště jsem ti zjistil, letěla bys z Mezinárodního letiště Johna F. Kennedyho, které máš od vás kolem hodiny cesty. Měl by tě kdo odvést?"
"Moment", řekla jsem a telefon si oddělala od ucha.
"Harry, myslíš že bys mě mohl ve středu po půl 4 odvést na Mezinárodní letiště Johna F. Kennedyho?"
"Um, jasně, klidně. Několikrát jsem tam vezl rodiče, je to necelou hodinu a půl cesty"
"Děkuju", usmála jsem se a vrátila mobil k uchu.
"Odvoz zajištěný"
"No teda, to byla rychlost. Kdo je ten ochotný? Někdo z těch tvých dvojčat?"
"To ti řeknu potom", uchechtla jsem se.
"Prý jsme tam za necelou hodinu a půl", dodala jsem.
"Takže když o půl 4 vyjedete, v 5 budeš na letišti a.. moment.. Ve čtvrt na 7 ti letí letadlo. Všechno bych ti ještě všechno napsal a druhý den v-"
"Nialle, ale to je spousta peněz"
"Peníze neřeš, dobře? Já chci mít svoji sestřičku zase u sebe"
"Nelíbí se mi to, že za mě budeš vyhazovat tolik tisíc. Kolik můžeš taková letenka stát, 20 000? Ne-li víc"
"O tomhle se nebudeme bavit. Prober to s mamkou, jestli tě pustí a dej mi vědět"
"Dobře"
"Těším se na tebe, sestřičko"
"Já na tebe taky, Nialle. Moc", usmála jsem se.
"Tak zatím ahoj"
"Měj se a pozdravuj Bellu", řekla jsem a ukončila hovor.
"Příští týden letím za bráchou do Austrálie", řekla jsem nadšeně Harrymu.
ČTEŠ
Styles Twins
FanfictionJsou naprosto stejní, ale vlastně úplně rozdílní. Dalo by se říct, že jeden je ten zlý, druhý ten hodný. Jeden má po celém těle tetování, je drzý, rád chodí na party, nebo se se svou partou poflakuje po venku, druhý je tichý, hodný a nejradši sedí v...