— То що ви скажете, пані Хана? — Посередник пив чай на кухні першого поверху дохідного дому булочника Септера. Його кругле, як місяць, обличчя виражало глибоку занепокоєність, як ото в європейських партнерів кирилових та сашкових сучасників.
— Я? — щиро здивувалася домогосподарка, неспішно сьорбаючи ранковий напій з великої чашки. — Чи не краще б вам було поцікавитися думкою Замовника?
— Замовник, в цілому, задоволений, — кивнув Посередник.
— Як йому вчорашній перфоманс наших хлопчиків? — посміхнулася пані Хана.
— Вони ще сплять? — стурбовано перепитав Посередник.
— Як бабак! — запевнила домогосподарка.
— Так, перфоманс... Господи, боже мій, Хано, де ви нахапалися таких слів?
— Від наших хлопчиків, звичайно! То ж...
— То ж, в цілому, Замовник задоволений. Він був вчора на Узвозі, і насправді, він у захваті, — Посередник відкинувся на спинку крісла і багатозначно подивився на домогосподарку.
— І що ж ви будете робити? — спитала та з деяким напруженням в голосі.
— Я... виконаю свою частину угоди.
— Тобто?
— Тобто — залишу хлопців у спокої, — повисла багатозначна пауза. — На деякий час.
— Ви — чорт, — пробурмотіла пані Хана, ховаючи обличчя за чашкою.
Посередник скривився.
— Хто-хто, а ви, повинні добре знати, що ні! Я лише роблю свою роботу. То ж... — він піднявся з крісла. — Піду до хлопців. Потеревеню з ними.
— Йди-йди, отримай на горіхи, — пробурмотіла пані Хана, коли Посередник піднявся на другий поверх. — Та який з тебе чорт, товстий ти хитрун! Що я, чортів в своєму довгому житті не бачила, чи що...
В кріслі посеред кімнати, схрестивши руки на грудях, сидів Сашко.
— Я чекав на вас, Посереднику, — зронив він, коли той з'явився на порозі.
— Та невже! — промуркотів Посередник, обережно ступаючи по підлозі, так, щоб ні одна дощечка не скрипнула. — А Пані Хана впевнена, що ви обоє ще спите.
— Якщо ви прийшли за ним, — Сашко підвівся і випростався у весь свій невеликий зріст, — то вам доведеться пройти крізь мене. І це не метафора.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Чотири кроки до початку (Шерлокіана)
Детектив / ТриллерЦе історія про детектива, який ним ставати не збирався. Але, якщо ти вплутався в небезпечну справу і раптом помер, а щоб повернутися в світ живих, тобі пропонують нове розслідування, то вибору в тебе насправді небагато. Але що робити потім? З голово...