part 40

2.6K 165 1
                                    

Potom mě sladce políbil a v polibcích se přesunul i na můj krk. V tom jsem ho odhodila vedle sebe.

"Já myslela že jdeme hrát Xbox"

"Ale.. jsi hrozná", odfrkl.

"Ale i tak mě máš rád", zazubila jsem se. 

"Sam, jsem o 6 kol před tebou, nevadí ti to?", smál se Harry, když mě na plné čáře porážel v závodě s auty. 

"Tohle je tak debilní hra", zamračila jsem se, když jsem opět nabourala. To Harryho rozesmálo ještě víc. 

Naštěstí byla hra brzo u konce. 

"Tohle už nikdy nehraju"

"Jsi sladká, když se rozčiluješ", uculil se Harry. Naklonil se ke mně a přitiskl svoje rty na ty mé. 

"Ani nevíš, co bych s tebou teď chtěl dělat", zachraptěl. 

"Tak mi to pojď ukázat"

"Opravdu?", koukl na mě. Kývla jsem hlavou. 

"Tak pojď, babe", řekl, stoupl si, chytil mě za pas a přehodil si mě přes rameno. 

"Já bych to zvládla dojít sama", řekla jsem se smíchem. 

"Aspoň mám jistotu, že mi neutečeš"

Šel se mnou po schodech nahoru. Dělal kraviny a předstíral, že mně pouští. Toto jsem se samozřejmě lekla a vykřikla, což Harrymu připadalo hrozně vtipné. 

Když došel do pokoje, hodil mě na postel a lehl si na mě. Zakňučela jsem, když mě zalehl. Rukou se opřel o místo vedle mě a znovu mě sladce políbil. Poslepu jsem nahmatala jeho kalhoty a rozepnula zip.

"Tady je někdo nedočkavý", uchechtl se Harry. Rozepnul mi lacláče a plynulým tahem mi je sundal a odhodil na zem. Poté chytil lem mého trika a s mojí pomocí ho sundal taky a odhodil ke kalhotám. Byla jsem ráda, že jsem si dala moje oblíbené šedé Calvin Klein spodní prádlo. Přejel rty po mém břiše a já se zachvěla. 

"Bože Sam.. jsi tak nádherná", zachraptěl. 

"Já chci.. to.. chci začít", zašeptala jsem. Harry se doširoka usmál. 

"Nemusíš se stydět, babe. Nemáš se za co stydět", řekl a slezl z postele. Stáhl si kalhoty a sundal si tričko. Odhalila se tak všechna jeho tetování. Skenovala jsem každou část jeho těla. Poté mě chytil za ruku a dovedl mě ke křeslu. Sedl si a já si před něj klekla. 

Stáhla jsem mu trenky a jeho chloubu, která se přede mnou objevila, jsem vzala do ruky. Harry upřeně sledoval, co dělám. Poté jsem jeho chloubu dala do své pusy a začala ho uspokojovat. Sledovala jsem u toho Harryho obličej, to jak přivírá oči a jak zrychleně dýchá. 

"Kurva Sam, ty vypadáš tak nevinně a přitom.."

Po pár chvilkách mě chytil za tváře, přitáhl k sobě a hladově mě políbil.

"Teď je řada na mně", zašeptal. Chytil mě a přesunul se se mnou na postel, kam mě položil. Chytil lem mých kalhotek a stáhl je dolů. Věnoval mi polibky na stehna a čím víc se blížil k mému rozkroku, tím víc jsem byla ztrnulá. Poté se s polibky přesunul právě tam. Jednou rukou jsem mu zajela do vlasů a druhou rukou jsem sevřela část polštáře do pěsti. A když přidal prsty, myslela jsem že zešílím. 

"Ahh.. kondom?"

"Ne, mám prášky"

"Okay", uculil se a přitáhl si mě blíž. Naklonil se ke mě tak, že se naše nosy dotýkaly, a vnikl do mě. Zaklonila jsem hlavu a hlasitě vznikla. 

"Tohle jsem chtěl udělat už tak dlouho"

"Harry.."

A tak jsem se milovala s Harrym Stylesem u něj v posteli. 

"Víš, Sam..", začal Harry, když jsme leželi vedle sebe a dívali se na sebe. 

"Ano?"

"Jsi první holka, která leží v mé posteli", řekl. Doširoka jsem se usmála, naklonila se k němu a políbila ho. 

Cítila jsem se šťastná. Byla jsem šťastná. 


Styles TwinsKde žijí příběhy. Začni objevovat