ІІІ.3. Ромчик живчик

39 2 0
                                    

До справи!

До шпиталю Кирило пройшов без проблем. Варта на вході його знала, крім того, він був разом із Сашком. Вони швидко піднялись на третій поверх. Тишком озирнувшись, Сашко прочинив двері однієї з палат. В ній було чотири ліжка, три з яких пустували. На єдиному зайнятому, вкритий ковдрою, лежав чорнобривий хлопець з коротким кучерявим волоссям. На блідому обличчі з гострими рисами проступила кількаденна темна щетина.

— Привіт, Ромчик! — приязно привітався Сашко. — От, привів тобі друга.

— Привіт, — трохи ніяково сказав Кирило, сідаючи на стілець біля ліжка. — Хотів з тобою поговорити.

— Я тебе знаю, — сказав Ромчик трохи хрипким голосом. — Ти на минулому тижні знайшов хлопцю з другого поверху його заначку, коли той бовдур забув, куди сам її запроторив. Мені на перекурі розповідали.

Сашко з подивом повернувся до друга. Кирило зніяковів ще більше.

— То не варто уваги...

— Нічого собі не варте! — заперечив Ромчик. — Ото був би гвалт на весь шпиталь! Там ледь до бійки не дійшло, якщо б ти не втрутився.

— Не перебільшуй.

— А ще ти розказав пацанам такі подробиці з їхнього життя, що вони геть очманіли!

— І знову — ледь до бійки не дійшло? — Сашко добре знав, чим зазвичай закінчуються така «дедукція», коли на Кирила нападає охота в неї погратися з сторонніми людьми.

— Та ні, — мотнув головою Ромчик. — Так, поіржали! А ти, — він знову звертався до Кирила. — — Ти щось типу детектива?

— Щось, — підтвердив Кирило, дивуючись такій обізнаності і балакучості хворого.

— Ти мені і потрібен, — сказав Ромчик. — Лікарю, ми можемо поговорити наодинці?

— Так, звичайно! Я ж для того його і привів, — Сашко вийшов із палати.

— У курилці кажуть, ти кумедний, косиш під Шерлока Холмса, — посміхнувся Ромчик. — І у тебе навіть виходить.

— Ти б менше вештався по курилках у твоєму стані, — набурмосився Кирило. — Що з тобою сталося? І чому цим зацікавилася поліція?

— Бо я — другий, хто ледь не помер у бісовій тачці! Ні, перший все ж помер...

Кирило різко підхопився з місця і зробив кілька широких кроків по палаті.

— Хто помер? — нарешті спитав він. — Яка ще бісова тачка?

— Моя машина, на якій я таксую. Попередній власник помер.

— І як вона попала до тебе?

— Купив. Він був сином друга мого батька.

— Ти знав, що з ним сталася така халепа?

— Знав, — скривився Ромчик, сідаючи на ліжку. — Не надав уваги. Йолоп!

— Це точно, — розсіяно підтвердив Кирило. — Поліція в курсі?

— Авжеж. Чого б інакше вони приходили!

— І чого вони приходили?

— Ти тупий? — розсердився Ромчик — Я ж сказав...

— За останні три хвилини ти сказав, що я детектив, що я — кумедний, а ось тепер — я тупий, — перервав Кирило. — Давай з початку!

— Давай, — погодився Ромчик, знову лягаючи. Здається, зберігати непорушне положення йому було вкрай тяжко.

— Отже, — Кирило зупинився у кроці від ліжка, злегка нависнувши над своїм потенційним клієнтом. З власного досвіду він знав, що такий прийом заставляє людей слухати уважніше. — Ти купив машину, власник якої помер. Пройшло кілька днів, і ти опиняєшся в лікарні з симптомами отруєння невідомою речовиною. Тобою цікавиться поліція. Який тут може бути висновок? — Кирило дещо картинно здійняв ліву брову і тут же відповів сам собі: — Вони вважають, що смерть попереднього володаря «бісової тачки» і твоя хвороба якось пов'язані. Я правий?

Ромчик знову підскочив на ліжку і смикнув плечима. Як для отруєного він був занадто живчиком.

— Слухай, Шерлок, це все очевидно! Я думав, ти зараз розкажеш, хто, чим і навіщо мене отруїв!

Кирило ледь не вдавився власною промовою. Здається, він був не таким вже й блискучим, яким сам собі вдавався.

— Мені потрібний доступ до машини. Сподіваюсь, її не забрали?

— Ключі в кишені штанів, штани на стільці! Слухай, вони ж мене підозрюють, блін! Якби я зараз тут не валявся, сидіти б мені в кутузці! — Ромчик скривився.

Кирило тим часом дістався до ключів.

— Це дійсно «Peugeot 406»? Чи просто такий лейбл на ключах?

Ромчик хмикнув:

— Це таксі! Ти того... Не дуже дивуйся, коли побачиш тачку. Попередній власник був трохи повернутий на фільмі.

— На якому?

— «Таксі» ж! Ти що, не бачив?!

— Але Кирило вже йшов до дверей. Останнє питання він залишив без відповіді. Також, Холмогоров не став повідомляти Ромчику, що разом з ключами він поцупив і тех.паспорт з кишені його штанів. Отже, «бісова тачка» була повністю в його розпорядженні.

Чотири кроки до початку (Шерлокіана)Where stories live. Discover now