Pretty please [smut warning ⚠️]

513 35 13
                                    

Tae si dělal polibky mokrou cestičku od krku až k podbřišku, kde se na chvíli pozastavil a udělal zde další flíčky. Vše dělal tak nepříjemně pomalu. Užíval si pohled na svázaného chlapce. Nemohl nic jiného, než se přidržovat za madlo postele a snažit se popadnout dech.
„Můžeš už n-něco dělat?” zeptal se Gyu po ničivých minutách škádlení.
Tae se zasmál, klesl ještě níže. Pohladil erekci chlapce přes boxerky a dal na ní lehkou pusinku, než spodní prádlo stáhnul.
Gyu se zastyděl, ač ho Tae viděl nahého víc než mnohokrát.
Odvrátil pohled a zavzdychal. To se však Taemu nelíbilo.
„Oči na mě děvko.” nařídil mu. Gyu se prohnul v zádech a podíval se na Taeho.
Ten vyplázl jazyk a začal opečovávat přirození svého přítele. Zůstával u špičky, což rozcitlivělý Gyu nemohl unést. Rty obemknuté kolem jeho kamaráda byly tak dobré, vnitřek Taeho pusinky se zdálo v tu chvíli tou nejlepší věcí na světě. Používal jazýček a různě si s přirozením hrál. Gyu vzdychal a otevíral ústa v němém výkřiku. Slast kolovala jeho myslí, pot stékal z jeho ruk a tiskl silně k sobě oční víčka.
Tae zvedl pohled a zamračil se. S mlasknutím se od penisu oddálil. Gyu zakňoural a otevřel oči.
Tae ho opět chytl pod krkem a zahladěl se mu do očí.
„Říkal jsem oči na mě, když ti dělám dobře. Jinak nebudu pokračovat. Je ti to jasné?”
Gyu se třásl slastí, musel přikývnout.
„Používej slova.” nařídil.
„A-ano, rozum-mím.” odpověděl mezi prudkými nádechy. Taeho koleno už se totiž opět třelo o jeho nahý rozkrok.
„P-prosím Tae! Dělej něco!” vyjekl, když se rukou Tae lehce dotknul jeho kamaráda.
Vysloužil si uchechtnutí. Tae se zvedl a zahrabal v tašce. Vytáhl lubrikant a kondomy. Stále s ním udržoval oční kontakt.
„Byl jsi moc zlobivý kluk Beomgyu. Přípravu si nezasloužíš.” usoudil Taehyun a přesunul se na postel.
Gyuvi se sice Taeho tón hlasu líbil, ale stále se trochu bál, čehož si Tae samozřejmě všiml. Pohladil ho po tváři a dal mu pusinku na krk.
„Neboj, bude se ti to líbit.”
A nelhal. Nandal si kondom a potřel jej lubrikantem.
Bez varování chytl svého přítele za nohy a začal do něj zasouvat své přirození.
Gyu vyjekl, slzy se začaly spouštět z jeho tváří, ale Tae nezastavoval.
„Pšššt.” utěšoval ho a stále hladil.
Když byl skoro úplně uvnitř přirazil.
„Ah!” křikl Gyu a zaryl do Taeho ruky nehty.
Taehyun na nic nečekal a začal se pohybovat. Bolestné nářeky se během sekundy změnily v slastné, protože narazil na uzlíček nervů ubohého chlapce. Ten sténal a prohýbal se v zádech, přirážel boky a prosil o víc.
Vnímal každý Taeho pohyb. To, jak byl velký, to jak jeho ruce stále putovaly po jeho těle. Jeho soustředěný výraz, zarudlé rty a tváře, lehce upocené vlasy, vyrýsované svaly a hluboké vzdychy.
„Ah ano!” zavzdychal víc, když Tae uchopil jeho přirození. Avšak v tu chvíli to nevydržel a přivřel oči. Tae přestal se všemi akcemi.
„Ne! Tae prosím, dodělej to!”
Překvapivě jej uposlechl. Avšak tak, že z něj svůj penis vyndal a opět tvrdě přirazil. V tu chvíli se Gyu s hlasitým výkřikem udělal na jejich bříška. To však nebyl konec, Tae ještě přirážel aby sám dosáhl svého uspokojení. Gyu byl úplně vyřízený, jeho citlivost byla na maximu a zanedlouho měl opět erekci. Slzy tentokrát nebyly bolestivé, ale byly to slzy slasti. Gyu zoufale vzdychal dokud se Tae opět netrefil do jeho prostaty a oba tak přiměl k úžasnému orgasmu.

Touch me, tease me, feel me up (My nct fellas know :D)

Ano vím, není to tak detailní ale snažila jsem se xd.

💜🏳️‍🌈

Please don't go [Yeonbin]Kde žijí příběhy. Začni objevovat