Asel'den
Ödül bugün geleceğini söyledi. Bilin bakalım pencereden ayrılmayan kim? Ben? Hayır. Annem.
-"Sen gelininin yollarını mı gözlüyorsun?” dedim gülerek. İstifini bozmadı. “Bak ya bakmıyor bile bana.” Sandalyeyi pencerenin dibine çekmiş bildiğin yolunu gözlüyor tonton hatun. Yanına gittim, sarıldım. “Birlikte bakalım o zaman.” Apartmanın önüne bir araba geldi ve durdu. Annem ayağa kalktı. Aşağıya daha dikkatli baktı ama içinden çıkan olmadı. Şoför tarafının kapısı açıldı. Burak çıktı içinden. Öteki tarafa geçip Ödül'ün kapısını açtı. Yüzündeki gülümsemeye bakarsak Ödül kapıyı açamamış. Şaşkınım ya. Annem pencereyi açtı hızla. Burak arabaya binmeden bağırdı. “Salma kızım salma oğlanı. Burak da gelsin.” Yukarıya baktı ikisi de. Ben de Ödül'e el salladım. “Burak oğlum gel yukarıya.” Birbirine baktılar. Ödül başıyla onay verdi Burak'a.
-"Tamamdır Canan teyze arabayı park edip geliyorum.”
-“Heh!” dedi Canan sultan. İstediği oldu.
İkisi gelmeden aynaya koştum. Saçımı düzelttim. Kapı çaldı, annem açtı. Hemen yetiştim ben de. Burak'ın elinde bilgisayar çantası ve poşetler vardı. Sevgilim de hemen yanındaydı. Ayrı ayrı sarıldıktan sonra poşetleri anneme uzattı Burak. Ödül'ün bakışları yorgun gibiydi ama aynı zamanda heyecanı da görüyordum içinde. Salona geçtik. Annem çay getirdi. Benim sağıma oturur diye düşünürken Ödül'ün soluna oturdu. Burak da dışlanmış gibi oldu biraz. Bunu telafi edelim. Annemin telefonunu aldım, İmge'ye mesaj attım. O arada annem Burak ile muhabbet etmeye başladı. Umarım bana bir şey demezler.
A: Senin çıtır burada
İ: Adı Burak olan çıtır mı?
A: Ta kendisi. Gelsene
İ: Ohaaaa! Nasıl geleyim?
A: Nutella bitmiş, diye gelirsin sen
Mesajıma cevap 10 dk sonra kapının çalınmasıyla geldi. Annem açtı kapıyı.
-"Gel kızım. Bak kimler var? İyi oldu geldiğin.”
-"Kimler var?” numaracıya bak. Salona girdi İmge. “Oo herkes buradaymış.” Hiç haberi yok zaten. Burak heyecanlandı. Ödül'e bakıp göz kırptım. Anladı durumu. Burak'ın yanına oturdu İmge.
-"Ee sen niye geldin?” dedim gıcıklığına. Kaşlarını çattı. Güldüm.
-"Nutella bitmiş. Nutella almaya geldim.” Salak. İçimden kahkaha atıyorum resmen. Verilecek en kötü cevabı verdi. Kötü kötü bakıyor şu an bana. Annem çayını getirdi İmge’nin. “Sağ ol Canan teyze.” Diyerek aldı.
-"Tasarım hazır. Bakalım mı?” diye sordu Ödül.
-"Bakalım.” Dedi annem. Zaten yanından ayrılmıyor Ödül'ün. Kıskanacağım ama kimi kimden? Burak bilgisayarı getirdi. Sehpanın üzerine koydu. Sonra İmge ile benim yanıma oturdular. Yalnız iyi sığdık biz buraya. Annem, Ödül, ben, İmge, Burak. 4.5 kişi. Ödül'ümü yarım sayıyorum. Ya da yarim sayarım. Programlara girdi çıktı yarim.
“Kinetoskop gibi izliyoruz.” Dedi İmge. Salak hava atacaksın da yanlış şekilde kullanmasan iyi olacak.
-"Kinetoskop ne?” diye sordu Burak.
-"Sinemanın atası.” Dedi gururla.
-"Tek seyircili olanı.” Diye ekledi Ödül. Helal olsun sevgilime. Benim bozmama gerek kalmadı. Yalnız bunu biliyor olması ilginç. Biz İmge ile dergide denk geldik, hadi oradan biliyoruz da. İmge bilmiyor gerçi. Öğrenememiş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk'sı (G×G) (Tamamlandı)
RomanceSana hislerimden bahsedemem ama biraz Aşk'sı... Homofobikseniz veya bu tür hikayelerden hoşlanmıyorsanız lütfen okumaya devam etmeyin. Başlangıç tarihi: 28.11.2020 Bitiş tarihi: 01.04.2021