(kapitolky věnujeme i dalším shipům, aby se nám to hezky přiložilo 🤭)
!nsfw warning!Bin skrýval svůj obličej v rukou. Hořel mu celý den. Yeonjun byl tak překrásný. Binovi připomínal ty květiny co rostly v parku. Voněly a lákaly lidi kolem. Vyjímali se při slunečních dnech, zářily jako diamanty.
Nikdy k nim nešel blíže. Jen je pozoroval z lavičky a usmíval se.
Měl pocit jako by kvůli všem těm lidem, jich nemohl nikdy dosáhnout, ale přesto se občas objevily blíže jemu a on si je na malou chvilku prohlédl.
Když se dnes střetly oči dvou chlapců, Soobinovi jako by se zastavil svět. Všechno šlo tak pomalu. Nadechl se jeho parfému, voněl úplně stejně jako ty nádherné růžové květiny.Tae se opřel více do školní židle. Už mu učení šlo na mozek. Rovnice byly všude kolem.
„Jsi v poho?” zeptal se Gyu Taeho.
Tae si povzdechl a přikývnul na souhlas.
Mohl se na učení klidně vykašlat, přeci jen seděli v poslední lavici a tu žádný učitel neřešil. Jenže když to udělal posledně, skončil dva týdny s domácím vězením.
Gyu moc dobře věděl, že toho bylo na Taeho moc.
Usmyslel si, že mu pomůže trochu se uvolnit.
Dal mu ruku na koleno a pomalu ho hladil. Taemu se na obličeji objevil úsměv. Nečekal, že by Gyu pokračoval, jelikož byly v místnosti plné spolužáků, co se snažili soustředit na matematiku.
Beomgyuova ruka putovala výš. Přejížděl po jeho stehně. Hrál si s nitkami u jeho džín. Tae vždy nosil roztrhané džíny a ty dnešní, měly právě díru na stehně.
Prsty proplul do díry v kalhotech a dotýkal se jeho kůže.
Taeho dech se zrychlil a na tváři se mu objevila růž.
„Co to děláš?” vypískl tiše Tae a snažil se zklidnit své hormony.
Jeho přítel se zasmál a dal si prsteníček před ústa, naznačujíc aby byl Tae tiše.
Taeho ruce sklouzly do kapsy v mikině. Zatlačil níž aby nebyl vidět problém, který se mu začal rýsovat v kalhotách.
„Libí se ti, když se tě hyung takhle dotýká?” zašeptal Taemu do ucha.
Tae si skousl spodní ret.
„Jestli mě budeš takhle provokovat, brzy zaplatíš.” řekl s rozklepaným hlasem, protože ruka druhého chlapce putovala blíže k citlivému místu.
To už Taehyun ztratil trpělivost a položil svou ruku přímo na rozkrok svého hyunga.
Gyu otevřel pusu a zaklonil hlavu, ale nezavdychal, protože si stále uvědomoval, že jsou stále v hodině.
Teď tam oba seděli s viditelným problémem.Ozvalo se zazvonění a chlapci už uháněli na záchody.
Tae je zavřel v kabince. Přišpendlil bruneta ke zdi a začal značkovat jeho krk.
Gyu si tiskl ruku k ústům, aby mu neunikl žádný vzdych.
„T-tae možná bychom m-měli ahh~. J-jsme přeci ve škole.” snažil se zastavit Taeho.
„Začal sis a já teď nebudu přestávat.” řekl hlubokým hlasem.
Gyu vypustil jeden dlouhý vzdych když se na něj Tae namáčkl a začal pohybovat boky. Hned jej umlčel polibkem.
„Otoč se.” nařídil mu. Druhý mu to velmi rád splnil.
Tae stáhl oboum kalhoty.
Pohrabal ve školní tašce a vytáhl lubrikant.
„Neboj připravím si tě.”Cutting in best part, is the best thing.
Nope smutík nedostane :DD
💜🏳️🌈
ČTEŠ
Please don't go [Yeonbin]
FanfictionSvět se mění. Mění se pocity a mění se lidi. Někteří jsou otevření pro změny, jiní změny odsuzují. Někdo žije realitou a někdo fikcí. Dlouho žil pohádkou a miloval ji. Nechtěl si přiznat ošklivou realitu. Měl strach otevřít oči. A když je otevřel...